* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Huomenta!

Tää sitten olis ensimmäinen putoaja... Eilen alkoi vuoto ja oudon niukkaa on, mutta lämmöt tipahti 35,5 joten odottelen uutta pinoa... :/ Mutta ehdottomasti pidän peukkuja kaikille ja toivon ettei nähdä seuraavassa pinossa ;)
 
kyselisin itsekin pitäiskö ne lämmöt pysyä kuinka ylhäällä?? mulla oviksen aikaan oli 36,7-36,8 ja ja nyt esim tänään on ollut 36,6 (ja ennen ovista 36,1-36,4 ).. mulla kuitenkin olis vielä melkein viikko niihin menkkoihin?? millaisia lämpöjä teillä muilla on??


 
Kiitos AnnaManna. :)

Mä oon seuraillu noita lämpöjä parin viimesen kierron aikana ja todennu että ennen ovista ne on 35,5-35,8. Oviksen aikana alkaa nousta 36 päälle. Ennen kuukautisia on ollut se 36,5 ja tänäänkin (päivä vuodon alkamisesta) putosi takasin tohon 35,5. Ihan siitä päättelin etten voi olla raskaana vaikka oudon niukkaa vuodankin. Tosin mulla ei myöskään oo mitään oireitakaan :LOL: Ihanaa, että en tälläkertaa masentunu niin kauheesti, ennemminki tällänen kamala tsemppihenki päällä!

Niin ja olisin myös kiinnostunut kuulemaan muiden lämmöistä! :)
 
voi Arabel, nyt vaan nessu kohti uuttaa kiertoa :hug:

Kaikki mittailee kovasti lämpöjä, mä en ole koskaan edes koittanut kun oon kuullut että on niin kovin tarkkaa puuhaa =) Oon ymmärtänyt, että lämmöt jää koholle jos on raskautunut (siksihän raskaana ollessa palelee) =)

Täällä ei mitään kummempia tuntemuksia, mutta keskiviikkonahan tuo selviää :whistle:


Mukavaa päivää kaikille, niin, ja plussia!! ++++ :wave:
 
koko ajan ennen ovista 35,8, samana pvnä nousi 36,3 ja nyt koko ajan 36,7 :D , kaikki em siis heti sängystänousun jälkeen mitattuja.

Ja istun täkin sisällä, kun niin paleltaa :headwall: , ja töihin saapi lähteä 12.00 polkemaan, mennee varmaan ilta töissä täristen;=), kyllä ne varmaan ihmettelee, kun yleensä kohtalaisen lämmin on.

Sauvakävelemässä myös kävin jo puolen tunnin lenkin.

Plussaterveisin nyt väsynyt pikkumyy(haluis nukkumaan) :D

Plussia edelleenkin!++++++++ :wave:
 
Täällä taas ollaan.Hirveesti ootte ehtineet viikossa kirjotella.
Nyt onkin sitten jännä viikko.Itellä ei oo minkäänlaisia tuntemuksia.En onneks oireita ehtinyt lomalla miettimäänkään B)
arabel: :hug:

Ja kaikille tasapuolisesti paljon plussatuulia :flower: :flower:
 
kotirokki
Hienoa arabel ettet masennu vaikka nyt ei tärpännytkään! Ehkä tiedät alitajuisesti että seuraavassa kierrossa on teidän aika saada pieni ihme alulle!!!!!! Tsemppiä vaan ensi kertaan :heart: :heart: :heart:

 
kotirokki
En malttanut olla testaamatta!!! Sieltä tuli toosi haalea plussa :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Mutta selkeä viiva kuitenkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta, täytyy vielä testata huomenna uudestaan, koska viiva on niin haalea että sen just ja just edes erottaa :D
 
Kaa
Komentakaa mua! Perjaintaina pitäisi vasta testata, mutta en millään jaksa odottaa sinne asti. Mutta odotettava on. Joten EI, EI ja EI! En testaa. :whistle:

Nyt lähden päästelemään höyryjä tanssitunnille, kaksi tuntia hikitreeniä. Kivaa. Kauhea väsy näin yövuoron jälkeen, saa nähdä miten jaksan...



 
Paljon onnea kotirokki! Olen tosi iloinen sun puolesta! :heart: :D

Testasin tänään uudestaan ja jälleen nega. Ei vaan ole YHTÄÄN mitään kuukautisoireita, ei siis mitään. Niitä toisia oireita taas on, vaikka muille jakaa. :ashamed: Noh, sovin itseni kanssa, että nyt vaan odottelen, enkä stressaa. Katsotaan loppuviikosta, mikä on meininki.
 
Onnea kotirokki!! :flower: :flower: :flower:


Saapa nähä putoonko. Mulla on aamulämmöt heitelly miten sattuu, tänää oli sitte 36,47, kun eilen ja la oli selvästi korkeammat. Tosin silloin nukuin pitempään..onko se oikeesti noin tarkkaa että pitäs just samaan aikaan mitata?
Välillä ollu vähä menkkasärkyjä alamahalla, aika jännä että ollu vaikka menkat alkaa vasta huomena tai keskiviikkona.

Plussatuulia ++++++++++++++++
 

Yhteistyössä