* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Olipa aika työpäivä, 7:00 alkaen kesti16.30! :| ..Noo huomenna otan takasin ja pe vapaa kiva, kiva! :heart:

Parisuhdeterapiasta itse olen sitä mieltä , että on hyvä juttu, riippuu tietenkin terapeutista =) .

Kannattaa koittaa toista jos yksi ei ollut hyvä.

Kotirokki olen ajatellut nyt vain olla ja kuvitella, että kaikki oireet jos niitä on johtuu pms:stä, Eli odotan ilolla ja jännityksellä, mitä seuraa :D

Heippa taas kaikille!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


Plussakimput vielä pinoomme! :heart: , :wave:
 
TöpöTupsukorva: Mäkin kuuluisin ehkä tuonne viikon 39 puolelle, kun aion testata jo sunnuntaina. Mutta täällä aion silti pyöriä teidän kiusana. :)

AnnaManna: Höh, miten voikaan mennä mieltymykset ja halut noin ristiin. :hug: Vaikea tilanne. Hyvä kuitenkin, että pystytte puhumaan.

Täältä ainakin löytyy oireita! :wave: Väsyttää, vatsaa nipistelee (tosin aika menkkamaisesti), päätä särkee ajoittain, ja rintoja kiristää. Mulla on nyt toista päivää maha ihan sekaisin, kaikki tulee suoraan läpi. En siis usko, että on mikään oire vaan ihan vatsatautia. :( On tosi kurja olo ja luennoiltakin olen joutunut kesken lähtemään. Menen kyllä huomenna lääkäriin, jos ei helpota.
 
Täältäki löytyy oireita. Lämpö koholla. Maanantaisen kamalan alamahavihlonnan (joka kävi KIPEÄÄ) jälkeen on tuntunu ku nyrkin kokonen kivi keskellä alamahaa, painon tunnetta, kovat täräykset (esim linja-autossa...) vähän sattuu. Nännit on hieman arat, ei enää niin arat kuin heti pian oviksen jälkeen :eek: miten mahollista...


Pantalaimon, minäki aion testata jo sunnuntaina. Ois kyllä aika kumma jos mitään näkys vielä siinä vaiheessa, mutta kun ei jaksa oottaa sitte taas seuraavaan viikonloppuun. Ku en mä kouluaamunakaan halua testiä tehä...tahon saada olla päivän sitte miehen kainalossa jos tulee plussa. :)


Huu... justiin mittasin lämmöksi 37,14. Juu tiedän ettei sais ku aamulämmöistä, mutta kun kai ne iltalämmötki jotain kertoo, ku ennen ovista ne oli tasasesti jotain 36,4-36,6... Tänää aamulämpö oli 36,31. Ei mikään hurja mut koholla kumminki. :)
 
TöpöTupsukorva
Voinko olla tässä pinossa? En jaksais vaihtaa :ashamed: ..
Ei mitään oireita, jos ei ikuista lenssua lasketa :eek: ..Enkä oikeestaan oo ees kuunnellu itteeni! Nyt vasta senkin hoksasin :D ..hienosti menny tää kierto ilman stressiä!! Jee!
 
Trostai 27.9.07

Matarena...........kp 18/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 19/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 19/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 21/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 22/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 22/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 22/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 22/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 23/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 23/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 23/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 23/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 23/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
kotirokki.............kp24/30...........yk4............toinen haaveissa
Nanna81.............kp 24/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
arabel.................kp 25/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 25/?............yk 1.........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 25/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 26/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 27/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 28/30-35......yk1............toinen haaveissa



 
kotirokki
Voi harmi anskuliini, toivotaan nyt vielä et olis jotain muuta...

Minä aloitin eilen synttärisuunnittelut, meidän tyttö täyttää ensi kuussa vuoden!!! Neitonen jopa antoi meidän nukkua 8-9h putkeen viime yönä :attn: Eipä olisi uskonut meidän pikkuisesta, joka vielä puoli vuotta sitten roikkui tissillä tunnin välein, JOKA YÖ :eek:

Raskausoireita ei minulla ole havaittavissa sen kummemmin. Välillä vihloo kohdun oikealla puolella ja tississä tuntuu kummaa pistelyä. Odotellaan vaan ja toivotaan ettei pääse menkat yllättämään!! Tässä kierrossa on meinaan odotukset korkealla, kun sain nyt ovulaationkin clomien avulla.

 
Täällä ei ole oireen oiretta.............mietin että jospa ne oireet alkaa vasta sitten kun on plusan testannut..hmm.
Aiemmin ei ole ollut vaikeutta raskautua,mutta katsotaan :/

Paitsi no väsyttää.mutta sitä tekee aina..no nykyään väsyttää tuplasti =)

Minä päivinä meinaatte testailla viikolla 40????
heti samana päivänä ku menkkojen pitäis alkaa vai pitääkö odotella päivä,kaksi jne..????
Tilasin netistä pari testiä jotka on niitä herkempiä eli se 10 jotain.....
Jotenka kertokaas kauanko mun pitäs sit ootella...tosin en tasan tarkkaa menkkojen alkamispäivää ees tiiä kun ehkäsykin on vasta lopeteltu..hmm :heart:

Ja tyhmä kysymys mutta kun noita erilaisia juustoja ei suositella syötävän kovasti raskaana ollessa,niin voinko kuitenkin huoletta sipaista patonkini päälle creme bonjour levitettä..vai onko sekin kiellettyjen listalla!?

