Hei Tuikku ja tervetuloa mukaan

.
Omaa taustaa lyhyesti: eli minä 26v ja mies 27v. Kesällä tulossa jo 5. hääpäivä, yhdessä oloa 8 1/2 vuotta. Vauvahaaveita jo pitkään, mut pillerit jätin pois huhtikuussa 2005, tokasta kierrosta raskaus, kohdun ulkoinen :`(. Syksyllä kysta vas. munasarjassa, jonka vuoksi leikkaus joulukkuun alussa (2005). Samalla tarkistettiin myös munanjohtimien aukiolo ja endotilanne. Tämän vuoden puolella ei yksiäkään menkkoja sponttaanisti, käynnistettiin vuoto kaks kertaa Teroluteilla ja sitten määrättiin Clomit + Terolutit, joita siis nyt yksi kierto takana. Tähän kiertoon sain ohjeet lääkäriltä, että keskenmenon takia (raskaustestissä näkyy vielä haalea viiva) en ota nyt Clomeja, mut jos viikon päästä raskaustesti nega niin Terolutit normaalisti ja Clomit taas seuraavassa kierrossa.
Mulla siis melko samanlainen tausta kuin sulla eli todettu alkava PCO ja mulla on lisäksi vähän myös endoa. Tällä hetkellä aika luovuttaja fiilis. Jos menkat tulis ilman Teroja, en haluais varmaan mitään lääkkeitä, koska olisihan siinä aina joku mahdollisuus silloin tällöin ovuloida. Olen ihan kypsä tähän tehtailuun, kp:n laskemiseen ja oviksen bongailuun. Haluaisin elää taas normaalia elämää ilman vauvakuumetta ja tunnetta siitä ettei musta ole mihinkään.
Pyydän jo heti anteeksi kun tulee näin synkkää tekstiä.
Mulla ei siis Clomeista mitään ertityisempiä sivuvaikutuksia ollu, mitään huonoa oloa en havainnut. Turvotusta oli. Hyvin ne tuntu toimivan, mut ehkä oma kroppa ei vaan ollut vastaanottavainen.
Toivotan sulle tosi paljon tsemppiä ekaan Clomikiertoon. Kyllä ne tehokkaita lääkkeitä on. Pitkään käytössä olleita ja hyväksi havaittuja. Onko sulla muuten niiden käytön aikana seuranta ultria ennen ovulaatiota? Mulla ei ollut, vähän ihmetytti...