Pakko sanoa, että yllätyin erittäin positiivisesti asioidessani pikku apteekissa joka on kotimme läheisyydessä. Tiedustelin eilen Yliopiston Apteekissa asioidessani (olemme keskittäneet apteekki asiamme sinne), että saako heiltä jaettua pakkausta Suprecurista (kerroin, että toinen suihkeista menee minulla suoraan roskiin koska en tule tarvitsemaan sitä). Siellä farmaseutti pahoitteli, että heillä on kyllä vuosi sitten vielä saanut jaettua pakkausta, mutta maahantuoja tms. on lopettanut kyseisen pakkauksen toimituksen. Noh, tänään kun jouduin asioimaan tuossa lähiapteekissa (unohdin eilen reseptin kotiin, kun hain muita lääkkeitä) ja kysyin samaa asiaa farmaseutilta, niin hän totesi että maahantuoja on lopettanut kyseisen pakkauksen toimituksen, mutta he ovat itse alkaneet jakamaan kyseistä pakkausta. Hän kovasti pahoitteli, että joutuu tästä purkkijakelusta perimään minulta 1e (!!!) korvauksen. Mie olin, että peri kuule vaikka kaksi euroa jos vain saan jaetun pakkauksen ja säästän näin toisen suihkeen verran rahaa (n. 45e). Okei, ei ole isosta summasta kyse, kun näitä hoitoja ajattelee. Mutta miksi turhaan ostaa lääke, joka menee roskiin? Eli apteekeissa on eroja
Aniraz Mahtavaa, että teillä on homma jo noin pitkällä. Ja ennen kaikkea, prosentit, kuulostaa hyvältä. Lokakuu tulee pian, vaikka ainahan odottavan aika on toooodella pitkä. Toivon vilpittömästi, että lahjasolut tuo teille unelmien täyttymyksen.
L@ura Toivottavasti maanantai on teidän onnenpäivä! Pitkiä hermoja viikonlopuksi ja koittakaa keksiä mieleistä tekemistä, että saatte ajatuksia hetkeksi edes toisaalle.
piu_pau Mites siellä voidaan? Sinullahan oli jokin muu lääke kuin Lutinus nyt tukilääkkeenä? Mikä ja saanko udella miksi?
Te joilla on
kortisoni ollut hoidoissa mukana, niin minä päivänä teillä on se alkanut? Minä en saanut vielä edes reseptiä mukaan, koska se on määrätty minulle alkamaa punktiopäivästä alkaen (annos muuttui sitten mahdollisen siirron jälkeen).
( . )
UÄssä oli keskiviikkona kaikki ok (limis 6 mm ja ohut 3 lehtinen). Ainut mistä olin/olen itse huolissani, että toisessa munasarjassa näkyi jo yksi kasvuun lähtenyt rakkula (ei ollut iso, mutta silti). Ilmeisesti sen takia oli lähtenyt kasvuun omia aikojaan, koska sumuja on mennyt viikko pitempään kuin normaalisti (näin ymmärsin lääkärin puheesta, mutta jäi asia vähän auki). Tai mistä tiedän mitään, kun ei tää kesä-esa/harjoittelija mitään kertonut. Mutta anyway - Puregon alkoi hevosannoksella ja tiistaina sitten katellaan toisessa UÄssä, että miten kroppa kestää.
Tuntui aika hassulta käydä lääkärin/kätilön juttusilla, kun ei ollut enää mitään kysyttävää ja kaikki oli niin selvää lääkkeiden ja jatkon suhteen. Tyhjä tunne kuvaa kait meidän molempien fiilistä nyt. Käydään vaan nyt tää vaan pois ilman mitään tunteita ja toiveita. Vaikka pakko on myöntää, että itku/pahanolon tunne on herkässä, kun äitienpäivä lähestyy ja ymmärtää, että sekin päivä jää meillä tulevaisuudessa viettämättä.
Kiitos Teille jokaiselle tsempeistä ja tuesta tämä matka on hieman helpompi kulkea, kun tietää teidän olevan täällä :heart: Jaksamisia jokaiselle viikonloppuun :hug: