Pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Mari25
  • Ensimmäinen viesti
Mari25
Paljonko maksaa rintojen suurentaminen, ei enää jaksa näitä rusinoita, kun mies vaan kyttää hinkkilyylejä kaupungilla ja netissä. On sanonut monta kertaa, että olisi mukavaa jos mulla olisi jonkinlaiset tissit. Harmittaa kun se ei koskaan koske mun rintoihin ja käskee pitämään liivejä seksin aikana.

vaihda miestä
Pienet tissit ei roiku vanhanakaan. Isotissisyys ja keinorinnat ovat jo out. Operaatioissa on omat riskinsä. Pidä rintasi ja hanki mies, joka pitää sinusta pienirintaisenakin. Tai laita mies aivon suurennukseen.

keski-ikäinen nainen
Meillä menee toisinpäin; mulla isohkot, roikkuvat rinnat ja mies kuolaa napakoiden pikkutisujen perään joka paikassa ja poimii pystyjä teinirintoja netistä... Välillä tympäsee rankastikin, mutta onhan meillä kaikilla omat fantasiamme. Ei se vähennä mun arvoani, kun yhteys on muuten vahva ja mies pitää tavallaan myös mun rinnoistani - koska ne ovat osa minua kokonaisuutena. Ja hyväilee kyllä niitä. Unelmia ei voi keneltäkään kieltää, hienotunteisuutta voi toki jossain määrin odottaa jos suhteella on merkitystä. Mutta jos mies sanoo sulle toivovansa, että olisit ulkoisesti jotenkin erilainen kuin nyt olet, etenkin asiassa johon et voi itse vaikuttaa (paitsi silpomalla ja maksamalla siitä vielä rahaa), niin mieti kaksi kertaa tosiaan, mitä sun kannattais vaihtaa; miestä vai rintoja.

Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda miestä:
Pienet tissit ei roiku vanhanakaan. Isotissisyys ja keinorinnat ovat jo out. Operaatioissa on omat riskinsä. Pidä rintasi ja hanki mies, joka pitää sinusta pienirintaisenakin. Tai laita mies aivon suurennukseen.
Jep näin se menee.

kari34
Mene leikkauseen vaan, vaimo haki isommat tissit tallinnasta,niin kyllä on seksi maistunut sen jälkeen molemmille, vaimo ei enään häpeä rintojaan ja meikäläisellä on heti jorma ojossa kun näkee ne kunnon kokoiset tissit. Molemmat kärsittiin paljon noista rusinoista ennen

Sivupersoona
Suurentaako raskaus rintoja? Minulle on jäänyt jotenkin sellainen muistikuva, että vaimoni rinnat suurentui raskauden vaikutuksesta. Ja kun on ollut 3 raskautta, niin ne ovat kolmeenkertaan suurentuneet.

pikkupili
ei kannata toisen käskystä ittensä leikellä. Jos itteststäs siltä tuntuu ja itte haluat niin sitten... vaan ootko kiinnittäny huomiota kuinka moni mies killitttää niitä sinun rrusinoitas tai jotain muuta kohtaa sinussa. me ollaan kaikki erillaisia ja niin on hyvä.
oon sanonu tään ennenkin. kaikki saa ja kaikilta saa kaikki ei vaan saa kaikilta

marita-70
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Suurentaako raskaus rintoja? Minulle on jäänyt jotenkin sellainen muistikuva, että vaimoni rinnat suurentui raskauden vaikutuksesta. Ja kun on ollut 3 raskautta, niin ne ovat kolmeenkertaan suurentuneet.
ei, raskauden ajaksi kyllä ja imetysajaksi, mutta sen loputtua niistä on vielä vähemmän jäljellä, kuin ennen raskautta

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja marita-70:
ei, raskauden ajaksi kyllä ja imetysajaksi, mutta sen loputtua niistä on vielä vähemmän jäljellä, kuin ennen raskautta
No minun silmiä on sitten huijattu. Sanotaan sitten, että ne näyttävät raskauden jälkeen miehen silmissä suuremmilta. Ja väliäkös sillä kunhan näyttävät isommilta. Siis ei kannata mennä suurennukseen, vaan hankkiutua raskaaksi.=)

PateRR
Pitäsköhän ehdottaa muijalle silikoneja? miten sen esittäis sille kun olen vastannut sen kyselyihin rinnoista että ei ne ole pienet, ja ihan nätit, kun en ole totuutta uskaltanut sanoa, että aika karmeet a-kupin tyhjät hernepussit.

