Pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Mari25
  • Ensimmäinen viesti
reberto
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rillipää:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi jutsku:
Hyvä pylly korvaa pienet rinnat !!!!!
Täsmälleen näin.

Lisäksi pikkutisut korostavat sitä peppua. Minusta pienirintainen, leveälanteinen ja hyväpeppuinen nainen on seksikkyyden huippu.
Miten ihmeessä pienet rinnat korostavat peppua? Vai tarkoitatko kenties, että kun naisessa ei ole muuta katsottavaa / mihin tarttua, on sentään perse?
luulen että juuri tuota tarkoitettiin

muodokas hoikka
Alkuperäinen kirjoittaja reberto:
Täsmälleen näin.

Lisäksi pikkutisut korostavat sitä peppua. Minusta pienirintainen, leveälanteinen ja hyväpeppuinen nainen on seksikkyyden huippu.
Miten ihmeessä pienet rinnat korostavat peppua? Vai tarkoitatko kenties, että kun naisessa ei ole muuta katsottavaa / mihin tarttua, on sentään perse?
Onneksi mulla on sekä isot rinnat että hyvä pylly. Ja kyllä, aivotkin vielä, mutta ne jätän aina narikkaan kun tulen ellejä lukemaan :)

reberto
Alkuperäinen kirjoittaja muodokas hoikka:
Alkuperäinen kirjoittaja reberto:
Täsmälleen näin.

Onneksi mulla on sekä isot rinnat että hyvä pylly. Ja kyllä, aivotkin vielä, mutta ne jätän aina narikkaan kun tulen ellejä lukemaan :)
säähän vaikutat sitten oikein hyvältä paketilta ;)

Milana
Rinnat ovat aina ihana asia. Aina löytyy joku jota jonkin näköiset/muotoiset/malliset/kokoiset eivät vaan viehätä ja heillä on suuri tarve julistaa maailmalle että tämä juttu nyt mättää. Mutta häntä kohden löytyy sitten monia, joille juuri SE rintojen juttu on pop mitä rakkaalla on. :)
Loppujen lopuksi emme rakastu tai viehäty yhteen yksityiskohtaan, vaan koko pakettiin. Jos vatsan muoto, pyllyn pyöreysaste tai rintojen koko on este kiihottumiselle, on vaativalla oikeasti jokin ongelma ihan itsessään eikä todellakaan hänellä jolle vaatimuksia muutoksista suoraan tai vähemmän suoraan esitetään. Tällöin etsitään jotain nuoruuden ihannekuvaa jota yhdessä paketissa tuskin koskaan löydetään. Ja jos löydetäänkin, hän tuskin haluaa olla moisen toivekuvan etsijän kanssa missään tekemisissä.

Kunpa loppuisi tämä rintojen alituinen moite ja arvostelu. Kun jokaiselle, ihan jokaiselle löytyy se jonka mielestä juuri ne oman rakkaan rinnat ovat kaikkein ihanimmat koko maailmassa. Ne joiden väliin on suloisinta laueta, ne joita on mukavinta bongailla paidan alta, ne jotka kiihottavat rakastellessa suudellessa.
Rinnat ovat vain naisen heikko kohta, kuten miehillä penis.

Kertoo paljon, hyvin paljon kirjoittajasta ja kirjoitustyylistä millaisilla varustuksilla mennään. Normaalilla itsetunnolla varustettu (miehistä tai naisista) harvemmin tuntee tarvetta lytätä toisia.

Milana
Surullista ovat juuri Zivan kaltaiset henkilöt ehdottomine mielipiteineen. Minkälaista epävarmuutta ja tuskaa on täytynyt kokea voidakseen julistaa isot rinnat ehdottomasti kaikessa "huonommiksi"? Pienet rinnat ovat toki helpommat tukea liikunatunneilla, mutta isomman poven saa upeasti esille iltapuvuissa.

Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Ei ole mustaa ja valkoista. Mutta se on jokaisesta itsestään kiinni oppiiko näkemään eri värejä, vai pidättäytyykö varmuuden vuoksi vain oman napanöyhdän mustavalkomaailmassa.

huoh
minähän en itse ikimaailmassa suurennuttaisi rintojani miehen takia ellen itse halua sitä erittäin paljon. Luultavasti jos mieheni alkaisi puhua rintojen suurennuttamisesti loukkaantuisin ja käskisin suurenuttaa kyrpänsä mieleiskseni.

häpeävä
ohjeeksi vaan aloittavalle, että jos sulla on nyt mahollisuus suurennuttaa niin käy ihmeessä.Tämä maailma ei tue pienirintaisia. Minä olen jo yli 40 eikä rinnat ole raskauksien myötä kasvaneet ja kun laihduttaa niin menee viimeisetkin.Kyllä niistä on saanut kärsiä!!
Vähän ennen joulua ajattelin että nyt ostan itseni ja mieheni iloksi romanttiset läpikuultavat pitsiliivit niin itkuhan siinä tuli kotona.Koko kaupungista ei löytynyt muutakuin topattuja ja puolitopattuja kohottavia push-uppeja, ei edes rintaliiviliikkeestä.Ne sainoivat että toppaamattomat liivit alkavat b-kupista. Sitten se täti kysyi että miksi sinä olet niin vihainen toppauksille?! Kävisin leikkauksessa jos saisin mieheni suostumaan...
Niin, eikä ole sitä pystypeppua,joka kompensoisi tätä puutetta. Pienirintaisen pitäisi saada automaattisesti lupa pysäköidä inva-paikalle.

Auttaisi kyllä jos ne olisivat hyvänmalliset mutta geeneilleen ei paljon voi, ei ole auttanut rintalihasjumppa eikä helkkarin kalliit rasvatkaan. Olen todella kade niile joilla on b tai c kuppi, tai jotka ovat sinut itsensä kanssa. En voisi koskaa olla kotona enkä muuallakaan ilman lliivejä, ja pitäisin niitä yölläkin, jos se ei olisi epämukavaa. Pieni rinta on rumannäköinen ilman liiviä, ainakin tälläiset matalat hyppyrit jotka eivät kauniisti napota.Ei kiihota ketään ja unohtaa saa seksikkäät alusvaatteetkin kun niitä ei ole näin pienille.

T: rintainvalidi

häppeävä
tuli hieman kiire tuonne rinnankohennus ja pepunkohotusjumppaan että jäi sanomatta että en todellakaan hyväksy aloittajan miehen sanomisia ja tekemisiä. Se että mun tissit on rumat a-kuppiset ei tarkoita sitä että muiden pienet olisivat rumat, ja itsestähän se on kiinn miten niistä ajattelee. Ja mun mies ei ole niitä koskaan moittinut. Tänäänkin kun tupisin niistä, hän sanoi että onhan sulla kuitenkin hieno luonne ja oot fiksu ja lämmin ihminen.Se kohotti kovasti seksuaalista itsetuntoa ;)
Ja ehkä mua eniten ottaa koppan tämä liivi ongelma, kun niitä kauniita eii tehdä pienirintaisille. joka kerta kun tulee kaupoista on niin surkea olo: ei taaskaan löytynyt sopivia.Ainoat oli tänäänkin Topatut teiniliivit (paksut toppaukset) ja sileät t-paitaliivit. Mulla oli aikaisemmin tänään aika sievät violetit A-kupin liivit, joissa ohut toppaus, mutta kuppien yläosat olivat tyhjää täynnä niinkuin aina.
Rintaliivien valmistajat ovat saaneet minutkin ajattelemaan että minun on itsekin ymmärrettävä että jos olen pienirintainen, niin koita edes topatuilla liiveillä näyttää edes normaalilta, ja jos et itse tajua niin kyllä me liivivalmistajat autetaan...

Juu, ja seksi ja seksuaalisuus ja seksikkääksi itsensä kokeminen ei ole pienirintaisille sallittua ei
kä toivottua: En ole yhdestäkään erotiikkaliikkeessä nähnyt sellaisia korsetteja tai liivejä jotka alkaisivat A-kupista. Lisäksi kaikissa seksikkäissä pitsiyöpaidoissa on tissien kohdat liian isot että ne vain rumasti löpöttää.Ois hirveetä pitää sellaisia, missä tissien kohdat on tyhjät.
No olipa ihanaa purkaa tätä tissiahdistusta.Onneksi teillä muilla menee paremmin. Tähän loppuun vielä lainaus edellisetä kirjoituksesta joka liittyy pienirintaisen seksuaalisiin toimiin jota ei voi toteuttaa.Tämäkin juttu rupesi minua itkettämään ..

"Kunpa loppuisi tämä rintojen alituinen moite ja arvostelu. Kun jokaiselle, ihan jokaiselle löytyy se jonka mielestä juuri ne oman rakkaan rinnat ovat kaikkein ihanimmat koko maailmassa. Ne joiden väliin on suloisinta laueta, ne joita on mukavinta bongailla paidan alta, ne jotka kiihottavat rakastellessa suudellessa.
Rinnat ovat vain naisen heikko kohta, kuten miehillä penis. "

Niin miten A-kuppisen rintojen väliin otetaan penis? Mulla ei onnistu, pitäisi puristaa niitä niin paljon yhteen että kipeää tekee ja siltikään ne eivät mene peniksen ympärille.

raakiles
Paljonko maksaa rintojen suurentaminen, ei enää jaksa näitä rusinoita, kun mies vaan kyttää hinkkilyylejä kaupungilla ja netissä. On sanonut monta kertaa, että olisi mukavaa jos mulla olisi jonkinlaiset tissit. Harmittaa kun se ei koskaan koske mun rintoihin ja käskee pitämään liivejä seksin aikana.

Vaihda "mies" mieheen. Mieheksi tuollaista kloppia ei vielä edes voi kutsua. Kyllä niitä miehiäkin löytyy jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Omana itsenä kelpaaminen on sitä oikeaa Rakkautta!

