Heippa!Saanen tunkea itseni vielä loppumetreillä mukaan? Tuolla kesävauvaa toivovien pinkassa oon roikkunu,mutta siellä vain yksinpuhelua näköjään suoritan, joten täällä paremmlla onnella!
No nih, elikkäs nytpä onpi menossa kp 22/16-29..ihanasti kierto vaihtelee.
Ja nyt niitä "oireita": alamahaa vihleksii ja nippailee sivuilta välillä,valkovuotoo tulee,jota ihmettelen kovasti,rintoja vihloo sivuilta,kuumottaa,paleltaa,vessassa saa juosta pää kolmantena jalkana ja hiivaoireet kummittelee jo kolmatta päivää!Eilen hokasin jotain hormoninäppyjä nenän pielessä.Eivät ole finnejä,niistä kun on kokemusta muutenkin,ovat erilaisia nämä
Mulla yleensä tuhruttaa jo tässä vaiheessa kiertoo,tosin ehtiihän tuo vielä,kun sitä tulee 2-6 pvää ennen kunnon vuotoo..Jännä nähä mitä tuleman pitää.Joutuu varmaan taas pettymään,onhan tässä jo 54 kiertoo menny pettyessä..Esikoinen toiveissa ollu jo 03/03 lähtien.
Olin kanssa Kreikassa äippäni kanssa rentoutumislomalla.Kotiuduin viikko sitten tiistaina ja kylläpä olikin ihana olla!!Missäs päin te muut Kreikan matkaajat olitte,en huomannu kattoo? Me oltiin Samoksen saarella Pythagorionissa,Turkkiin vain 1,5h laivamatka ja sekin heitettiin samalla!
Ajattelin tuolla matkalla nollata kaiken ja uudella tarmolla jatkaa tätä vauva-projektia,tarkoituksena siis jatkaa lapsettomuustutkimuksia tässä kuussa jos/kun ( toiv. EI) menkat alkaa.Tässäpä musta tietopaketti!
Ai nii ja onnittelut haamuilijoilla ja plussanneille!! :hug: