tuli hieman kiire tuonne rinnankohennus ja pepunkohotusjumppaan että jäi sanomatta että en todellakaan hyväksy aloittajan miehen sanomisia ja tekemisiä. Se että mun tissit on rumat a-kuppiset ei tarkoita sitä että muiden pienet olisivat rumat, ja itsestähän se on kiinn miten niistä ajattelee. Ja mun mies ei ole niitä koskaan moittinut. Tänäänkin kun tupisin niistä, hän sanoi että onhan sulla kuitenkin hieno luonne ja oot fiksu ja lämmin ihminen.Se kohotti kovasti seksuaalista itsetuntoa
Ja ehkä mua eniten ottaa koppan tämä liivi ongelma, kun niitä kauniita eii tehdä pienirintaisille. joka kerta kun tulee kaupoista on niin surkea olo: ei taaskaan löytynyt sopivia.Ainoat oli tänäänkin Topatut teiniliivit (paksut toppaukset) ja sileät t-paitaliivit. Mulla oli aikaisemmin tänään aika sievät violetit A-kupin liivit, joissa ohut toppaus, mutta kuppien yläosat olivat tyhjää täynnä niinkuin aina.
Rintaliivien valmistajat ovat saaneet minutkin ajattelemaan että minun on itsekin ymmärrettävä että jos olen pienirintainen, niin koita edes topatuilla liiveillä näyttää edes normaalilta, ja jos et itse tajua niin kyllä me liivivalmistajat autetaan...
Juu, ja seksi ja seksuaalisuus ja seksikkääksi itsensä kokeminen ei ole pienirintaisille sallittua ei
kä toivottua: En ole yhdestäkään erotiikkaliikkeessä nähnyt sellaisia korsetteja tai liivejä jotka alkaisivat A-kupista. Lisäksi kaikissa seksikkäissä pitsiyöpaidoissa on tissien kohdat liian isot että ne vain rumasti löpöttää.Ois hirveetä pitää sellaisia, missä tissien kohdat on tyhjät.
No olipa ihanaa purkaa tätä tissiahdistusta.Onneksi teillä muilla menee paremmin. Tähän loppuun vielä lainaus edellisetä kirjoituksesta joka liittyy pienirintaisen seksuaalisiin toimiin jota ei voi toteuttaa.Tämäkin juttu rupesi minua itkettämään ..
"Kunpa loppuisi tämä rintojen alituinen moite ja arvostelu. Kun jokaiselle, ihan jokaiselle löytyy se jonka mielestä juuri ne oman rakkaan rinnat ovat kaikkein ihanimmat koko maailmassa. Ne joiden väliin on suloisinta laueta, ne joita on mukavinta bongailla paidan alta, ne jotka kiihottavat rakastellessa suudellessa.
Rinnat ovat vain naisen heikko kohta, kuten miehillä penis. "
Niin miten A-kuppisen rintojen väliin otetaan penis? Mulla ei onnistu, pitäisi puristaa niitä niin paljon yhteen että kipeää tekee ja siltikään ne eivät mene peniksen ympärille.