* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

kotirokki
TöpöTupsukorva: Tässä mun oirelista:
-valkovuotoa joka päivä
-väsyttänyt kovasti kohta viikon
-maha tuntuu hiukan turvonneelta, etenkin iltaisin
-erittäin tuntuvat kannatinkivut!!! eli aina kun aivastaa tai nousee nopeasti, vihlaisee ihan pirusti
-viikko oviksesta pientä päänsärkyä/huimausta
-viime viikolla vihlo rintaa muutaman päivän ja nippaili vatsassa

Mutta pahoinvointia ei ole vielä, eikä rinnat ole turvonneet/kipeät. Niin ja palellut en ole myöskään. Lämpöjä en ole mittaillut koskaan... Tosin nämä em. oireet tuli viime raskaudessa vasta viikoilla 5-6.

Tulen vielä huomenna ilmoittamaan toisen testin tuloksen. Toivottavasti saan samalla lukea plussauutisia :flower: :flower: :flower: :flower:
Onnenhaleja :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart:
 
Olipa mukavaa lukea plussauutinen, jeeee! :heart:
Paljon onnea kotirokille! :flower: :heart:

Itse aika väsy 22 kotona ja taas pian takas töihin :headwall: ,iltapvllä sitten päikkärit :D

Minulla kanssa eilen vähän väliä outoja vihlasuja alavatsalla, ihmettelen, mistä johtuu, sauvakävelystäkö?...noo katsellaan;=)




:D , :wave:

Plussailuonnea kaikille edelleenkin :flower: +++++++++++++ :flower:

terv myy
 
Tiistai 2.10.07

Tinttara84..........kp22/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
Matarena...........kp 23/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 24/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 24/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 26/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 27/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 27/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 27/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 27/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 28/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 28/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 28/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 28/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 28/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 29/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 30/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 31/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 32/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 33/30-35......yk1............toinen haaveissa

plussanneet :heart:
kotirokki

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon



 
Hei vaan pitkästä aikaan :) En ole paljon koneelle kerennyt kun me otettiin meidän perheeseen hauva-vauva.Nyt 10 viikkoinen Americancockers-spanieli,kyllä on lutuinen ja vähän helpottaa tuota vauvakuumetta :LOL: Onnittelut kotirokille plussasta :flower: ,ja halit arabellille :hug:
hei muutes mun kierto on tänään 26 ei 25,jos joku viisaampi voisi sen vaihtaa,en itse osaa :x Kaapissa polttelisi pari testiä mutta koitan malttaa.Tisut on kyllä kipiät,eilen pyörrytti ja väsyttää kauhiasti.Mutta en sitten tiedä onko ne mielikuvituksen tuotetta vai??
plussatuulia kaikille!!!!!
 
kotirokki
TöpöTupsukorva: älä masennu, normaali kehitysvaihe pienellä pojalla! Pojat käy läpi sen iskä on "kingi alfauros" niin kuin minäkin ja äitiä nyt ei tässä yhtälössä paljon kaivata :p Tuntuu varmasti ikävältä, mutta on ohimenevää :hug: Onneksi teillä ei tullut juuri nyt uusi vauva taloon, olisi saattanut pahentaa asiaa entisestään :eek:

Mä tein äsken apteekin raskaustestin (eri testi eilen) ja se näytti vielä negaa... En ole huolestunut, sillä huomenna vasta pitäis menkkojen alkaa. En muutenkaan pidä siitä apteekin omasta testistä, se ei taida olla niin kovin herkkä? Ainakin viime raskaudessa oli sama tilanne, eli muut testit plussaa jo tässä vaiheessa, mut apteekin näytti negaa. Siis yhteenvetona: käyn ostamassa taas uuden testin :D

PLUSSAONNEA KAIKILLE :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
TöpöTupsukorva
Joo sitä se kai on ja huomion hakuu kaiketi :D ..

