""...mahan litistäminen on mahdollista myös laihduttamalla. Rintoja ei vain yksinkertaisesti voi kasvattaa luonnollisin keinoin.""
Noinko sinä vertaukseni ymmärsit? Että pitäisi hankkia pienempi maha tai suuremmat rinnat? Minun pointtini oli siinä, että se mies on kuitenkin naisensa valinnut pömppömahoineen tai pienine rintoineen päivineen. Tämän minä tulkitsen niin, että se nainen KOKONAISUUTENA on miehestä ihana, mahasta ja tisseistä viis.
Suoraan sanoen tekisi mieli vielä takertua enemmän siihen, että toisilla on pömpöttävä maha, vaikka hoikkia olisivatkin, ja joillakin rinnat suurenevat esim. raskauksien myötä ihan luonnollisesti, mutten viitsi, koska se ei kuulu asiaan mitenkään.
Minusta muuten juuri se, jos ap joutuu elämään lopun elämäänsä uskoen ettei herätä seksuaalista halua miehessään rintojensa koon takia, osoittaa nimenomaan itsetunnon puutetta naiselta. Ap kun kuitenkin on kertonut pariinkin otteeseen, kuinka hänen miehensä tykkää katsella häntäkin sillä silmällä... Henkilökohtaisesti en katso osoitukseksi seksuaalisesta haluttomuudesta sitä, että mies haluaa katsella omaa naistaan. Minun mieheni ihailee välillä litteävatsaisia kanssasisariani. Hän myös tykkää katsoa minua alastomana. Minusta siinä ei ole mitään ällöttävää tai limanuljaskamaista. Enkä todella tulkitse sitä niin, ettei hän minua haluttavana pitäisi.
Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että ap tekee oikean ratkaisun erotessaan tästä miehestä. Sellainen suhde, joka saa ihmisen noin onnettomaksi, ei ole hyväksi kenellekään. Uskon että hän löytää kyllä uuden miehen, jos ei nyt suorastaan parempaa, niin ainakin itselleen paremmin sopivan.