* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Mä en enää hirveesti jaksa uskoa että olisin raskautunu. Kun progesteroni oli vaan 16.3. En tiedä mikä se tarkalleen pitäs olla, mutta jossain oli että luteaalivaiheessa 14-jotain (oisko ollu jotain 80 yläraja), ja luteaalivaiheen puolivälissä 20 --> että ovis ois tapahtunu. Mulla on varmaan siinä ja siinä onko tapahtunu vaiko ei. Pelkään tietty että ei oo. Tuskin tästä mitään tulee kun noin alhainen. Normaali ois yli 25. :/

Oireitakaan ei sen kummemmin ole. Aamulla lämpö oli suusta mitattuna 36,43 ja nyt päivällä 37,04. Arkuus nänneistä on siirtyny sisemmäs keskelle rintaa painon tunteeksi lähinnä.
 
kotirokki
Positiivista mieltä nyt toivottelen kaikille :heart: :heart: :heart:

Itselläni vähän sekavat fiilikset, kun pitäis käydä työhaastatteluissa ja mitäs sitten jos olenkin nyt raskaana :/ Lähinnä sitä mietin et otanko työn vastaan ihan pokalla ja ilmoitan koeajan päätyttyä olevani paksuna!!?? Vai kokeeko työnantaja sen kettumaisena tekona...

Oireina on edelleen outo vihlominen toisessa rinnassa ja "kohdunkannatin" kivut =)

 
kotirokki
Niin siis vielä tarkennusta edelliseen, et otan kyllä mielummin raskauden kun työpaikan jos saa valita!!!! Minulla on nyt vakityö, mutta yritän vaihtaa parempaan. Lähinnä ongelmani on se, että otanko uuden paikan vastaan jos tiedän olevani raskaana :headwall:
 
ethän välttämättä tiedä oletko raskaana, niin silloin ei ole asian peittämistä. Enkä muutoinkaan tiedä, kannattaako kertoa, kun monet kertovat tutuillekkin kun vasta vaaravikot 12 on ohitettu.

Itsekkin miettinyt , jos olisin raskaana, milloin asian voisi ilmoittaa, mutta luulempa, ettei tarvitse ilmoittaa vaan raskautuessa mahdollinen jatkuva pahoinvointi ilmiantaisi minut joka tapauksessa :heart:

Enää en niin pelkää mahdollista pahoinvointiakaan, jos vaan olisin raskaana, jossain vaiheessa, pystyyhän sitä sitten sairastelee kotona, jos tarvetta. =)
Pääasia kuitenkin , että asiat mahdollisen raskauden kanssa sujuisivat hyvin! =)

Toivossa elävä pikkumyy

Paljon plussakimppuja taas viikonloppua varten kaikille!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D :wave:
 
minullakin lisääntyynyt kun oviksen jälkeen oli se ns kuiva kausi, eilen alkoi lisääntymään, muttei vielä hammastahnamaista kuitenkaan;=)

Heippa taas! Onnea vkloppuun kaikille :heart: + :heart:

Annamanna minullakin 9pv aikaa testailuun :D
 
TöpöTupsukorva
Mulla ollu kuukautiskivun oloo alaalla, oksettanu, mahaa vähän kipuiluttanu ja ym. Hiukka tulee valkkarii...Onks tää nyt vasta ovis vai oonko missannu sen jo??
Mitä luulette???????
Nyt vähä harmittaa, jos meni ohi mahis :kieh:
 
kotirokki
TöpöTupsukorva: Vaikee sanoo kun noi oireet voi viitata ovulaatioon, kiinnittymiseen, menkkojen alkamiseen tai raskauteen... Kantsii ehkä vikitellä miestä pikaisesti ihan varuiks =)
 
Kun jaksettas ootella siihen testaamiseen asti |O

Vaikka vielä ainakin 5 päivää testaamiseen..

Omaa napaa: oireita löytyy,tuntuu jo "varmalta" raskaana olo,hih :whistle:
-paleltaa
-ei maistu ruoka
-aamusin suu tosi kuivana
-hajut kaikki haisee tosi paljon
-pissattaa hiukan verran useammin
-jonain päivinä menkkakipu oireita
-alle viikko oletetun oviksen jälkeen kokonaisen päivän kohtukipuilua
-väsyttää,väsyttää,,väsyttää.....
-tuntuu kohtu olevan hieman turvoksissa,jos voi niin sanoa
-noustessa repäseviä kannatin kipuja
-huimaa!!
-aivastuttaa tosi paljon!!(outoa..)
-vielä oudompaa...:näen seksiunia...
-tajuton suklaanhimo :)
-rinnat kiinteämmät/painavammat
-ja vielä:kohdunnipukka tosi kaukana korkealla ja kivikovana
-ja vielä lisää:valkovuotoa oudon runsaasti

Jokohan tuli kaikki :snotty:

Sittenpähän nähdään onko oireet ollu oikeita vai kuviteltuja(sekin vielä..) :eek:

testaako kukaan ke aamuna????????Mun seuraksi,jookosta joo? :heart: :heart: :heart: :heart:
 

Lauantai 29.9.07

Matarena...........kp 20/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 21/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 21/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 23/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 24/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 24/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 24/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 24/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 25/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 25/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 25/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 25/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 25/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
kotirokki.............kp26/30...........yk4............toinen haaveissa
Nanna81.............kp 26/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
arabel.................kp 27/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 27/?............yk 1.........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 27/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 28/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 29/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 30/30-35......yk1............toinen haaveissa
 
huomenta! huh! osalla alkaa olla jänskät päivät käsillä!! mulla niihin on vielä yli viikko.. millon kukakin meinaa testata?? itse varmaan sitten vasta loppuviikosta, ehkä lauantaina, vaikka sillonhan ei vielä varsinaisesti ole edes myöhässä..



 


Tänä aamuna aamulämpö 36,7, eli korkialla mennään taas alussa ennen ovulaatiota joka aamu se 35,8. Ja paleltaa.
Viime vkloppuna se ihmeellinen päänsärkykohtaus, mikä kesti lievänä monta pvää...tänä aamuna vähän alkoi jo olemaan huono olo, keitin nyt sitten puuroa :p

Itse voisin testata jo maamantaina ,kun oviksesta silloin 10pvää, mutta ens vklopun olen töissä, en testaa ennen sen vuoron loppua, eli viikko41 alkuun menee, ellei se täti löydä meille. Pidän varoiksi ovet nyt tiukasti lukossa, että pysyisi poissa! :D

Ihanaa lauantai päivää nyt ihan jokaiselle ja paljon onnea Ovisten ja raskaustestienkin teon muodossa++++++++++++ :flower:

:D heippati! :wave:
 
kotirokki
Minä testaan huomenna tai viimeistään maanantaina :heart: Joka sinänsä voi olla ihan ajan haaskausta, sillä esikoisen kanssa testasin muutaman päivän etkäteen ja tuli nega. Sitten oikeana testipäivänäkin tuli tosi haalea plussa.

 
kotirokki
Meinasin ihan unohtaa oirelistan :D
-päänsärkyä (jo useampana päivänä )
-kannatinkipuja äkkinäisissä liikkeissä
-tissivihlontaa
-valkovuotoa ollut ovulaatiosta lähiten??? siis ei puhettakaan kuivasta kaudesta
-pönäkkä tunne vatsassa, eritoten iltaisin
 
Kaa
Oireita?
-ei sit mitään.... väsymyksen laitan sateisen syksyn piikkin, kuten myös lisääntyneen ruokahalun. Vatsan nippailut on seurausta hormoniehkäisyn lopettamisesta, kroppa ei ole vielä ymmärtänyt sitä, lisinyt vessassa juokseminen oli täysin hieronnan ansiota, lähti nesteet kulkemaan... :whistle:

Tää on paljon helpomapaa näin, kaikelle on järjellinen selitys. Ja jos plussa pärähtää, olen äärimmäisen huojentunut! :p



 
Huomenta!

Mä aion testata huomen aamulla. Sit ois oletettavasti 11 päivää oviksesta. Vaikka tuntuu että ihan turhaa tehä näin aikaisin, mutta pitäähän se joskus kokeilla miltä tuntuu tehä testi ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. ;)

Oireita ei oo hirveemmin, aika normaali on olotila. Tissit on vähän arat (se nännikipu loppui, tuli muualta araksi), ja sisältä jotenki kovemman ja raskaamman tuntoset. Maanantaina oli tosiaan se kamala alamahakipu ja siitä parina seuraavana päivänä painon tunnetta, nyt ei enää sitä mutta eilen illalla lievää menkkasärkyä. Aamulämpö oli n. 36,7. Ilta/päivälämmöt on ollu nyt hiukan päälle 37. Muuten ei sitte kai mitään...en ainakaan oo kiinnittäny huomiota...
 
Huomenta!

Mun piti testata, mutta kohtalo päätti toisin.. :LOL: Pissin purkkiin, käännyin ottamaan testiä kaapista ja potkasin pissit viemäriin... :LOL: Ehkä tää oli joku kohtalon merkki, että ihan turhaan testailet... Oireista en tiedä, viimesen puoltoistaviikkoa on tuntunu siltä että menkat alkaa, vaikka mitään ei oo tapahtunukkaan. Väsyttää ja mielialat vaihtelee. No, maanantaina testaan jos ei mitään kuulu...

Plussaonnea!
 
TöpöTupsukorva
Mulla samaa inhaa kipuu välillä, siis menkkamaista..
Onneks vähemmän, ku eilen.
Eilen kyllä nosteltiin peittoo, että toivon mukaan en oo missannu mitään.
Nyt kaffeelle :p :p
 
Testasin innoissani tänä aamuna jo. Negahan sieltä tuli, aika odotetusti. :/ En ole erityisen pettynyt, jännityksellä nyt odottelen. Mitään menkkaoireita ei tosin oikeastaan ole, vaikka pitäisi pikkuhiljaa jo olla. Odotan kuitenkin rauhassa maanantaihin, katsotaan sitten testaanko silloin aamulla vai vasta tiistaina.

Eilen sain kuulla, että isäpuoleni äiti oli nukkunut aamulla pois. :'( Aika yllättävä oli hänen lähtönsä, hän joutui viime viikolla sairaalaan ja vielä alkuviikosta tilanne näytti paremmalta. Vähän meni juhlatunnelmat, mutta päätimme kuitenkin miehen kanssa lähteä illalla ulos, kun oli liputkin ostettuna keikalle ja kaikkea. Ihan hauskaa oli, nauru teki kyllä hyvää (olimme siis katsomassa stand upia).

 
Pidetään peukkuja pantalaimokselle edelleenkin! :heart: ++ :heart:

Tervetuloa piipahtamaan sivuilleni, ovat vielä alkutekijöissään;=)
http://www.vauvakuumeiset.suntuubi.com/


Ihanaa plussantäyteistä aikaa edelleen kaikille! :D , :heart:

Heippatiheissan vaan! :heart: , :wave:
 

Yhteistyössä