* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

TöpöTupsukorvalle tärppionnea! :flower:

AnnaManna: Jaksamista ja :hug: !

ON: Olen vieläkin aivan kuin puulla päähän lyöty. Mies meni ja KOSI minua eilen! :heart: Totta kai vastasin myöntävästi. :D Tämä juttu oli aivan spontaani, sormukset on siis vielä hankkimatta. Tällä viikolla pitäisi ne käydä hakemassa, kunhan vaan kiireiltämme ehdimme. Emme aio ilmoittaa kenellekään, vaan annamme ihmisten huomata itse. :)

Vielä olisi viikko jännitettävää. Vähän rintoja kiristää ja aamulla oli sellaista aaltomaista pahoinvointia, mutta jälkimmäinen voi ainakin johtua siitä, että eilen meille tuputettiin kaikkia herkkuja neljässä eri kyläpaikassa! :D
 
pupuvaimo: ei tämä sinääsä ole karille meitä ajanut vaan tuonut pintaan jo olemassaolevat ongelmat.. ei meidän suhde koskaan ole täydellinen ollut ja tarpeeksi kauan kun ongelmia lakaistaan maton alle, ne jonain päivänä tuleekin sit isona pompsina.. nyt on käynyt näin.. olo on paha ja tilanne kurja.. saa nähdä pystytäänkö tästä nousemaan. yksi asia on varma: uutta vauvaa ei tähän tilanteeseen kannata tuoda.
 
Onnea Pantalaimon! :flower: :flower:

Mulla on lämmöt ihan kivasti kohonnu. Tänä aamuna oli 36,60. Se on kivunnu koko ajan ylöspäin! Nyt äsken mittasin kans, 37,04! Uskomatonta! Tosin vähän flunssassa oon ollu, mutta pahimmat päivät on jo takana siitä, että ei luulis kuumetta kyllä olevan.. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn. :)
 
Kovasti oli tullut juttua taas viikonlopun aikana.
Tervetuloa kotirokki joukkoon!
Onnittelut kihlautumisen johdosta Pantalaimon :flower:
Paranemisia flunssasta Bayan farelle ja TöpöTupsukorvalle :hug:
AnnaMannalle voimia ja jaksamista, toivottavasti saatte asiat järjestymään. :hug:
Bamselle hauskaa reissua! B)
Ja kaikille plussaonnea!!! :heart:

Täällä ovistelut alkavat todennäköisesti olla ohi ja pupuiltu on taas ahkerasti. ;) Sain aika vahvan testiviivan ovistikkuun eilen ja alavatsaa nipisteli vielä eilenkin oikealta puolelta, pari päivää oli siis jo nipistellyt. Tänään ei enää tunnu nipistelyä. Tikutan vielä tänään kerran varmuudeksi.
 
kotirokki
Hmph... odotusta odotusta... Vielä pitäis viikko jaksaa ennen kuin voi alkaa testaileen ja silloinkin se on vielä melko aikaista :p Vähän harmittaa tämä epävarma tilanne kun olin tänään työhaastattelussa, eikä oikein viitsi työpaikkaa vaihtaa jos heti jää äippikselle. Nooh, minä yleensä luotan "kohtaloon" ja siihen et asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Jotenkin sillä tavalla on helpompi käsitellä pettymyksiä ja toisaalta taasen iloita hyvistä jutuista =)

Olotila: muuten ihan normaali, mut huimaa koko ajan. Niin ja väsyttää kovasti, mutta se taasen johtuu siitä kun esikoinen valvotti meitä viime yönä :/

Eli eipä ossoo sannoo juuta tahi jaata! Lähinnä huvittaa itseäni kun kopeloin tissejäni joka päivä ja toivon et ne olis kipeet, taitaa olla mieli kipee :LOL:


 
kiva taas lukea, mitä olette saaneet päivän mittaan aikaan :heart:

Minulla vielä tänäänkin ajoittain päänsärkyä, mutta töissä olin ja lääkkeettä.Nyt ostin valion greippimehua, oli jopa tarjouksessa k-kaupassa, yhtä pahaa on kuin muutkin :$ ,mutta lasi pvssä juon sitä! =)

Heippa ja ovisonnea kaikille!!!ja plussakimppuja heittelen vielä!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: , siinä olkaa hyvät! ja kiva kun töpötupsukorvakin havainnut oviksen ja mukava konsertti takana! :heart:

Heippatiheissan! =) , :wave:
 
Hyvää iltaa!

