Kuukuskuukus Tervetuloa minunkin puolesta! Ja onnentuulia PASsiin.
piu_pau & L@ura82 Isot tsempit molemmille piinailuun. Nyt on Uskot ja Toivot samassa veneessä myötätuulen kanssa, että pikkuiset tarrautuisi tiukasti satamaansa kiinni. :hug:
aniraz Sanoja tuskin on oikeita, että ne helpottaisivat oloasi ja saisi vierettä käännettyä. Te olette ilmeisesti kuitenkin jo jutelleet, että lahjasolujen käytöstä? Voimia päätösten tekemiseen ja asioiden läpi käymiseen. Muistatte miehesi kanssa pitää toisistanne huolta ja yrittäkää nauttia lähestyvästä kesästä.
Lahjasoluista mies on viime kuukaudet puhunut kovastikin, tai siis toisen miehen spermasta. Olen pyytänyt häntä ottamaan asiasta selvää, mutta eipä hän ole aikaiseksi saanut. Joten tuskin hän sitten kovin tosissaan on asian suhteen. Tai sitten taustalla on jokin miehisempi-juttu en tiedä, kun hän puhuu asiasta vain toisen miehen sperman-tasolla. Itse en ole ihan täysin vakuuttunut, että se olisi meidän juttu. Mun kroppa alkaa mielen mukana olla aika rikki, ja en tiedä olenko valmis enää yhteenkään hoitojaksoon. Mutta on asiasta keskusteltu jollain tasolla.
Eipä me suoraan vastausta saatu miksi OYS ei halua hoitaa tuota kilppari-asiaa kuntoon ennen tätä viimeistä hoitoa (syy ehkä juurikin tuo, että ICSI tehdään joka tapauksessa meidän tilanteessa). Ehkä heilläkin luotto meidän kohdalla on nollassa, joten miksi siis hoitaa asiaa kuntoon, kun mitään ei odoteta. Ja kyllä kilppari-arvot vaikuttavat toki koko elämänlaatuun, mutta myös merkittävästi spermanlaatuun. Kuunnellaan mitä ne huomenna sanoo ekassa UÄssä, kun miehenkin toivoivat tulevan mukkaan. Huomenna viisaampia.