Miten ehdottais että hankis silikonit,rahasta ei ole kiinni maksan mielelläni muutaman tonnin siitä että saa katsella kunnon rintoja, eikä tarvii hävetä vaimoa kesällä biitsillä.

Sivupersoona
Kannattaa kuitenkin miettiä ensin, jos ne rinnat menevätkin tunnottomiksi, koska eihän silikoni mitään tunne. Rintojen hyväilyistä naiset kuitenkin pitävät, mutta jos he eivät tunne mitään mielihyvää, niin miten siitä sitten eteenpäin mennään?

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja PateRR:
Pitäsköhän ehdottaa muijalle silikoneja? miten sen esittäis sille kun olen vastannut sen kyselyihin rinnoista että ei ne ole pienet, ja ihan nätit, kun en ole totuutta uskaltanut sanoa, että aika karmeet a-kupin tyhjät hernepussit.

Miten ehdottais että hankis silikonit,rahasta ei ole kiinni maksan mielelläni muutaman tonnin siitä että saa katsella kunnon rintoja, eikä tarvii hävetä vaimoa kesällä biitsillä.

Ajatteleeko moni tosiaan näinkin? Ymmärrän mieltymyksen ja totuudenkin, mutta ihan oikeasti, eikai sinun tarvitse tosissasi hävetä? Toivottavasti osaat esittää asiasi ainakin oikein. Tullaan aina herkälle alueelle.

Kyllä varmasti moni nainen miettii, että kehtaisiko miehelle kertoa, että olisi oikeastaan aika mukavaa, jos mies menisi peniksensä suurennusleikkaukseen?

Siinäpä vasta olisi pari, kummankin tärkeät kohdat leikattuna, niin ja miten sen todellisen tunnon kanssa menee? Voiko seksielämä lopulta jopa kärsiä tästä? Katselu ei korvaa nautintona, jos tunto menee?

marita-70
Alkuperäinen kirjoittaja marita-70:
No minun silmiä on sitten huijattu. Sanotaan sitten, että ne näyttävät raskauden jälkeen miehen silmissä suuremmilta. Ja väliäkös sillä kunhan näyttävät isommilta. Siis ei kannata mennä suurennukseen, vaan hankkiutua raskaaksi.=)
Olisiko vaimosi lihonut raskauksien myötä ? Lihominen kasvattaa myös rintoja.. Itse huomasin e-pillerien auttavan hiukan kasvattamaan rintoja takaisin, mutta olenpa saanut pari ylimääräistä kiloa muuallekin

Voi jutsku
Olen pienirintainen, 70A. Naimisissa olen ollut 25 vuotta. Mutta mulla on pysty ja lihaksikas pylly. On aviomies tykänny. Ja monta miestä rivissä pyllyn perään. Hyvä pylly korvaa pienet rinnat !!!!!

8332
hyvästä pyllystä on kyllä selkeästi hyötyä.. mutta ei pienissä rinnoissa mitään vikaa ole. aiheuttaahan ne aika paljon epävarmuutta, mutta ainakin minun poikaystäväni pitää rinnoistani vaikka ne ovat pienet. itsekin olen ajatellut silikoneja mutta olen päätynyt siihen että en enää tulisi toimeen itseni kanssa sen jälkeen :) parempi näin. mies on sitäpaitsi helpompaa ja halvempaa potkaista pellolle kun hankkia silikonit jos rinnat eivät kelpaa

tervehdys
On se vaan hyvä, että kaikkilla on ihan omat mieltymykset. Itse ajattelen, että luomut ne ovat kaikkein parhaimmat ja pehmoisimmat. Syvästi tuntevat. Olivat sitten minkä kokoiset tahansa!

Yhteistyössä