"Kumppanin" esittely sukulaisille ja ystäville

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei!

Sosiaalisessa piirissäni on kovat paineet hankkia suhde. Se on suoraan sanottuna status, joka on pakko jollain tavalla esitellä. Itse en ole löytänyt ketään, enkä edes tiedä haluanko suhdetta ainakaan vielä.

Olen tästä ikisinkun leimasta saanut kärsiä ihan tarpeeksi. Miten voin feikata, että mulla on nainen ja tuoda ihan oikeasti näytille kylään tutuille?

Tämän jälkeen haluan kokonaan eroon naisesta. Tämä kuulostaa hullulta, mutta haluan edes kerran viedä näytille "kumppanin" vain sosiaalisen statuksen takia, koska minua on säälitty mielestäni liikaa. Sitten jos kysellään lisää, niin kerron että tuli ero 1-3 kk jälkeen.

30v poikamies
 
vierailija
Onko sulla kaveripiirissäsi naispuolista kaveria, jonka kanssa voisit naureskellen feikata tilanteen...tai entäoä jos menisit sinne miespuolisen kaverisi kanssa. Loppuisi - kenties? - hetkessä utelut seuraelämästäsi...

Ja sitten taas toisaalta, onhan se nyt kumma jos ei voi ns.omilleen sanoa, että sulla ei ole hoppua vakiintua. Haistat piutpaut ankeuttaville sukulaisillesi. (y)
 
vierailija
Sinuna menisin Tinderiin tai vastaavaan hakemaan seuraa kyseistä tarkoitusta varten. Viimeinen vaihtoehto, joka on olemassa, mutta en suosittele ensimmäiseksi keinoksi: maksullinen seuralainen, suomeksi: *uora.
 
vierailija
Muuten hyviä ideoita, mutta en ole homoseksuaali. Kaiken lisäksi lähipiiri on täynnä uskovaisia. Nainen jostain pitäisi saada tähän näytelmään.
Mitä ihmeen väliä, oletko homo vai et, kun feikkaat? Käsittääkseni olit kyosä siihen, että udellaan pariutumista. Mieskaverisi kanssa hiukan keppostelette js asia on poispyyhkäisty. Lopullisesti. Eihän sun sukulaisten tartte seksuaalista suuntautumistas tietää ja "ei yksi kerta homoksi tee" - voit sitten joskus todeta että kaikkea pitää kokeilla.
Mutta joo, hannaat siis.
No, ei voi mitään. Pyydä naispuolista kaveria sitten näytelmään mukaan tai kaverin siskoa.
 
vierailija
Mene thai hierontaan ja ehdota siellä tätä feikki tyttöystävä ideaa. Pyydä thaikku kylään ja anna sen esittää muijaa. Maksat kunnolla ja sillä selvä juttu.
 

Yhteistyössä