Pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Mari25
  • Ensimmäinen viesti
Uskoo ken haluaa
Pienestä munasta on enemmän haittaa kuin pienistä tisseistä. Tietysti mies kiihottuu näkemästään, mutta voisi parin valinnan hetkellä miettiä asiaa jo valmiiksi eikä valita sellaista mikä ei kiihota, tässä tapauksessa pieni rintaista naista. Rinnat kun ovat ns näkyvillä, toisin kuin miehen muna, näin naisen näkövinkkelistä. Ja usko pois, pienestä munasta ei ole iloa kellekkään.. Pikku tisuilla onnistuu kyllä imettäminen, sehän on rintojen alkuperäinen tarkoitus. Ei suinkaan miehen miellyttäminen.

Härry
Alkuperäinen kirjoittaja Uskoo ken haluaa:
Pikku tisuilla onnistuu kyllä imettäminen, sehän on rintojen alkuperäinen tarkoitus. Ei suinkaan miehen miellyttäminen.
Kyllä pienelläkin pilillä pystyy ihan hyvin kusemaan, sitä vartenhan tuo uloke on olemassa, eikä naista miellyttämässä.

A-niis
En todellakaan miestä varten rintojani suurennuttaisi. C-kupit riittävät hyvin 164 senttiselle naiselle. Mutta olen miettinyt jos ovat joskus kuin tyhjät pussit, niin itseäni varten voisin ne täyttää, tosin ei yhtään suuremmiksi kuin nyt ovat. Jos mies tokaisisi niistä jotain negatiivista saisi kyllä maksaa operaatiosta ja samalla voisi nipsasta sieltä ja täältä, miehen kukkarosta nekin ;) En mieheni ulkonäköä arvostele, enkä kuuntelisi mitään kommentteja häneltäkään.

Tietysti...
Pissiminen, seksi, kuukautisveren poistulo ja oma ilo ;-) Ja juu pikkupilit oikeasti soveltuvat vain pissimiseen, mutta olen ymmärtänyt, että niitä muuhunkin käytetään. Pointti oli kuitenkin se, että vakka kantensa valitsee, joten valitkoon sen jo alussa hyvin!

noloahan se on, jos parasta naisessa on p**kaluukk
Alkuperäinen kirjoittaja Uskoo ken haluaa:
Pienestä munasta on enemmän haittaa kuin pienistä tisseistä. Tietysti mies kiihottuu näkemästään, mutta voisi parin valinnan hetkellä miettiä asiaa jo valmiiksi eikä valita sellaista mikä ei kiihota, tässä tapauksessa pieni rintaista naista. Rinnat kun ovat ns näkyvillä, toisin kuin miehen muna, näin naisen näkövinkkelistä. Ja usko pois, pienestä munasta ei ole iloa kellekkään.. Pikku tisuilla onnistuu kyllä imettäminen, sehän on rintojen alkuperäinen tarkoitus. Ei suinkaan miehen miellyttäminen.
Ja perseen alkuperäinen tarkoitus on ulostaminen, ei suinkaan miehen miellyttäminen.

jepjepjep :)
Kyllä pienempi muna on kauniimpi, ainakin minun silmissäni. Suurempi näyttää yleensä lihaklöntiltä, lenkkimakkaralta, möhkäleeltä. Mutta tämä vain minun vaatimaton mielipiteeni.

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja Tietysti...:
Pissiminen, seksi, kuukautisveren poistulo ja oma ilo ;-) Ja juu pikkupilit oikeasti soveltuvat vain pissimiseen, mutta olen ymmärtänyt, että niitä muuhunkin käytetään. Pointti oli kuitenkin se, että vakka kantensa valitsee, joten valitkoon sen jo alussa hyvin!
Aikas mielenkiintoinen avaus tuo "oma ilo" !
Eli onko miehen oman ilon määrällä ja laadulla yhteyttä kalun kokoon. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että pienelläkin saa runsain mitoin omaailoa. Mun on oikeastaan vaikea ajatella, olisko ilon määrä suurempi, jos kalua riittäisi vaikka kahdelle kädelle. Asia lienee samoin normaali- ja isokaluisilla, koska harvalla taitaa olla kokemusta eri kokoisista, hehehe.

tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Miten on, jos mies sanoo pienistä. Ovatpa pienet ja nätit, niin kokeeko nainen sen heti loukkauksena?

No ei mielestäni ainakaan pitäisi loukkaantua. Paitsi tietysti jos ei ole vielä sinut omien rintojensa kanssa ja toivoisi niiden olevan isommat? Luulen, että kaikilla ihmisillä on oikeasti tarve tulla hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on. Puutteineenkin, joka tietysti on jokaisen omaa harhaluuloakinko?

Sanotaan, että pienet rinnat tuottavat vauvalle eniten maitoa? Aika jännä juttu, kun luulisi sen tosiaan menevän toistepäin. Ajattelen, että omat rintani ovat tosi mukavat, varmasti sellaiset ihan keskikokoiset. Maitoa tuli niin paljon koko ajan, että olisi ollut vaikka muille jakaa. Riitti siitä miehellekkin maisteltavaa. :)

Mies sanoo, ettei millään saa sitä kuvaa mielestään, kun ensikertaa meidän lapsonen tuli sairaalasta ja minä istuin kotona vauva rinnoillani. Maitoa tietysti aluksi valui joka suunnasta. :) Sanoo, ettei ikinä ole ollut onnellisempi kuin tuolla hetkellä, kun katseli meitä siinä istumassa. Hänen mielestään tilanne oli todella eroottinen ja muistaa vieläkin sen lämpimän tunteen sisällään.

Niin, että rinnat kuin rinnat, koostaan huolimatta, ovat joka tapauksessa supereroottiset, kaikissa tilanteissa!

Huumoriahan
...tässä nyt viljeelläänkin. Mutta kun tuota nyt aloin miettimään eikö mies sen oman ilonsa kanssa olisi tyytyväisempi kun olisi jotain mistä pitää kunnolla kiinni...? Kun kerran munan koko on miehille itselleen tärkeä kun sitä jopa itse mittaillaan (mikä siis on minusta tosi helvetin typerää ja lapsellista, sitten sitä suurta kokoa kuulutetaan tälläkin palstalla kuin pikkupojat hiekkalaatikolla). Se pointti on edelleen se, että eikö näitä asioita voi miettiä siinä kun sitä kumppania valitaan. Jos miestä pienet rinnat häiritsevät ei ota itselleen sellaista naista, jolla on pienet rinnat. Ei sitten tarvitse alkaa tökerösti valittamaan asiaa naiselleen myöhemmin. Itsehän olette naisenne valinneet! Oma moka jos vaimolla pienet tissit. Vai sekö asiassa juuri vituttaakin, oma tyhmyys..

Alkuperäiselle
Miten viitsit sitä pelleä katsella ja kuunnella? Huitaise sitä kunnolla rintsikoilla ja sano, että kasvaa aikuiseksi! On niitä miehiä jotka tykkäävät juuri sellaisista rinnoista, jotka sinulla on. Jos ei muu auta vaihda miestä!

Seppä >50 v
Minusta isoista rinnoista puhutaan liikaa. Pienet tisut ovat kauniit, niihin ei tukehdu. Jos on onnistunut saamaan lahjaksi vielä nätin pyöreän pyllyn ni vot. pienistä rinnoista mies voi saada todella paljon irti kun vain muistaa huomioida ne kunnolla ja pitää niitä hyvänä. Naiset uskokaa, on paljon miehiä jotka pitävät enemmän pienistä kuin isoista rinnoista. Olkaa ylpeitä niistä, kulkekaa vain pää (tisut) pystyssä. Usein ne on paljon tuntoherkemmät kuin isot lollot.