Voi että sen negan kaa..!! Mulla taas apteekin oma ollu melkeen paras..höh..meeppä polkaseen uus ja tee aamupissasta!!
:hug:
 
Mulla on tänään kaks viikkoa oviksesta (testin mukaan). En sit malttanut vaan tein äsken testin...ja sain ihan hailakan haamun!Pitää käydä ostamassa apteekista kunnon testi ja tehdä huomen aamulla aamupissasta,mä en luota noihin nettitesteihin... :eek:
 
En malttanut olla testaamatta kun kaapissa kummitteli paketti rfsu-testejä.Ekasta selkeä haamu ja toisesta myös joka tosin "katosi"30min jälkeen! |O mä tuun hullux!onko kokemuksia rfsu-testeistä onko luotettavia?Laskeskelin että tänään tuli se 14p oviksesta niin päätin kokeilla.....Hermot menee.... |O
 
Mäkään en malttanut olla testaamatta, mulla on noita acon herkkiä testejä, ja haamuhan se sieltä tuli, mut tää ei oo ny sataprosenttinen kun sen verran mokasin, et en huomannu kattoo tulosta sen 3 min jälkeen vaan siinä meni varmaan 10 min ja ohjeissa näyttää lukevan et saattaa näyttää väärää positiivista tulosta 10 min jälkeen. Pitää laittaa peukku pystyy ja koittaa huomenna aamulla uusiks.
 
Voi mahoton mikä sutina täällä palstalla käy :D

Toivottavasti teidän kaikkien haamut vahvistuu kunnon plussiksi Bamse, Escina ja Nasu!! :heart: :flower:

En vielä uskalla itse testailla, kun tädin vierailu on vuorossa vasta viikonloppuna eli tuskin vielä näkyisi testissä mitään.
 
huh! mikä pino! haamuja ja plussia vaan satelee :D. toivotaan että haamunne vahvistuu ja saadaan oikein pitkä plussajono! mulla on vielä mooonta päivää testailuun, vaikka jo kovasti itsekin haluaisin sen plussa :D (ja mähän siis olen päättänyt että tässä kuussa plussaan, tuli mikä tuli ). ei mulla kyllä yhtään ole raskaana-olo.. saa nähdä..
 
Heippa!Saanen tunkea itseni vielä loppumetreillä mukaan? Tuolla kesävauvaa toivovien pinkassa oon roikkunu,mutta siellä vain yksinpuhelua näköjään suoritan, joten täällä paremmlla onnella! :)

No nih, elikkäs nytpä onpi menossa kp 22/16-29..ihanasti kierto vaihtelee.
Ja nyt niitä "oireita": alamahaa vihleksii ja nippailee sivuilta välillä,valkovuotoo tulee,jota ihmettelen kovasti,rintoja vihloo sivuilta,kuumottaa,paleltaa,vessassa saa juosta pää kolmantena jalkana ja hiivaoireet kummittelee jo kolmatta päivää!Eilen hokasin jotain hormoninäppyjä nenän pielessä.Eivät ole finnejä,niistä kun on kokemusta muutenkin,ovat erilaisia nämä :)
Mulla yleensä tuhruttaa jo tässä vaiheessa kiertoo,tosin ehtiihän tuo vielä,kun sitä tulee 2-6 pvää ennen kunnon vuotoo..Jännä nähä mitä tuleman pitää.Joutuu varmaan taas pettymään,onhan tässä jo 54 kiertoo menny pettyessä..Esikoinen toiveissa ollu jo 03/03 lähtien.
Olin kanssa Kreikassa äippäni kanssa rentoutumislomalla.Kotiuduin viikko sitten tiistaina ja kylläpä olikin ihana olla!!Missäs päin te muut Kreikan matkaajat olitte,en huomannu kattoo? Me oltiin Samoksen saarella Pythagorionissa,Turkkiin vain 1,5h laivamatka ja sekin heitettiin samalla! :)
Ajattelin tuolla matkalla nollata kaiken ja uudella tarmolla jatkaa tätä vauva-projektia,tarkoituksena siis jatkaa lapsettomuustutkimuksia tässä kuussa jos/kun ( toiv. EI) menkat alkaa.Tässäpä musta tietopaketti! :)

Ai nii ja onnittelut haamuilijoilla ja plussanneille!! :hug:
 

Yhteistyössä