Mulla kamala kipu alamahalla tänään (vihlova..), tuli tossa iltapäivällä seksin aikana ieikä voinu loppuun jatkaa. En oo pystyny normaalisti liikkumaankaan, ku istumasta nousee, vihlo aivan *piip*, nyt alkaa helpottaan, voi jo melkeen normaalisti liikkua.
Voiskohan tuo olla kiinnittymiskipua? :xmas: Oviksesta on 5-6 päivää... :p
 


Toivotaan, että olisi kiinnittymiskipuja! :heart:
Minä yritän olla nyt vain ja ajatella, että kaikki ovat ns pmsoireita, katsotaan , mitä tuleman pittää :heart:

Toivossa on hyvä elää =)

Heippa ja ihanaa tiistaipvää kaikille!
Plussakimput vielä kaikille viskon Nuiiiiiiiiiiih
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D heippa, :wave:
 

Tiistai 25.9.07

Matarena...........kp 16/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 17/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 17/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 19/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 20/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 20/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 20/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 20/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 21/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 21/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 21/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 21/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 21/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
kotirokki.............kp22/30...........yk4............toinen haaveissa
Nanna81.............kp 22/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
arabel.................kp 23/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 23/?............yk 1.........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 23/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 24/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 25/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 26/30-35......yk1............toinen haaveissa
 
huh mikä viikonloppu.. toivottavasti samanlaista ei ihan heti tule vastaan... saatiin onneksi miehen kanssa puhuttua asioita halki, paljon on vielä puhuttavaa, mutta meillä molemmilla kuitenkin löytyy tahtoa käsitellä asioita ja viedä meidän liittoa eteenpäin.. lisäsin itseni takaisin tuohon listaan varmuuden vuoksi.. ilmoittauduin myöskin tuonne 41 viikon pinoon kun tän myöhästyneen ovulaation vuoksi myöskin kierto pitkittyy ja testaamiset meneekin sit sen viikon puolelle. mahtava pino on tämä meidän pino ollut, niin en kuitenkaan tästäkään halua luopua.. ja ettehän te näytä saavan edes tuota pinoa päivitettyä ilman minua :LOL:





ovis nyt siis oli ja meni. eilen näytti tikku plussaa. illalla sit alkoivat vatsakivut, sellaiset menkkamaiset jomottavat, jotka sit loppui yhden-kahden aikaan yöllä. tänään olikin aamulämpö jo hienosti koholla :)
 
Mulla oli ovis ilmeisesti pe-la silloin oli ovistikussa vahvimmat viivat ja älytön kipu alamahalla vasemmalta keskelle, mut nyt oon ihmetelly kun ne viivat ei katoo siitä tikusta ollenkaan, elikkä eilenkin oli haaleaviiva ja se testiviiva?
 
kotirokki
AnnaManna: hyvä että teillä on taas rauha maassa! Kyllä minullakin joskus herää epäilykset vauvahankkeen keskellä, kun miehen kanssa on jotain erimielisyyksiä... Mutta sitten kun asiat saa selvitettyä, niin fiilikset on entistä paremmat :heart: Niin ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että on niitä paljon pahempiakin ympäristöjä tuoda uusi elämä maailmaan (esim. alkoholisoitunut ja väkivaltainen perhe).

Pantalaimon: Onnea kovasti :flower: Nuo tuollaiset yllätyskosinnat ovat juuri parhaita!!! Koska häät?

En tiedä kävikö tämä jo muilla sivuilla ilmi, mutta minusta olisi kiva tietää mistäpäin muailmaa te muut kuumeilijat olette? Me muutimme juuri alkukesästä Tampereelta rajan toiselle puolelle, eli Kangasalle. Tampereella tulee kuitenkin vielä pyörittyä, kun siellä kaikki tutut asuu.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :flower: :flower: :flower:
Pidetään lippu korkealla!!!!!!!!!!!!!!

 
Hienoa AnnaManna että saitte miehen kanssa puhuttua asioista! :hug:

Kiitokset kaikille onnitteluista! :heart:

ON:Eilen alkoi menkkamaiset kivut, jotka tänään siis jatkuneet koko päivän. Ei mitenkään kovat kivut, mutta koko ajan vähän tuntuu. Sellaista vähäistä tuhrua on myös tullut pari kertaa pyyhkiessä. Enpä oikein jaksa uskoa, että olisi tärpännyt. Vasta ensimmäinen yk kuitenkin. :|

Emme ole vielä päättäneet hääpäivää. Täytyy nyt katsoa miten tämän vauvaprojektin kanssa menee. Molemmat vielä opiskellaankin, joten ei välttämättä ole heti varaakaan. Suuria häitä emme aio järjestää, mutta kyllähän niihin rahaa menee, vaikka kuinka pienet olisi. Mulle riittää tämä vauvakuume toistaiseksi. Hääkuume saa tulla sitten joskus. :D

 
Alamahakivut on laantunu nyt niin että ei tunnu enää oikeestaan muuta ku painon tunnetta tai jotain sinnepäin. Niinku ois nyrkin kokonen kivi keskellä alamahaa! Sillee pikkusen arka jos painaa.. Päivällä kun pyörällä ajelin ja linkussa istuin, ni tärähdykset sattu vähä tuola.

Mä en millään malttas oottaa ens viikon lopulle testin kans. Mutta ei mua silti vielä onneks polttele tehä, vaikka onki kaks testiä kaapissa oottamassa. Oishan se nyt hullua tehä tässä vaiheessa, tuskipa mitään näkys, hyvä jos viikon päästäkään vielä...

 
Ja onnittelut hääsuunnitteluista pantalaimokselle! :heart:

Mekin avioidumme ilmeisesti tämän vuoden puolella :heart: + :heart:


Ihanaa keskiviikko päivää nyt kaikille! Ja plussaonnea kaikille, ihan jokaiselle! :heart: ++++++++++++++++++++++++++ :heart:


Heippa,pian taas vauhdilla pyörällä töihin! :heart:

Ai niin näin unta, että odotin vauvaa ja olin lääkäritarkastuksessa, olipa ihana uni :heart:



=) , :flower: , :wave:
 
Keskiviikko 26.9.07

Matarena...........kp 17/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 18/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 18/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 20/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 21/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 21/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 21/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 21/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 22/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 22/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 22/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 22/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 22/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
kotirokki.............kp23/30...........yk4............toinen haaveissa
Nanna81.............kp 23/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
arabel.................kp 24/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 24/?............yk 1.........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 24/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 25/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 26/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 27/30-35......yk1............toinen haaveissa


 
huomenta vaan :wave:

keskustelut miehen kanssa jatkuu.. eilen tuli kiva pieni ylläri: mies ei pidä suutelusta ollenkaan, ei siis ole koskaan pitänyt.. mulle taas se on kaikkein tärkein juttu ja kaiken perusta. kaikki lähtee siitä. mä ole tässä nyt koko meidän suhteen ajan kuunnellut syitä ja tyhmänä uskonut. siis odotellut että ne syyt väistyy ja vihdoinkin saisin nauttia siitä niin paljon kaipaamastani.. no, sen kanssa on vaan elettävä. tuntuu vaan että koko läheisyys-asialta meni pohja.. :/


 
kotirokki
Voi sua AnnaManna, kyllä teidän suhdetta nyt koetellaan... Naisille tuo lähisyys on yleensä tärkeämpää kuin miehille, meillä väännetään kättä välillä samasta aiheesta. Minullakin käy välillä mielessä, että onko suhteessa mitään järkeä, jos toiselta ei saa niitä ihan perusasioita jotka tekevät minut onnelliseksi... Sitten taas kun tiedän ettei täydellistä miestä ole ja minun miehessä on niin paljon niitä hyviä asioita joista en haluaisi luopua!
Oletteko muuten ajatelleet käväistä jollain parisuhdeterapeutilla..? Mistä sitä tietää vaikka sieltä saisi ihan oikeasti apua tilanteeseen. Noh, en tässä yritä sen enempää lässyttää, kun en teitä kumpaakaan oikeasti tunne =) Haluan vain toivoa sinulle voimia ja selkeyttä ajatuksiin :hug:


 
kotirokki: me ollaan joskus 2 vuotta takaperin käyty pariterapiassa, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa. riideltiin vaan asioista, mitkä on kauan sitten unohdettu ja kuopattu. sit taas mökötettiin seuraavaan tapaamiseen.. blaah. en m tiedä, avoimesti ollaan yritetty keskustella tästä, mutta kun tilanne on mikä on (mies ei tykkää ja minä taas pidän asiaa erittäin tärkeänä ) niin minkäs teet? ei miestä voi pakottaa tekemään mitä en halua, eli mun on vaan opittava elämään sen kanssa..
 
Annamanna: anna miehellesi jotain, mistä hän pitää, niin hänkin antaa sinulle mitä tarvitset :whistle: =) Meillä oli samansuuntaista ilmassa aikanaan, mutta tämä toimii :heart: Eli molemmille spesiaalia erikseen ja ihanaa yhteistä muuten vaan :saint: :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä