Nannukka81, vetää kyllä sanattomaksi
kovastihan tuo on pelko persiissä itselläkin.että näinköhän sitä jäädään puolison kanssa kahden jatkamaan taivalta mikäli tuleva pas-siirto kosahtaa kiville... mut pakkokai se on jostai kaivaa voimavarantoja vielä.. hirmuisesti jaksamista ja toivon sydämestäni että tulette oman onnenne saavuttamaan, itse kukin.
elikkä siis näillä näkymin ovis on ensi maanantaina (kp15) josta sitten lähtään tekeen toista pas-siirtoa mikäli jompikumpi hengissä sulatuksesta selviää, huomenna labra jossa viel katsotaan et kaikki on kunnosa ettei mitää haittatekijöitä oo , eli tutkitaan virtsa ja sit joku ph tsydeemi, en nyt muista mikä
mites piu pau teidän tilanne etenee?
oon puhelimella netissä niin en hoksannut katsoa olitko jo kirjoittanut aikaisemmin suunnitelmat.
lämpöä ainakin piisaa, what is good
mut mä enää mahdu mun kesähepeneisiin!!!! arghh!! täytynee raottaa tilipussia huomenna ja pyöriä ostaan uusia eihän noissa nakinkuorissa kehtaa edes liikkua
jãnnä jotenki vaikka paino on vain kilon pari noussut nyt 61, niin silti ei mitään mahkuja enää sopia vanhoihin kuteisiin,no mut oon kyllä valmis paisuun vaikka kuin hiivaleipä jos vain raskaus saataisiin alkuun ja vietyä kunnialla loppuun asti