* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Tulin vaan ilmoittamaan, että putosin plussajunasta. Täti tuli tänään. Eipä tuo juuri haittaa, kun vasta eka yk menossa. Ainakin kroppa toimii niinkuin pitää. :)

Oikein paljon onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille!! :hug: :heart:
 
Kaikille haamuista ja alkavista plussista!!!! :heart:
Ihana lukea tälläisiä heti töistä päästyä, Onnea,onnea, onnea vaan kaikille! Ja edelleen heitän plussakimppuja ilmaan..Ottakaahan kiinnin!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Tämän yhden plussa :flower: :N pidän itselläni onnea tuomassa! :heart:

Heippa taas!

:D , :heart: , :wave:
 
Onnea haamuilijoille!

Ja :hug: pudonneille.

Mä varmaan liityn pudonneisiin tänään, huomena tai viimestään torstaina. Todennäköisimmin huomena. Tänä aamuna lämpö oli pudonnu jo 36,22. :( Menkkasärkyjä välillä tänään pikkusen tuntunu niin että luulin jo että alkaa, mut vielä ei näy kuitenkaan. On tää niin surkeaa.. :/
 
Halit tädin yllättämille! Ja lisähali vielä Bayan Farelle, sä kun olit niin iloinen siitä oviksesta! Toivotaan että ensi kuussa viimeistään pärähtää tai että sun lämpömittari hajosi tänä aamuna.. :hug:

Ja paljon onnitteluja haamuilijoille!!

AnnaManna: mä oon ainakin koulussa myös. Omaa napaa: FF piirsi mulle oviksen kp13, eli huomenna varmaan taas täti tulee. Tänään oli lämmöt vielä onneksi 37,0, mutta saas nähdä. En uskalla oikein olla toiveikas, niinkin monesti kuitenkin pettynyt. Ihailen ihan älyttömästi teitä kauan yrittäneitä, kun tuntuu että jaksatte siitä huolimatta olla positiivisella mielellä ja iloisia muiden puolesta!!

II kaikille tässä pinossa jäljellä oleville ja varsinkin teille kauan yrittäneille! :heart:
 
Hmmhph..taas tää notkuminen vauva-sivuistoilla alkaa!! :headwall: Olo niin oksettava,nälkä,närästys vai oksu-olo?Ei voi tietää..Toiveet taas alkaa nousta,mutta kun siellä reissussa olin,tuntui oviskipuja muistaakseni sunnuntaina ja päästiin tuonne lakanoihin vasta tiistaina,niin tottahan se oli liian myöhäistä!?Ollaan tässä kumminkin suunnilleen samoille ajoille jostain syystä osuttu tuon pupuilun kanssa ovis-kipuhin nähden..Siis pvä-2pvää päähän ja syli tyhjä!

Tässä jo haaveilen, kun meillä ois nyt mahis muuttaa mummoni omistamaan omakotitaloon vuokralle,että mistä huoneesta lapselle huone ja milläinen siitä tulisi.. :headwall: Vähä mä oon oikeesti pässi,huoh!Ihan tekis mieli nauraa itelleen ja heti perään itkeä kun ei tärppää varmastikaan IKINÄ! Tulipa vali vali..sorry! :ashamed:
 
Onneaonnea plussanneille ja haamuilijoille onnenkantamoisia! =) Mä en taas malta millään olla "olematta raskaana" :LOL: lämmöt on taas 36,4 ja ajattelin kumminkin testata varmuuden vuoksi... *hullu* :whistle: Menkat kun kesti su- ma vaan... mutta pysyn vielä pudonneissa (ja tod. näk. sen testinkin jälkeen :LOL: )

Palaan asiaan :wave:
 
TöpöTupsukorva
:wave: =) ...
Mua jaskattaa koko ajan..Ehkä siks, kun oli kov--alla päivän :snotty: ..No joo se siitä jaskasta..
Mie testaan maanantaina, jos ei ole alkanu, jännittämään alkaa pikku hiljaa, mut stoppuuttelen itteeni..
 
kotirokki
Ihan itkuttaa kaikkien pudonneiden puolesta :'( Toivottelen voimia uuteen koitokseen!!

Minä tein tänään toisen haalean plussan ja alan oleen 99% varma raskaudesta. Pidän päivän taukoa ja testaan vielä torstaina varmistaakseni asian.

Tsemppiä vielä kaikille jännääville :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tsemppiä minulta vielä kaikille jännääville! :flower: Jatkan täällä teidän kanssa jännittämistä. :) Ette pääse minusta eroon näin vähällä. :D Paaaaaljon plussatuulia kaikille ja onnea vielä kerran kotirokille!

Piti kirjoittamani, että ei ole mitään menkkaoireita, mutta tulihan ne kivut, vähän jälkijunassa vaan. Onneksi ovat aika lieviä, ei ole tarvinnut vielä turvautua särkylääkkeisiin. :)

Mitäs pudonneet, perustetaanko jo Piinaviikko 44-pino? Minä ainakin olen mukana! :wave: Olisi kiva jatkaa tällä samalla porukalla. :) Ootte olleet tosi ihania ja upean ahkerasti mukana jännäilyssä. :heart:
 

Keskiviikko 3.10.07

Tinttara84..........kp23/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
Matarena...........kp 24/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 25/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 25/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 28/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 28/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 28/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 29/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 29/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Minttu80.............kp 29/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 29/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 30/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 31/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 32/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 33/28-29......yk3............neljäs haaveissaa

haamuilijat:
escina
Nasu79

plussanneet :heart:
kotirokki
Bamse

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon
Futuremami
 
huomenta!

mä koko yön mietin sitä että ovistesteilläkin voi sen raskauden todeta ja sit aamulla ensitöikseni kaivoin sen ovistestipakkauksen tuolta kaapista ja tein sellaisen. eihän siihen tullut ku hyyyvin haalea testiviiva ja kontrolliviiva olikin sit oikein kunnon jötikkä. eli negahan se. aamulämpö on 36,6 ja en oikein osaa sanoa tuosta että onko koholla vaiko ei, kun koholla ollut 36,8? ja taas ei koholla 36,4.. saa nyt nähdä.. perjantaina ajattelin testata taas ja turvautua tuohon ovistestiin ku noita tuolla on.


 
töpötupsukorva: pitäis kai hakee/tilata ihan niitä oikeita testejä. en mä jotenkin usko siihen että olisin raskaana, mutta ainahan sitä pilvissä saa lillua :). mä muuten vielä odottaisin muutaman päivän. meillä näyttää tuo kierto olevan ihan samoissa päivissä :D. jos vaikka yhdessä jänskättäis perjantai tai lauantaiaamuun?


 
tein aamupissasta aconin early decetion testin ja sain hailakan haamun.Mä oon nyt ihmeissäni,eilen rfsu-testillä vahvempi haamu,vaikka aconin pitäisi olla herkempi??tää on ihan sekopäistä,ota nyt sitten selvää!jospa nyt vaan odottelisin muutaman päivän että vahvistuuko viiva vai tuleeko täti sittenkin!!hermot menee |O |O
 
Tein aamulla uuden testin ja nyt tuli ihan selkee plussa! :eek: :heart:
Mulla ei oo mitään oireita,enkä uskois olevani raskaana,ellei testi näyttäis plussaa...Pysyis vaan pikkuinen matkassa mukana.

Mä pidän peukkuja että meidän plussajuna kasvais,ja päästäis porukalla odottajiin! :flower: :heart: :flower: :heart:
 
Escina:Mä testasin eilen pari haamua mammaksin testeillä,mut tänä aamuna clearbluella tuli selkee plussa.Testaa vaikka huomenna jollain apteekin testillä.Mä pidän peukkuja et se viiva vahvistuu! :flower:
 

Yhteistyössä