* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :flower: Mä voisin uskaltautua vihdoin joukkoonne elikkä mut voi lisätä haamuilijoihin. Testasin aamulla uudelleen aconin testillä ja nyt luin oikeaan testiaikaan ja samanlainen haalea viiva tuli kuin eilenkin. Eilen ja tänään on ollu alamahalla kovin menkkamaisia jomotuksia, mut toivotaan et pieni pysyis kyytis.
 
kotirokki
Tämä on ollut aivan upean ihana porukka, en myöskään malta jättää teitä! Aion täällä tsemppailla loppuun asti kaikkien puolesta!!!! Ja toivon tietysti että saadaan meistä mahdollisimman iso poppoo odottajiin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nyt siis minulla kaksi viikkoa oviksesta ja kaksi haaleaa plussaa takana. Niin ja ennen kaikkea ei ole mitään menkkaoireita ilmassa :D Huomenna ajattelin vielä testata kerran ja sitten varaan hätähousuna ajan valmiiksi alkuraskauden ultraan :heart: Olikos se muuten aikaisintaan rv7 kun voi mennä ekaan ultraan??

Onnea vielä kaikille plussanneille ja myös pudonneille seuraavaan piinaviikkoon! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Aikas monta plussaa tulossa,hienoa ,se pitää mielen korkealla :heart: :heart:

Omaa napaa sen verran että testasin aamulla herkällä kotitestillä ja tuli mikä tuli,en viitsi ääneen mainita :|

oon niin varma jotenkin että oon raskaana,mutta viivaa ei sit tullutkaan toisaalta pidän pahaa mieltä poissa ja elättelen näillä perusteilla vielä plussan toivoa:
-oikeasti en tiedä oman kiertoni todellista pituutta..joten maltan odottaa ehkä jonkun päivän ja testata uudestaan...voihan kiertoni olla yli tuon 28 päivää se oli vain oletus...
-muissa raskauksissa olen testannut vasta kun menkat reilusti yli viikon myöhässä,joten jospa mun hormoonit nousee vasta myöhemmin :whistle:
- ja mitäänhän ei voi varmaksi todeta ennenkuin menkat alkaa(tai ei ala),joten menkkoja odotellessa tai seuraavan testin tekoa

Kertokaahan milloin uskaltaisin testata uudestaan?
Onko muilla herkkä kotitesti missävaiheessa näyttänyt plussaa...tai edes näyttänyt oikeaa tulosta,epäilevä olen..

Mulla nimittäin rinnat herkät ja turvoksissa,
maha turvoksissa,kannatinkipuja kun nousee yhtäkkiä,pissattaa ja väsyttää...........mitään ei tee mieli syödä....

Mutta odottavan aika on pitkä,kun nyt ees tietäs onko mitään mitä odottaa :|
 
Pantalaimon, Futuremami ja Anskuliini :hug: teille ja voimia uuteen yritykseen!

AnnaManna ja TöpöTupsukorva mä liityn viikonlopun testaajiin eli testaan kanssa lauantai-aamuna, jollei täti ole vielä kurvannut kylään. Tädin pitäisi tulla vasta sunnuntaina, mutta on välillä tehnyt tupatarkastuksia jo aiemminkin, toivottavasti jättää tällä kertaa kokonaan väliin!
 
Nasu:Mulla on kans menkkamaisia jomotuksia alamahassa,mut niin oli esikoisenkin aikaan.
Kotirokki:Mäkin ajattelin varata ajan alkuraskauden ultraan.Muistaakseni rv7-8 olis hyvä aika.En tiiä maltanko niin pitkään,kun mulla oli ennen esikoista kohdunulkonen,niin rv5 pitäis jo näkyä onko vauva oikeassa paikassa.
Mä jään kans tänne vielä tsemppailemaan muita,että päästään sitten isolla porukalla odottajiin!!!
 
TöpöTupsukorva
Ei oikeestaan mihkään suuntaan oireita..
Onko se sit hyvä vai huono?! Kun tietäs |O .
Lima maistuu välillä metallille, mutta se nyt voi olla ihan jälkioireita flunssasta. :snotty:
Muakin pissattaa usein, mut niin tekee aina ennen menkkojakin tosin.
Nyt kaffille ja pullalle :p .
P.S oon alkanu herään öisin, mitä en yleensä "harrasta"..

Ja onnea kaikille haamuille ja plussille =) :flower: :flower:
 
Perustin jo pinon viikolle 44! :D Toivon kuitenkin, ettei kovin moni sinne mun seuraan liity, vaan voitte jatkaa onnellisesti odottajien puolelle! :) :flower:

Ehkä voisit Minttu testailla jo loppuviikosta? Eikös sulla silloin ole kp:t jotain päälle 30 jo? Jos ei olisi täti mua yllättänyt, olisin testannut uudelleen torstaina tai perjantaina. Mulla siis oli kanssa oletuksena tuo 28 päivän kierto.
 
Heippatirallaa!!!!!!!! Ja terveiset Bulgariasta B)

Tulin kotiin jo sunnuntaina, mutta en ole ilmaantunut tänne, kun ei oo mitään tietoo minun tilasta.... :/ Viikon ajan ollut todella runsasta valkovuotoa, mitä mulla ei yeensä hirveesti oo. Nyt sitten on tuhrurranut kolme päivää ihmeellistä vuotoa, kuin rusehtavaa valkkaria, ei selvää punasta vaan vaaleaa.......välilä öklötyttää, mutta kahvi kyllä maistuu. Menkkakipuja oli viime viikolla parina päivänä siellä reissussa, mutta ne jäi sinne. Nyt vain, jos tekee jotakin tosi raskasta työtä.

Että oonko testannut?? No, oon.... maanantaian, siis toissa päivänä clearbluella tuskin nähtävä haamu, tännä aconin kasetilla puhdas nega :/

Vielä pieni toivoo itää, sillä jos ovis olikin vasta torstaiaamuyöllä sillon kaksi viikko sitten, niin mahdollinen hedelmöityshän olisi voinut tapahtua vielä perjantainakin....joten tänään olisi siis vasta 13 päivä, mutta aika oljenkorteen tarttumiseltahan tää tuntuu :D

Mutta tää on se viimenen kierto, joten surullista on jos ei onnistunut. :'(

Mutta täällä on kyllä tapahtunut paljon.... Plussia ja haamuja useammalla!! Onnea ja tarrasukkia kaikille matkaan. Nytvasta alkuviikko ja noin paljon haamuja, hieno juttu. Toivottavasti viikko jatkuu yhtä hyvin. Pysykäähän junan kyydissä!!!!!!!! =)
 
TöpöTupsukorva
Karpalo67
Miks viiminen kierto, eikä!
Jatkakaa vaan, jos nyt ei tärppää :hug: .
Mulla oli lämpö äsken 36,76, mutta niinpä se nykyään useinkin on korkeella, jopa menkkojen aikaan :eek:
 
TöpöTupsukorva
|O Olen tyhmä |O Menin testaamaan jollain analyzarilla. Tulosta ei tarvi ees miettiä.Pidän nyt taukoo pari päivää ja tuun sit ilmottamaan, kun menkat alkaa :/ .Pääkin on, ku haminan kamina ja väsyttää ihan sairaasti ja itkettää :'( . Miks piti pilata taas elämä, jollain permannon pissapuikolla.
 
Plussanneille! :flower: , :heart:

Pudonneille :hug: :t, toivotaas, että jo alkaneessa kierrossa tärppää! :heart:

Itseä paleltaa, muutoin kaikki hyvin;=)))

:D , :wave:

ps testaako kukaan miun kanssa ensi tiistaina, jos vielä olisi aihetta?*kimppaplussaus haaveena* :heart: ++++++++++++++ :heart:
 
Ohops,olipa pino tippunut! :) Jee,täällä vielä ainakin toistaseks ollaan kuivalla maalla,pitää puuta koputtaa *kops*.
Yäk,mulla maistuu sappinesteet suussa koko ajan :x Aamuyöstä heräilen vähän väliä,eikä saa nukkuttua enää kunnolla!Aina kun pistää jotain suuhun,niin kohta alkaa ällöttää,hyh!Nippailee ja silleen jännästi ikäänkuin sirisee alamahassa, jos sen näin voisin muotoilla. Mutta voipi kaikki johtua mistä vaan,onhan tuo ennenkin nähty..Noh,ens viikkoon kyllä menee testaus jos tarvii.Pitäs siis kyllä varmaan vko 41 liittyä,mut ei mulla kierto oo koskaan ollu enempää,kun 26,joskus kauan sitten tuon 29 ja toissakierto oli tuon 16..Mutta ens viikolla ollaan viimestään viisaampia,la tai su pitäs alkaa.
 
ja kaikille onnea,keille täti ei vielä ole ilmaantunut, että pysyisikin poissa...ainakin vuoden =)

Mua kanssa närästää, pyörräillessä eilen aamulla nousi koko ajan kahvit kurkkuun , siis se neste ja maku, korventaa silleen kurkussa, sama eilen kun kotona joimme illalla kahvia*oisipa se merkki jostain ihanasta*..en ole minkään raskauden aikana alussa voinut juoda kahvia, juuri em syystä ja lisäksi se on haissut pahalle, siis kahvi :D

Rinnat kipeät edelleenkin, mutta niinhän se on joka kierto tähän aikaan.

Niin miulla vapaapv ja sitten heräänkin 4.00 :headwall: , noo pääsen nukkumaan kun puurot syöty miehen kanssa ja oire kai sekin, etten voi olla kauaa aikaa syömättä, kun herään tullee heikko olo.

Niin tänään menen varaamaan hääpäivääme :heart: + :heart:

On se vaan ihanaa, niin paljon tapahtunut onnellisia asioita... :p pitkällä odotan, mitä tuleman pitää :D

Ja jos ei nyt tärppää, niin sitten ensi kierrolla taas saapi jännittää =) ..

Nyt kaikille ihanaa plussantäyteistä päivää! Kuka testailee?

:flower: :flower: :flower: :flower: Plussakimput tässä ja yhden plussa :flower: otankin itselleni varuiksi onnea tuomaan vielä! :D

heippatirallaa, toivottelee aamuiloinen ja pirtiä myy =) , :wave:
 
Torstai 4.10.07

Tinttara84..........kp24/16-29....yk55.....ensimmäinen haaveissa
Matarena...........kp 25/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 26/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 26/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
Kvart Över.........kp 29/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 29/32............yk3.........kolmas haaveissa
Ihaa82...............kp 30/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Minttu80.............kp 30/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Nanna81.............kp 31/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 32/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa


haamuilijat:
Nasu79

plussanneet :heart:
kotirokki
Bamse
Kaa
escina

seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
arabel
Pantalaimon
Futuremami
Anskuliini83
Bayan Fare
TöpöTupsukorva
Karpalo67


 

Yhteistyössä