* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

:flower: :flower: :flower: :heart: :flower: :flower: :flower: ,

en ehtinyt tänään Kuopioon testeihin...
omaa napaa kun olin käynyt niitä hääjuttuja varmaassa,
aloin itkemään autossa, johan nyt , vähän noloa ajaa autoa kyyneleet silmissä! Ja syytä en tiedä :D , Toivottavsti en itke koko päivää huomenna töissä :headwall: , hohhoijaa tätä elämää ja odotusta! :D

kaalla millaisia raskausoireita?

Plussakimppuja lissää pinoomme!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:D , :wave:
 
En voi uskoa tätä todeksi,hailakka mutta selkeä plussa :heart:
testailin tuolla aconin kasetti-testillä ja viellä päiväpisusta =) Toivottavasti pienokainen pysyy kyydissä!!
Suuret :hug: halit kaikille tippuneille ja tarrasukkia plussanneille!
ps:ikää on 26v. et olen siis"varhaisteini" :LOL:
 
kotirokki
Kaa ja Escina :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:




Heh, täällä siis jo uusi laskuri käytössä :D Toivottavasti kukaan ei suutu :heart:
 
Hurjasti onnea Kaa ja Escina!! :heart: :heart: :)

Halaukset kaikille tädin yllättäneille! :hug:

Minä olen 24-vuotias. Tänään tuli sitten kivut takaisin ja korkojen kera! Hyvä, että luennoilla pystyi istumaan. Pentele, en yhtään muistanut, kuinka kivuliaat menkat voi oikeasti olla, kun ei ole hormonaalista ehkäisyä... :(
 
mies kävi äsken hakemassa meille testejä :D huomenna aamulla varmaan teen ekan. se on ihan täpinöissään kans ja koko ajan komentaa mua testaamaan :LOL:

mulla itselläni on kuitenkin olo että täti on jo koputtelemassa ovelle..


 
Onnea escinaplussasta!Täällä ollaan vielä(kin) kuivilla..Töissä kouri oikeen urakalla mahaa,mutta ei vuotoo.Silloin aamustapäivin jäi jotain papruun ja pikkarisuojaan kans vähä jotain,mutta oikeesti luulin töissä että alkas jo. Tiistaina soittelen polille uudestaan,tänään ei ollu hoitsut paikalla kun soitin,huomennakaan eivät ole ollenkaan ja maanantaina olen itse estynyt soittamaan kello 7.30. Tuota kohdunnapukkaa en oo ikinä ronklannu,en kyllä ees tiiä missä sen pitäisi sijaitakaan,että minne asti sitä uskaltaa ronklata... :ashamed: Nythän sormeen jäis varmaan merkkejä menkoista..tiedänhän sen kummiskin että ne tulee viim. lauantaina.Kuiteski yöllä alkaa ja kamalat kivut kaupan päälle..Haluaisin ees yhen yön nukkua kunnolla!Nytpä siis tuonne ukon viereen!Öitä! :wave:
 

Yhteistyössä