Viimeksi muokattu:
pienet rinnat
hyvästä pyllystä on kyllä selkeästi hyötyä.. mutta ei pienissä rinnoissa mitään vikaa ole. aiheuttaahan ne aika paljon epävarmuutta, mutta ainakin minun poikaystäväni pitää rinnoistani vaikka ne ovat pienet. itsekin olen ajatellut silikoneja mutta olen päätynyt siihen että en enää tulisi toimeen itseni kanssa sen jälkeen :) parempi näin. mies on sitäpaitsi helpompaa ja halvempaa potkaista pellolle kun hankkia silikonit jos rinnat eivät kelpaa

Viimeksi muokattu:
pienet rinnat
Tämän päivän "Hollywood" kulttuurin vieminä olemme me suomalaisetkin ihailemassa keinotekoista "Barbie"-naista, jolla on isot rinnat, piukka peppu, pitkät jalat, täydelliset hiukset, törröt huulet jne. Voi sentäs, ja kun kerran alkaa leikkelemään, niin sitten pitää jatkaa - miltä näyttää täydelliset rinnat jos vatsa pömpöttää tai leuka roikkuu? Ihailen ihmisiä jotka antavat arvoa ihan omalle itselleen ja piupauttavat valtavirran muotioikuille. Japanilaiset naiset ovat kai useimmiten pienirintaisia, mutta pukeutuvat nätisti ja käyttäytyvät nätisti, se on paljon enemmän se. Mielestäni ei tarvitse mennä miehen miellytämishalun takia riskejä sisältäviin isoihin leikkauksiin. Lääketieteelliset syyt, kuten esim. rintasyöpä, voisi olla hyvä syy siihen. Paras kommentti oli "Vaihda miestä, tai lähetä miehesi peniksen suurennukseen ja katsotaan sitten miten tunnottomalla kalulla pelataan". Perussyy ei ole jonkun ruumiinosan erilaisuus, vaan se että jollakulla on kompleksi jostain. Hyvä itsetunto - se ei ole kiinni rintojen koosta, mielestäni. Toivon todella että mediassa näkisimme myös erilaisia naisia (isoja, pieniä, laihoja, pulleita) jottei ainoaksi ihanteeksi pääsisi kasvamaan tämä anorektikko jolla on silikonia kaikissa ruumiinosissa ja jonka pitää lopun elämäänsä niitä korjailla isolla rahalla. Televisiosarjat. joissa korjataan nips-naps ihmisten ulkonäkö ja sitten ovat niin hirmu onnellisia, muka. Olisipa mielenkiintoista tietää miten arki muutaman viikon kuluttua sitten oikeesti sujuu - kun pitää arpia peitellä jne. Ei ole ratkaisu itsetunto-ongelmaan kuin ehkä väliaikaisesti kunnes löytyy taas joku uusi ryppy jota pitää päästä korjaamaan.

pienet rinnat
Tämän päivän "Hollywood" kulttuurin vieminä olemme me suomalaisetkin ihailemassa keinotekoista "Barbie"-naista, jolla on isot rinnat, piukka peppu, pitkät jalat, täydelliset hiukset, törröt huulet jne. Voi sentäs, ja kun kerran alkaa leikkelemään, niin sitten pitää jatkaa - miltä näyttää täydelliset rinnat jos vatsa pömpöttää tai leuka roikkuu? Ihailen ihmisiä jotka antavat arvoa ihan omalle itselleen ja piupauttavat valtavirran muotioikuille. Japanilaiset naiset ovat kai useimmiten pienirintaisia, mutta pukeutuvat nätisti ja käyttäytyvät nätisti, se on paljon enemmän se. Mielestäni ei tarvitse mennä miehen miellytämishalun takia riskejä sisältäviin isoihin leikkauksiin. Lääketieteelliset syyt, kuten esim. rintasyöpä, voisi olla hyvä syy siihen. Paras kommentti oli "Vaihda miestä, tai lähetä miehesi peniksen suurennukseen ja katsotaan sitten miten tunnottomalla kalulla pelataan". Perussyy ei ole jonkun ruumiinosan erilaisuus, vaan se että jollakulla on kompleksi jostain. Hyvä itsetunto - se ei ole kiinni rintojen koosta, mielestäni. Toivon todella että mediassa näkisimme myös erilaisia naisia (isoja, pieniä, laihoja, pulleita) jottei ainoaksi ihanteeksi pääsisi kasvamaan tämä anorektikko jolla on silikonia kaikissa ruumiinosissa ja jonka pitää lopun elämäänsä niitä korjailla isolla rahalla. Televisiosarjat. joissa korjataan nips-naps ihmisten ulkonäkö ja sitten ovat niin hirmu onnellisia, muka. Olisipa mielenkiintoista tietää miten arki muutaman viikon kuluttua sitten oikeesti sujuu - kun pitää arpia peitellä jne. Ei ole ratkaisu itsetunto-ongelmaan kuin ehkä väliaikaisesti kunnes löytyy taas joku uusi ryppy jota pitää päästä korjaamaan.

Yhteistyössä