* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Pupuvaimo: aikajanan saa aikaiseksi kun menee http://lilypie.com/
-valitse linkki: Trying to conceive
-valitse tausta (select backround) klikkaamalla mieleistä
-valitse linkki step 2
-valitse mieleinen osoitin (select marker) klikkaamalla mieleistä
-valitse linkki step 3
-määritä viimeisten kuukautistesi eka päivä (First Day of Last Menstral Period) valitsemalla pudotusvalikoista
-määritä kiertosi pituus (Select Cycle length)
-määritä taustaväri (set backround) white/clear (mulla clear eli väritön)
-määritä automaattinen teksti (Set Wording) laskee päiviä ovulaation ja kierron loppuun (Count to Ovulation, and then to Testing) tai pelkästään kierron loppuun (just count to testing)
-oma otsikko (Text above the ticker) on vapaaehtoinen
-Sitten vain paina create ticker -painiketta
-Lopputulos näkyy ruudun ylälaidassa
-poimi "Image URL"-ikkunassa näkyvä teksti
-liitä se esim kuvana viestiisi tai profiilikuvaukseesi näin
[ img ] poimittu teksti [ /img ]
(jätä img-hakasulkeitten sisästä välilyönnit pois)
 
Huomasin tämän ketjun ja ajattelin liittyä seuraanne jos sopii?

Olen kirjoitellut tuossa kesävauva 08 ketjussa...mutta mulla taitaa olla ovis nyt eilen/tänään/huomenna ja kiertoa laskeskellessani luulen että menkkojen pitäis alkaa tuolla 40 viikon puolivälillä...tosin tarkasti en osaa sanoa kun vasta olen ehkäisyä lopetellut,niin kierto ei ole kai ihan normaali....

Eli tarkoittaakos tuo 40 vko nyt sitä että teillä muillakin pitäs menkat sillon alkaa??
Eiku siis teidän muidenkin pitäisi plussata tuolla samaisella viikolla!!!!!!!!! =) =) =)

Joten voidaan sitten pömppömasuina kirjoitella myös samaan aikaan eikös juu?
Joten saankos hypätä minäkin tuohon plussajunaan mukaan?

Vielä piti kysellä että minkälaiset oireet teillä on oviksen aikoihin?Että mistä tunnistatte oviksen...mä en ostele noita testejä...
Mulla on kierto kai 26/28 että minä kiertopäivänä teillä yleensä on ovis,joilla samanpituinen kierto kuin mulla?

Kiitti infoista :heart: :flower: =)
 
juu copy-pastella vaan, ja img-hakasulkeet saa myös tuosta "maisema"-painikkeesta tän kaks plus -palstan viestinkirjoitusruudun päältä. Ekalla klikkauksella tulee eka hakasulkeista, sitten copy pastella se URL-osoiteteksti ja sitten toisen kerran klikkaat, niin saat jälkimmmäisen hakasulkeen.
 
Minttu80: juu viikolla 40 tämä pino toivoo, että menkat ei ala vaan saamme plussattua ja siirryttyä odotuspuolelle :)
Mulla ei ole selviä ovisoireita, oon käyttänyt parissa kierrossa mammaksin liuska-ovistikkuja oviksen bongaamiseen. Mulla oli viimeksi ovis testitikun mukaan kp13/26, keskimäärin kierto on mulla 27pv.
 


:heart: Nyt minun digitaalinen ovulaatiomittari oli tullut testeineen, huomisaamusta alkaa pongailut :D

Ja pysyn edelleen junan kyydissä mukana, kiitos!, Ei mitään välipysähdyksiä minun kohdalla moneen kuukauteen ja toivottavasti ei muidenkaan kohdalla! :heart:

Iltapv meni luentoja kuunellen :D

Pian mies tullee kotia ja ruokaa ym;=)

Tänään kuubalaistanssiharkkani jeeeeeeeeee! :heart:

Heippatiheissan taas kaikille! :wave:
 
Tämä rouva tais saada elämänsä ensimmäisen ovisplussan!!! Enkä mä löydä hymiötä jolla mä kuvaisin tätä olotilaa... Mulla on veet silmissä ja mä vaan hymyilen oikein aurinkoisesti.
Tasavahvat viivat, mies sanoi että aivan selkeästi, ja että testiviiva ois jopa tummempi. Ite en nää ku tasavahvat, ja epäilen sitäki (näänkö oikein..?) mutta johtunee siitä että on vaikea uskoa että siihe ovistestiin plussan sain.

