Perverssien takia palsta hiljenee

  • Viestiketjun aloittaja Ei kiinnosta!
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.

Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."

M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.

Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.
Kiitos Echo, hienosti ilmaistu. Minä en ole uskovainen enkä seksuaalisesti ahdasmielinen, mutta koen sen häiritsevänä, jos ihmiset täällä tai tosielämässä avautuvat liiaksi intiimiasioistaan. Avautujat avautukoot keskenään, muut on jätettävä rauhaan. Jatkuva seksijuttujen tuputtaminen on seksuaalista häirintää!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.

Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."

M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.

Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.
Aamen
 
Ajattelussa ei ole mitään pahaa mutta siinä mitä sanoo ääneen pitäisi käyttää harkintaa.
Huomaatko ristiriidan... nyt sinä alat määritellä mistä saa puhua ääneen ja mistä ei, mikä on pelkästään sinun näkemyksesi.
Mikä se sellainen asia sinusta on, jonka suhteen pitäisi käyttää harkintaa?
Totuus on se, että on aivan se ja sama mistä haluat puhua, niin joku kokee sen loukkaavaksi ja jos taas et puhu, niin joku kokee sen loukkaavaksi. On siis aivan yhdentekevää miten ja mistä puhut, koska joku pahoittaa mielensä. Siksipä kannattaakin puhua niistä asioista, joista itse haluaa puhua ilman sen suurempia korulauseita.
Eikö?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.

Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."

M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.

Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.
itseäni kiinnostaa oikeastaan se, että miksi jonkun muun jutut jää vaivaamaan teitä näin kovasti? Minä hyppään yli ihan suosiolla ja olen unohtanut koko jutun alle sekunnissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Huomaatko ristiriidan... nyt sinä alat määritellä mistä saa puhua ääneen ja mistä ei, mikä on pelkästään sinun näkemyksesi.
Mikä se sellainen asia sinusta on, jonka suhteen pitäisi käyttää harkintaa?
Totuus on se, että on aivan se ja sama mistä haluat puhua, niin joku kokee sen loukkaavaksi ja jos taas et puhu, niin joku kokee sen loukkaavaksi. On siis aivan yhdentekevää miten ja mistä puhut, koska joku pahoittaa mielensä. Siksipä kannattaakin puhua niistä asioista, joista itse haluaa puhua ilman sen suurempia korulauseita.
Eikö?
Sulta on kyllä menny tän keskustelun pointti ohi ja lujaa. On sulla toisinaan hyviäkin mielipiteitä mutta nyt taas vähän ärsyttää toi pätemisen halu ja pakkomielle päästä sanomaan the last word.
 
Sulta on kyllä menny tän keskustelun pointti ohi ja lujaa. On sulla toisinaan hyviäkin mielipiteitä mutta nyt taas vähän ärsyttää toi pätemisen halu ja pakkomielle päästä sanomaan the last word.
Olen vastannut sinun kommenteihisi, joten voidaan todeta, että sinultakin on ilmeisesti mennyt ketjun pointti ohi ja lujaa, eikö?
Enkä nyt oikeastaan koe millään tavalla tarpeelliseksi päteä tai sanoa viimeistä sanaa, koitan osoittaa miksi sinun ajatusmaailmasi on melko kaksinaismoralistinen. Ilmeisesti et pidä siitä?
 
vierailija
Olen vastannut sinun kommenteihisi, joten voidaan todeta, että sinultakin on ilmeisesti mennyt ketjun pointti ohi ja lujaa, eikö?
Enkä nyt oikeastaan koe millään tavalla tarpeelliseksi päteä tai sanoa viimeistä sanaa, koitan osoittaa miksi sinun ajatusmaailmasi on melko kaksinaismoralistinen. Ilmeisesti et pidä siitä?
:ROFLMAO::ROFLMAO:and you made our point AGAIN
 
vierailija
Olen vastannut sinun kommenteihisi, joten voidaan todeta, että sinultakin on ilmeisesti mennyt ketjun pointti ohi ja lujaa, eikö?
Enkä nyt oikeastaan koe millään tavalla tarpeelliseksi päteä tai sanoa viimeistä sanaa, koitan osoittaa miksi sinun ajatusmaailmasi on melko kaksinaismoralistinen. Ilmeisesti et pidä siitä?
Yksi kysymys sulle. Miksi on ok jauhaa ja jankuttaa joka ketjussa seksijuttuja ja lisäillä tissipostauksia vaikka siitä on moni huomauttanut että on häiritsevää?

Seksijutuista on ihan ok jutella mutta missä ja kenen kanssa niin se onkin eri juttu. Ja se ei ole mikään minun keksimä oma sääntö että seksijuttuja ei saa missä tahansa ja kenelle vaan puhua. Kyllä tietyt käytöstavat pitää jokaisella olla ja kyky huomioida kanssaeläjät.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Aqela
vierailija
On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.

Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."

M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.

Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.
Hyvin sanottu. Vaikka olenkin eri mieltä tuosta, että 99,9%in meno olisi yhtään minkään mukaista. Tai sitten ylitulkitsen sanomisiasi.

