* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

huomenta!! kuinka paljon voi pientä annaa väsyttää |O mutta oma mokahan tuo on ku melkein puolille öin laskin matikkaa ku perjantaina tentti... menkkaoireet välillä aina näyttäytyy ja kuivaa on, mutta jotenkin muutenkin on sellainen olo, ettei olla raskauduttu.. voiko liuskatestejä muuten leikata halki kahtia? jostain muistelisin sellaista lukeneeni.. mä tällaisena testien suurkuluttajana pääsisin puolet halvemmalla :D


 
AnnaManna:kyllä niitä liuska testejä voi leikata kahtia,mä olen ainakin joskus niin tehnyt.Tänään on sitten kp 29/29,menkkaoireita ei ole.Mutta jotenkin en usko raskautuneeni,koska niiden haamujen jälkeen on tullut nega :( luulisi että viivat vahvistuisi eikä toisinpäin :headwall: ei auta muuta kun hakkaa päätä seinään kun hölmö on!mitäs aloitin testailun liian aikaisin |O |O Mieskin on painanut töitä hullunlailla eikä olla paljon keretty puuhailemaan.no kahtellaan...nyt lähden hauva-vauvan kanssa ulkoilemaan niin saa ajatukset muualle.
Pudonneille :hug: ja plussanneille :flower: onnittelut...
Jos täti pyyhältää paikalle ilmottaudun viikkopinoon44 teitin muiden perässä :attn:
 
Huomenet!Aaaffh,onpas tosi vetämätön olo!Siis me hypättiin eilen illalla sänkyyn n. 23 aikoihin.Mä pyörin yhteen.Sit kävin syömässä vähä suklaata ja sitten jo vähä paremmin sai unen.Mutta heräilin vähän väliä ja pyörin minkä kerkesin.Mahallaan tai suorana selällään ei voi nukkua,kun alkaa nippailla alamahaa ja sitten kun mutkalla nukut (jos saat unta),niin onpa joka paikka jumissa!Mistä tuo ihmeen levottumuus yöllä johtuu?Kuuhulluutta?Väsyttää ihan lahjakkaasti oikeestaan koko ajan, mutta uni ei meinaa tulla!
Nivusia juilii nyt tällähetkellä,voi olla että menkat alkaa tai voi johtua siitäkin kun olin eilen kaverin luona ja käytiin kävelyllä.Hänellä on 2 lasta, toinen 2v ja toinen 7kk:tta.Heistä 2-vuotias on kummityttöni.Käveltiin aika lenkkin ja könyttiin liukkailla lehdillä metsässä.Mulla ei ollu oikeen siihen tarkotukseen soveltuvat piikkarit jalassa! :) Aina kun käyn tämän kaverini luona,alkaa menkat!Se on ihan kumma juttu.Sanoi hälle eilen,että ihan huvittaa kun aina on menkka-aika käsillä kun heillä käyn ja tottakai ne sitten alkaa kun sieltä pääsen kotiin.Mutta saanpahan hoivaviettiä upottaa niihin pieniin.Kun tämä 7 kk:en ikäinen on sylissä,toiveet katossa ja itku silmässä mietin,että jospa tuolla masussa ois samanlainen pallero piilossa,josta en vielä tiedä!!Tämä porukka aloitti heidän esikon yrittämisen samaanaikaan kuin me,nyt heillä 2 lasta..
Tulipa omanapainen selostus! :hug: tippuneille (liityn teihin kohta) ja :heart: :flower: plussanneille ja haamuilijoille!!
 
Ei kannata kyläillä ennen menkkoja, ettei menkat alkaisi, toivotaan, etteivät kuitenkaan ala!!!

Ja kuvittelen piikkareissa kävelylenkillä oli varmaan vaikiaa..'

ja nivusten juiliminen on toisilla ollut raskaaksi tulon merrki , samoin alavatsan viiltely, kun kohtu muuttaa muotoaan;=)

Onnea kaikille edelleenkin, että moni,moni saisi kaivatun plussan.