Tässä kierrossa mulla on ollu alusta lähtien toiveet tosi korkealla. Ja nyt vielä korkeammalla. Taidan taittaa niskani jos putoan, niin niin korkealta tipahdan jos tipahdan.

Illalla sitte pannaan tämä vaimo paksuksi. Oltais menty petiin heti, mut ku on tuo rakennus ja siihe pitää käyttää kaikki liikenevä valoisa aika.. Vauvasiemenet maahan, jospa tulis tulostaki. :heart: :)

Wau... Ja te piättä mua varmaan ihan hulluna ku mä näin iloitsen ovisplussasta :LOL:
 
Bayan Fare: Onnittelut ovisplussasta! :hug: :heart: Kyllä vko 40 on onnenviikko, varmasti plussia täynnä!! :D Kiihkeitä hetkiä teille!

Mä alan tästä pikkuhiljaa valumaan töistä kotiin. Siellä odottelee kauhea tiskivuori ja pino kotitehtäviä. *huokaus*
 
Vaimot/vaimokkeet paksuksi operaatioon!!!! :heart: + :heart:

Mieskin sanoi yks pv , harvoin miehet varmaan toivoo naistansa paksuksi, mutta tässä tapauksessa kyllä kuulemma :heart: .. Ja muotojahan on monenlaisia, hyvä, että ihmiset ovat erilaisia! =)

Onnea kaikille ovisplussista!!!! :flower: ..Mie koitan aamusta joko alkaa plussaa näkyä, tuskinn vielä huomenna kuitenkaan.

heippatiheissan! :wave:
 
Täälä viikolla 40 alkaa käydä taas suhina kun kaikki melkeen ovistelee ja sitte alkaaki pitämään kiirettä ku pukkaa jos jonkinlaista oiretta ja symptoomia :LOL: :LOL:
Siivosin äsken kotona ja melko varmaan mulla on ny se ovis, tai ainakin toivon niin. Ku imuroin patjoja ja yhtäkkiä tunsin hirmusen viillon vasemmassa munasarjassa tai ainakin sen kohdassa ja se ei kestäny ku joku 15sek, mutta ajattelin ku jotku on tuntenu oviksen, niin voisko toi olla se? Ite en oo aiemmin tuntenu...Ainää oireet alkaa jo ny meikäläisellä :eek: :eek:
 

Keskiviikko 19.9.07

Matarena...........kp 10/27...........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 11/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 11/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 13/28...........yk4...........kolmas haaveissa
AnnaManna........kp 14/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 14/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 14/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 14/27-28.......yk 3 .........esikoinen haaveissa
Karpalo67..........kp 15/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 15/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 15/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Kaa....................kp 15/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 16/29-36.....yk 10.........esikoinen haaveissa
arabel.................kp 17/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 17/?.............yk 1...........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.........kp 17/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 18/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 19/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 20/30-35......yk1............toinen haaveissa



MINTTU: mitkä sun kp:t on yms?
 
huomenta! =)
täällä on ovis menny ja tullut... eipäilen kylläkin että tästä kierosta ei oo tärpännyt hirveä stressi oli just siinä ovisten aikaa kun tyttö joutu sairaalaan... :(
mutta ens kiertoon sitten panostetaan täysillä jos ei nyt oo jostain syystä tärpännyt =)
meillä kyllä heiluteltiin just peittoja ovisten aikaa joka toinen päivä :)
nytten vaan jännitetään että tuleeko se täti tänne vai ei... :saint:
 

Yhteistyössä