121212
Kukaan järkevä nainen ei voi,tai ehkä voi mutta ei halua,niin ajattelisin ,sanoa kenellekkään,että sinulla on pieni muna,koska sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä.Me naiset odotamme paljon muuta,läheisyyttä, kunniotusta ihmisenä ja elinkumppanina.Seksi on kiva ja ihana asia eikä siinä "vempaimien" koko merkitse yhtään mitään

747
Oma näkökantani: mitä isommat rinnat tai penis, sitä enemmän ne saavat huomiota ja ihmetystä, harvemmin negatiivista sellaista. Liian pienistä taasen voi aina valittaa... aina voi myös valittaa liian pienestä palkkapussista, liian pienestä asunnosta jne.

Mutta käytännössä:
Jättikokoiset rinnat/penis = alkuihmetys ja ällistely, mutta ei ne niillä mitään tee loppujen lopuksi (liian isosta penis ei tuota nautintoa vaan kipua, olan taakse heitettävät rinnat eivät viehätä)
Normaalikokoiset = ajavat asiansa (kokohaarukka laaja)
"Liian pienet" = seksin harrastaminen voi kärsiä (tosin sekin harrastus tapahtuu pääasiassa pääkopan sisällä)

Ymmärrän toki, että pienirintaisia naisia ahdistaa, kun ruumiin muotoja on vaikea salailla. Miehet puolestaan voivat piilotella elintään vaikka se oisi kuin pieni eivätkä joudu vertailemaan muiden kanssa... (yleisissä suihkutiloissa peniksistä ei voi sanoa koon puolesta mitään, levossa se voi olla todella pieni vaikka olisi muutoin iso)

miesmies
Olen täysin tissifriikki. Elämässäni olen pidellyt varmaan kymmeniä ja kymmeniä naisten tissejä. Isoja ja pieniä.

Nykyisellä vaimollani on piehehköt rinnat. Mutta ovat varmaan parhaimmat mitä minun kohdalle on koskaan osunut, koska niitä saa näykkiä, imeä, puristella. Ne kestävät rajuakin kohtelua. Mikä voisi olla sen ihanampaa.

Aavikkosoturi
Marille 25:lle!

Kylla se rintojen suurentaminen on kiinni tyton omasta paasta. Jos sun rinnat on itselle sopivat ja tykkaat niista niin ala ihmeessa tee niille mitaan. Siina tapauksessa mieluummin vaihda miesta. Rintojen suurentaminen voisi tulla kyseeseen jos tytto hapeaa itseaan, mika ei mielestani ole hyva asia. Pitaa olla itsetunto korkealla ja pitaa kunnioittaa omaa vartaloaan. Itsestaan varma ja omaan vartaloon tyytyvainen nainen se vasta kiihottava onkin! Se ei ole rintojen koosta kiinni!

Hapanero
Alkuperäinen kirjoittaja Voi jutsku:
Olen pienirintainen, 70A. Naimisissa olen ollut 25 vuotta. Mutta mulla on pysty ja lihaksikas pylly. On aviomies tykänny. Ja monta miestä rivissä pyllyn perään. Hyvä pylly korvaa pienet rinnat !!!!!
Älä ihmeessä mene suurentamaan rintojasi kyllä miehesi pitää rakastaa sinua sellaisena kun olet,jos ei niin anna sille kenkää.Pienet rinnat ja kiinteä peppu on paras yhdistelmä.

öh
Alkuperäinen kirjoittaja Rillipää:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi jutsku:
Hyvä pylly korvaa pienet rinnat !!!!!
Täsmälleen näin.

Lisäksi pikkutisut korostavat sitä peppua. Minusta pienirintainen, leveälanteinen ja hyväpeppuinen nainen on seksikkyyden huippu.
Miten ihmeessä pienet rinnat korostavat peppua? Vai tarkoitatko kenties, että kun naisessa ei ole muuta katsottavaa / mihin tarttua, on sentään perse?

Yhteistyössä