Epavarmuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasite Normaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minunkin mielestäni (niin ikävä kuin se on sanoakin) et ole miehellesi se oikea. Tiedän sen kokemuksesta:

Ensimmäinen poikaystäväni katseli muitakin naisia eikä kehunut minua millään lailla jne. Toinen poikaystäväni osoittautui jo heti alussa oikeaksi ja avoliitossa asutaan. Saan kehuja kauneudestani, saan tietää olevani mieheni ""elämän rakkaus"" ja olevani maailman paras nainen.

Meilläkin on vaikeuksia parisuhteessa (kenelläpä ei olisi), mutta tiedämme silti olevamme toisillemme oikeat. Sinun miehesi ei ilmeisesti tiedä sitä ja usko minua: kyllä sen tosiaan tietää, kun sen oikean löytää.

Munki avomies on jossain suhteen alkuaikoina sanonut etten oo sen näkönen että miehet perässä juoksis...tulin kuvioihin hänen ""elämänsä rakkauden"" jälkeen, joten olo oli ja välillä on aika kakkonen. Kehuu kyllä silloin tällöin söpöksi tai kauniiksi ja sanoo ettei mun tarvii meikata. Pari aikaisempaa poikaystävää taas on ihaillu mua. Avomieheni ei millään tökeröllä tavalla kommentoi muiden naisten ulkonäköä seurassani mutta tiedän hänen käyvän mm. tyttösivuilla. Jos otan tämän puheeksi mies alkaa (aiheestakin ) kyseenalaistaa itsetuntoani ja saan itkuraivarin. En tiedä miten voisin olla kauniimpi mieheni silmissä, pitäisi varmaan olla 5 vuotta nuorempi ja 15 kg laihempi...