Onkohan jalkojen puutuminen istuessa myös raskautumisen merkki? :D
*heiluttelee jalkojaan, jotta veri kiertää paremmin.* :kieh:

+++++++++ :flower:
Plussakimppuset edelleen kaikille!

Töpötupsukorvalle :hug: ja onnea uuteen kiertoon kuitenkin!

Voisivatko kävijät kertoa ikijään? Olette kuitenkin minua nuorempia;=)
Myy on 42v, iloinen pirtiä, suhthyvin jopa säilynyt nainen :D

:D , :wave:
 
Juu,äskönen vessakäynti pudotti taas maanpinnalle: keltainen vessapaperi näytti tosi vaaleeta punertavaa..tarkistin kyllä pöntönkin,mutta sinne asti ei kuitenkaan ehtinyt! :headwall: Ja nyt kun jalkojen kolotusta tutkin,niin reisiä kolottaa,merkki mulla menkoista!Että otanpa puhelimen kauniiseen kouraan kun alkaa kunnolla ja soitan sinne lapsettomuuspolille heti,että saadaan reilun vuoden tauon jälkeen homma taas pyörimään.Ei se muuten näytä tärppäävän,vaikka kuinka toivois! :headwall:
 
Kaa
Olen töissä ja viime yön tuskien jälkeen oli pakko ottaa itsestäni verikokeet ja pissanäyte. Hieman rajumpaa pissatulehdusta siis epäilen... :/ Otin sitten siinä samalla HCG:tä vartenkin verinäytteen. Työkaveri tuolla niitä tekee, kohta saa tietää onko HCG alle vai yli sen 25... Hui! :p

En millään malttaisi tehdä töitä kun odotan noita vastauksia...
 
Täällä tiputtiin myös junan kyydistä :'( :'( :'(

Voi itku, on tosi tyhjä olo ja ärsyttää :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta tsemppiä teille muille! Onnea plussauksiin ja :hug: muille tippuneille! Tämä tyttö keksii nyt jotain muuta, alan vaikka laihduttaa :kieh: En kuitenkaan aloita ehkäsyä (siis pillereitä) ennen kuin vuoden alusta. Mutta muuten unohdan kyllä lapsen teon, menee muuten järki ja ymmärrys. Kyllä tämä kolmen vuoden toivominen ja itkut joka kuukausi vie voimat, pakko lopettaa...Hyvää jatkoa teille :wave: :wave:
 
olipa ikävää!..Mutta nyt toivottavasti saatte apua, sinulla onkin lukemani perusteella aika lyhyt tuo kierto, onko sinulla ollut jotain lääkitystä jo käytössäsi, teroluteja tai clomeja?

Onnea paljon, että pian saisitte sen* plussan* :heart:

=) , :wave:
 
pahoittelut kaikille tippuneille ja puhalletaan plussatuulia kaikille jotka ei ole joutunut tippuneitten listalle. Itsellänikin on koko ajan pelko et jos tästä viä putoo. Huomenna ajattelin testata jospa olis sitten jo selkeä plussa ja loppuis tää haamuilu. Viime yö meni mullakin kovin levottomasti, jouduin käymään wc:ssä:kin kolmen maissa vaikka en koskaan kyllä muuten käy, heräsin nimittäin kauheeseen pissahätään. Vielä ei ainakaan alamahaa särje niin paljon kuin eilen. Rinnatkin on ihan oudot eipä mahtunut enää rintsikat jotka pariviikkoo sitten oli päällä, elikkä rinnoiskin on jo turvotusta, mutta kipeet ne ei oo yhtään. Myy: Mä olen kyllä sua jonkin verran nuorempi eli täytän joulukuussa 28v. mut mulla on parivuotta sua nuorempi ystävä jonka kanssa ollaan ystävystytty lapsien välityksellä, kun on lähes samanikäisiä lapsia.
 
:hug: , myös tädin tulosta, oletko sinä käynyt tutkimuksissa?Ja laihdutushan saattaa auttaa, kuulemma*toivotaan*että stresaamattomuus auttaa sinua, ja tulet kertomaan ihanan uutisen jossain vaiheessa tässähän on kuitenkin aikaa! :heart:

Tsemppiä ja onnea sinullekkin! :hug: , :heart:

:wave:
 
kun pinossa olijat vähenee..!!
Toivotaan nyt , että vielä loppuviikon aikana niitä plussia löytyisi!
Sama minulla kun sain 2:sen 24v ,minulla silloin parhaana ystävänä laitoksella samaan aikaa ollut 37v rouva, vieläkin joskus tapaamme, tosi harvoin kuitenkin;=)

:flower: :flower: +++++++ :flower: :flower:

:heart: pikkumyy :heart:

:wave:
 
Karpalolle :hug: :hug: :hug: :heart:

Täällä ei tätiä näy, mutta aamulla testasin ihan puhtaan negan. Ja harmittaa aivan sairaasti. Tänään siis dpo 16 ja lämmöt edelleen 37, mutta tuntuu kyllä siltä että ihan kohta se punainen juova läjähtää housuihin. Ja kyllähän sen pitäisi jo testissä näkyä.
 
Kiire Kuopioon, täältä Lounais-Suomen rannikko kaupungista, onneksi mies jätti auton vapaapäiväksi minulle :heart: *myy ajelee tuhatta ja sattaa Kuopiota kohti*....*naurua* :LOL:

:D , :wave:

Kvart över :hug: , negasta!!Toivotaan edelleen ettei tule kuitenkaan tätiä!

Ps mitä raskaustestejä suosittelette?Itse ajattelin kun käytössä tuo digitaalinen ovistesti, pitäsköhän ostaa, jos tarvetta sama malli myös raskaustestiin...vai mikä olis herkkä ja varma?


Pitäkää nyt sitä tätiä loitolla, tehdään muuri ympärillemme, josta ei läpi tulla! :heart:

=) , :wave:
 
Eipä oo mitään lääkitystä kierron tasaamiseks.Lääkäri ei ollut moksiskaan siitä tai tuhrustakaan..Mä en kyllä tajua miten pystyn hoitamaan polikäynnit töiden lomasta!?Jotenkin tuntuu ettei mun ja lääkärin aikataulut natsaa,näin jo valmiiks epäilen.Saapa nähdä antaako ne meidän vaan jatkaa siitä mihin jäätiin,mut tutkittiin,ei mitään vikaa,nyt sitten miehen vuoro.Lääkäri kyllä antoi aikaa viime syksyyn raskautua ja sanoi,että jos en ole tullut raskaaksi,niin sitten samantien hoitoihin.Kun ei jaksa ootella!Toisaalta toivon että alkas nyt heti ne menkat jos kerran meinaavat,mutta plussan toivossa kuitenkin vielä olen..Meillä tänään miehen kanssa vuosipäivä, 9-vuotta yhteistä taivalta! :heart:
 
Isot :hug: kaikille tippuneille ja peukut pystyyn seuraavaan kiertoon!

:flower: :flower: :flower: vielä testaajille,toivotaan et plussapino vielä kasvaa!
Tinttaralle onnea vuosipäivän johdosta! :flower:
Kaa:Tule sit heti ilmottaa tuloksesta!
Myy:Mä testasin clearbluella,en tiiä miten herkkä se on,mut ainakin selkeä.Ja ikää mulla on 27v.
 
Kaa
Nyt ei tartte sitten haaveilla nauttivansa sitä kylmää siideriä, mikä jääkaapissa odottaa... :/ Veritesti antoi siis hyvinkin positiivisen tuloksen, eli plussa pärähti. =) Ollaan kuitenkin vielä pari viikkoa ihan hissukseen ja varovaisia, kaikkea voi sattua. Sen siitä saa kun sairaalassa töissä, alkaa olla skeptinen tämänkin suhteen. :D
 

Yhteistyössä