Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

karu totuus ei raskaana :( hcg alle 1...ja pp14 vaihtui vuotoon, pitänee ruveta tikuttaan ovista heti tähän kiertoon että tuleeko miten :eek:

no mutta uuteen nousuun, jos kierron pari lepuuttais kroppaa ja sitten mahd. pas- siirto :)

suuret onnittelut plussanneille ja lohdutusta sit meille neganneille..
 
Laal Mulle hoitaja vakuutti että verikoetta ei tarvi, että jos testi näyttää oikeat viikot niin sitä mitä erittyy siihen, niin sitä on erittynyt siihen aikaan oikea määrä, mikä viittaa siihen että kaikki on hyvin. Mä yritän olla nyt huoletta..tosi helppoo! 20 päivän päästä selviää ultrassa mikä tilanne siellä oikeasti on. Tulee olemaan pitkät päivät, mutta ei sitä ihminen jaksa eikä kestä jos ei nyt ota onnea irti tästä hetkestä. Ja jos jokin on hullusti niin sitten on. Mitään tuskin on tehtävissä. :saint:

Vaimeita kipuja edelleen, mutta niillekkään kun ei mitään mahda ja kai se viittaa vain siihen että jotain siellä tapahtuu.

Laura82 Pahoittelut:hug: Ja parempaa onnea tulevaan passiin!:heart:
 
Toive13 Minulla on vielä kuusi viikkoa matkaa "onnellisten odottajien" puolelle.. Kuulun niin suureen riskiryhmään keskenmenojen ym komplikaatioiden vuoksi, että en uskalla itseäni vielä ajatella odottajaksi ennen kuin on tilastolliset "turvalliset 12" viikkoa täynnä. Joka päivä pelkään, että ei ollutkaan minun vuoroni ja verenvuoto alkaa.. :'(
Uskon vaikka lapsia saisi, ei vuosien lapsettomuuden tuska katoa sisältä koskaan..monihan sanookin kokevansa olevansa yhä "lapseton" vaikka lapsen olisi saanutkin..
Toki voin vetäytyä taka-alalle, mutta odottajiin on minulla vielä matkaa. :ashamed:

Hirmuisesti jaksamista ja uskoa omaan vuoroon kaikille!! :flower: :heart:
 
Paaaaljon onnea Haikala, LaaL ja Marjana :flower:
Ja voimia odotukseen!!

Pahoittelut Laura :hug:

Mitenkähän Hoxilla menee?

Toive Entäs sinun "piinailut"? Jos viitit/joudat niin voisitko päivittää listaa, poistaa piinailijoista ja muuttaa siihen 2.PAS maaliskuu

Eli siis nega testattu. Harmittaa, mutta ei muuta : / Kait sitä jo turtuu tai jotain?
 
Ihana kuulla sinusta, Nannukka!! Kuulostaa, että siellä on tosiaan panostettu henkiseen hyvään oloon ja se on hyvä! Ja tosi kiva että pääsette vielä reissuunkin nautiskelemaan. Tuo on muuten hyvä pointti, että on armollinen itselle ja sallii itselle ne ikävätkin tunteet ja antaa aikaa riittävästi olla surullinen. Itseäni on paljon helpottanut kun olen pystynyt hyväksymään sen, että meidän on kuljettava pidempi tie kun monen muun. Ikävä kuulla et miehen terveydessä mahdollisesti jotain häikkää. Mut voisko se olla myös ”positiivinen” juttu siinä mielessä että jos se selittäisi siittiöiden heikompaa laatua. Kumma juttu, ettei siihen ole aiemmin puututtu. Kaikki pitää selvittää itse.

LaaL: Varmasti sydän jätti lyönnin väliin puhelimessa. Onneksi asia kuitenkin selvisi.

Laura: Pahoittelut negasta! Onko ajatusta pas- ajankohdasta?
 
valoa, luulen että pas menee huhti- toukokuulle, koetan saada jo seuraavaan kiertoon kun ei oikeastaan mitään muutosta nyt tullut kun pp14 vaihtui kp1. otan
lasin pari punkkua niin mielikin lepää, olen kolme kk putkeen ollutkin ihan tip tap tipattomalla niin tekee ihan hyvääkin, mie aattelin tuon punkun ottaa siihen pas piinailuun, ekassa ja tokassa hoidossa aina pikku tilkan sitä otin piinapäivillä ja niin vaan rupualkiot toi plussan :) että olisko oikeestikin niin että se verenkierto lisääntyy tuolla viinillä,ainakin mulla rupee punoittaan posket ja kummasti kuumottamaan :)
 
Laura mä liputan viinilasin puolesta, kyllähän se pistää poskia lämmittää ja silloin veren kiertämään :)

Hoxia minäkin mietin että mitä kuuluu, miten menee?!

Nannukka unohdin tyystin kommentoida vaikka lueskelin sun kuulumiset, että kiva kun kirjottelit ja mukava kuulla että olet käyttänyt tauon omaan hoitamiseen :)
 
Melargia Pahoittelut negasta:(. Eipä tässä mitään oireita ole. Nyt dpo9. Meillä alkiot ei ole ihan kamalan huonoja olleet, joten veikkaan, että vika on solujen kohtaamisessa eli joko munasolut ei pääse munasarjoista munatorviin tai siittiöt ei löydä/jaksa uida munatorviin. Hedelmöittyminen onnistuu aina hyvin ja vähintään puolet alkioista on olleet siirtokelpoisia. Siks ajattelen, että luomuyritys on meillä aika epätoivoista.
 
Viimeksi muokattu:
hox
hox täällä keräilee itseään..
Anteeksi kun en ole kirjoitellut, otti taas kovemmin kun kuvittelinkaan, siis negaan päättyi tämäkin hoito. Eihän tuo nyt yllätys ollut, mutta tuntuu niin kovin lopulliselta.

Onnea hirmuisesti teille onnistuneille!
Negan saaneille lämpimät halitukset :heart:

Poistun ainakin hetkeksi, pienesti jäätiin miettimään josko sitä jaksaisi vielä viidennen ivf:n läpi käydä ja lähinnä onko siinä järkeä, kun kerran solut on huonoja niin ne on.

Jos hoitoihin vielä lähdetään, palaan mielellään joukkoonne, toki toivon että silloin olisi täälläkin jo uudet naamat :)

Aurinkoa ja kevään iloa teille kaikille, olette olleet ihania :flower:
 
Hox :hug: Harmitus negasta. Koita jaksaa! Aurinkoa ja mukavaa kevättä myös teille:flower:! Päivitin sun tilanteen tuonne ylös. Jätin sut listalle, mutta tauolle. Kerro, jos haluat kokonaan pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos stempeistä! :hug: Musta tuntuu että teillä on suurempi luotto meidän hoitoon ja alkioihin kuin meillä itsellämme. :LOL: Kovin on ollut kiireinen viikko töissä. Ylitöitä olen paiskinut, joten oma napaa ei ole ehtinyt märehtiä. Nyt saisi kyllä töissä rauhoittua, että ehtisi taas liikkua ja pitää itsestä parempaa huolta. Talvi, hoidot ja vähänläinen liikunta on pitänyt taas huolen siitä, että tutut +4 kg on tullut takaisin. :p

Haikala :heart: Iso rutistus ja onnittelut plussasta. Ihanaa, että plussa tuli! Toivotaan LaaL ja Haikala että kaikki menee parhain päin. Vaikeaa on varmasti uskoa siihen, kun kivinen ja pitkä tie on takana.

Pahoittelut ja iso rutistus :hug: negan saaneille.
 
  • Tykkää
Reactions: Haikala
).( Meille tapahtui se ihme, mikä yleensä tapahtuu muille. Luomuplussa naistenpäivänä (kkm-plussahan me saatiin isänpäivänä..). Ja tämä tuli aivan puskista täysin nollaoireilla. Oviksen jälkeen ei edes tissikipua, mitä mulla yleensä on tosi paljon. Ilman lämmönnousua en olis uskonut edes ovuloineeni. HCG tänään 659. On tosi epäuskoinen olo. Mutta jospa tämä nyt sit saadaan elävänä syliin asti.

Paljon tsemppiä ja onnea matkaan teille kaikille!

ESIKOISTA YRITTÄVÄT
Nimimerkki..Ikä.....Tuleva hoito..............Ajankohta.........Syy
Melargia..28.........4.IVF/ICSI/2.PAS........maaliskuu.........Selitt.
Valoa..30..............2.IVF/3.PAS.............maaliskuu?.........End o
johkunen..34........lahjamunasolu....... .....vko 10.............Femail factor
piu_pau..31..........3.ICSI/1.PAS............ ..huhtikuu..........Selitt.
Nannukka81..32…..4.ICSI……......... .........kevät (touko)....Siittiöt/hedelmöitt.
liina2013..............3.IVF........... .............?......................?
HalleB..28............lahjamunasolu/1.PAS....maalis-huhti.......Male+female
Laura82..31.........3.ICSI/1.PAS................kevät............. Huonot siittiöt
Nellikaneli..26.......5.IVF............ .............?....................Endo
aniraz..32............lahjamunasolu..... . .......?........... .......Selitt.
simpli..27.............3.IVF.......... ............tauolla...............PCOS
Hox..38...............5.IVF?............ ...........tauolla.............Selitt.

PIINAILIJAT
Nimimerkki...........Hoito.............. Alkiot......Testipv.....Syy

PLUSSANNEET
Marjana................3.ICSI........... .............................Selitt./PCO+siittiöt?
LaaL..32..............2.IVF/ICSI................................... PCO
Haikala................3.ICSI......... ................................Endo, tuubatukos, siittiöt
Toive13..36..........Luomuihme................................. .Selitt.
 

Yhteistyössä