Kiitos tiedoista ja kirjoitellaan!
halit kaikille ja tsemppiä plussaamiseen :hug: :flower: :heart:
 
TöpöTupsukorva
Miks mulla on taas ihan sairas olo :'( . jus pääsin isommasta lenssusta ja ny taas päätä ja kurkkua meina aaalkaa jomotteleen |O |O ....Onks muut olleet kipeenä?
 
kotirokki
TöpöTupsukorva: ehkäpä nuo on raskausoireita :heart: Ainakin niin toivomme!!
Minulla on kanssa särkenyt päätä tällä viikolla ja minulla ei kovin usein sitä vaivaa ole. Mutta todennäköisesti se johtuu vain siitä kun on niin niskat ja hartiat jumissa.
 
kotirokki
Minttu80: Minä olen niin kärsimätön, että testaan jo pari päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Jos näyttää negaa, niin sit parin päivän päästä uudestaan :p Sellaiset jotka ovat joutuneet kokemaan paljon pettymyksiä, odottelee ehkä jopa viikon siitä kun menkkojen pitäis alkaa... Mutta kai se yleinen ohje on ,et sit kun menkkojen pitäis alkaa niin testi kehiin.
Niin ja siitä juustosta... eli kyllä minä ainakin elän ihan "normaalisti" ennen kuin tiedän olevani raskaana. Siis juon ja syön tavalliseen tapaan. Eikös se sikiö saa alussa ravintonsa ruskuaispussista ja napanuora kehittyy sitten vasta myöhemmin??? Onhan se listerian vaara aika mitätön muutenkin, jos käyttää tuoretta ja juuri avatusta paketista otettua tavaraa.
 
Mulla on näemmä tippunu yks kiertopäivä välistä. Nyt on siis kp 26.

Mä teen hyvällä omalla tunnolla testin pari kolme päivää aikasemmin ku menkkojen pitäis alkaa. :D Vaikka tätä yritystä on kertyny näinki paljon, en oo silti mikään testien suurkuluttaja ollu. Ja nyt kun on toiveet todella todella korkealla niin pitäähän se testi tehä heti ku mahollista. :D
 
Perjantai 28.9.07

Matarena...........kp 19/27.........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 20/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 20/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 22/28...........yk4...........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 23/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 23/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 23/27-28.......yk 3 ......esikoinen haaveissa
AnnaManna.........kp 23/32............yk3.........kolmas haaveissa
Karpalo67..........kp 24/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 24/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 24/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 24/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 24/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
kotirokki.............kp25/30...........yk4............toinen haaveissa
Nanna81.............kp 25/29-36.....yk 10......esikoinen haaveissa
arabel.................kp 26/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 26/?............yk 1.........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.......kp 26/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 27/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 28/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 29/30-35......yk1............toinen haaveissa



 


Täällä palellaan, onneksi on vapaapäivä töistä!
Loin meillä yli 35 vuotiaille vauvahaaveilijoille ekat tekemäni kotisivut, joissa voi vierailla, jos haluaa, osoitteeseen pääsee tuolta yli 35 haaveilijoiden kautta =) .

Ne siis eivät ole vielä kummoiset, mutta yritän kehittyä
kyllä*lupaa* :ashamed:

Oikein mukavaa perjantai päivää siis kaikille! :heart:
Toivoopi pikkumyy :D , :wave:

Ps ja paljon, paljon niitä ihania plussasia pinoomme!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
TöpöTupsukorva: Minä olin elokuussa 3,5 viikkoa kipeänä. Oli tosi sitkeä flunssa :snotty: ja tunnen monia, joilla on kanssa kestänyt parantuminen. Jaksamista ja koita nyt parantua! :hug:

Onkos joku jo testaamassa? Mä testaan sunnuntaina, tai jos netistä tilatut testit tulee tänään, niin sitten huomisaamuna. :D Oireet on lieventyneet, samalla kun mahatauti on väistynyt. Rinnat on kyllä kipeämmät ja väsyttääkin ihan entiseen malliin, mutta se menkkamainen kipuilu on hävinnyt melkein kokonaan. En sitten tiedä onko oireiden helpottuminen hyvä vai huono asia.

Hauskaa perjantaita kaikille! :) Paaaaljon plussatuulia :whistle: viikonloppuna testaaville! Me mennään tänään katsomaan sormuksia ja illalla vähän juhlitaan. :heart:

 
TöpöTupsukorva

:'( eikä käytetty hyväks, kun oli vähä vääntöä perheen kans eilen, niin ei jaksanu...
Voi, voi..
:xmas: Mut pianhan on jo joulu, sitä odotelelssa ++ vaan kaikille =)
 

Yhteistyössä