Esimerkit kuitenkin on täydellisiä.
 
vierailija
Come ooooon. Onhan pieni ärsyttäminen aina hauskaa.
Ongelma on varmaan siinä, että kuvittelet ärsyttäväsi, vaikka 90% tapauksissa et ärsytäkkään. Eli joku alkaa juttusille ja huomaa kohta, että juttelee vain trollin kanssa. Ellei se ole ärsyttämisesi ydin, haaskata ihmisten aikaa joutavaan leukojen loksutukseen, missä pääset sanomaan, että henkilö on 1) typerä 2) ajattelee väärin /kaksinaismoraalisesti 3) henkilön pitäisi kasvattaa omia ajatuksiaan.
ELI pääset pätemään.
Pieni ärsyttäminen on sellaisella harmaalla alueella. Et voi ikinä tietää, miten vahva itsetunto toisella osapuolella on. Entä, jos tämä masentuisi näistä kommenteistasi, otatko silloin vastuuta?
 
itseäni kiinnostaa oikeastaan se, että miksi jonkun muun jutut jää vaivaamaan teitä näin kovasti? Minä hyppään yli ihan suosiolla ja olen unohtanut koko jutun alle sekunnissa.
Mun kohdalla ne m1ehen jutut on jo kohdistetumpia. Se usein linkittää mun nikin johonkin keskusteluun ja siten "roudaa"mut paikalle, ja en jaksa kun tavallinen, kiva keskustelu keskeytetään seksillä.

On kuin ois IRL keskustelemassa rauhassa jonkun kanssa tyyliin "okei, kurjaa kun mummosi joutui sairaalaan", ja kohta hyppää väliin joku äijä "tadaa, mä näytänki sulle itämaisten misukoiden bikinikuvia, NÄÄ ei sit oo mitään mummoja!"
(Noo kärjistystä :whistle:)

Mutta paulan kohdalla se määrä vaikuttaa vielä enemmän: jos oikeassa yläkulmassa on 5 lippua ja niistä 4 on paulalta, eli vastauksia mun viesteihin, "katoppas tässä on luomupurjon haudutusohje", niin niiden lippujen tsekkaaminen on vain ajanhukkaa.
 
vierailija
En tiedä, mitä sinä tarkoitat töksäyttelyllä, mutta itse kannatan sitä, että asiat sanotaan suoraan ja selkästi sen kummemmin kaunistelmatta. Sellaisesta on kenekään turha loukkaantua.
Toki asioista on puhua niiden oikeilla nimillä mutta se miten asiansa tuo julki onkin aivan toinen juttu. Töksäyttelyllä tarkoitan juuri sitä että liian suoraan pommittaa mielipiteensä ja ampuu samalla koko keskustelun nurin. " Koska olen sanonut viimeisen sanani"-tyylisesti. Sen jälkeen jos joku erehtyy eriävää kantaansa sanomaan, niin se torpataan napakasti alas ja yleensä vielä huomautetaan toisen naiviudesta tai asioiden ymmärtämättömyydestä tai lukutaidon puuttumisesta. Keskustelepa siinä sitten.
 
vierailija
Mun kohdalla ne m1ehen jutut on jo kohdistetumpia. Se usein linkittää mun nikin johonkin keskusteluun ja siten "roudaa"mut paikalle, ja en jaksa kun tavallinen, kiva keskustelu keskeytetään seksillä.

On kuin ois IRL keskustelemassa rauhassa jonkun kanssa tyyliin "okei, kurjaa kun mummosi joutui sairaalaan", ja kohta hyppää väliin joku äijä "tadaa, mä näytänki sulle itämaisten misukoiden bikinikuvia, NÄÄ ei sit oo mitään mummoja!"
(Noo kärjistystä :whistle:)

Mutta paulan kohdalla se määrä vaikuttaa vielä enemmän: jos oikeassa yläkulmassa on 5 lippua ja niistä 4 on paulalta, eli vastauksia mun viesteihin, "katoppas tässä on luomupurjon haudutusohje", niin niiden lippujen tsekkaaminen on vain ajanhukkaa.
Tuossa on varmaan pointtia. Tosin voit olla kohdistetumpi myös nimimerkkisi takia. Itse mietin nimimerkkiä, muta kun huomasin, miten täällä nimimerkit juttelee ja miten niistä jutellaan, niin luovuin ajatuksesta. On helpompi olla harmaana massana, kuin kohdistetun hyökkäyksen kohteena.
 
vierailija
Toki asioista on puhua niiden oikeilla nimillä mutta se miten asiansa tuo julki onkin aivan toinen juttu. Töksäyttelyllä tarkoitan juuri sitä että liian suoraan pommittaa mielipiteensä ja ampuu samalla koko keskustelun nurin. " Koska olen sanonut viimeisen sanani"-tyylisesti. Sen jälkeen jos joku erehtyy eriävää kantaansa sanomaan, niin se torpataan napakasti alas ja yleensä vielä huomautetaan toisen naiviudesta tai asioiden ymmärtämättömyydestä tai lukutaidon puuttumisesta. Keskustelepa siinä sitten.
ai niin, unohdin tuon naiviusjutun. Pitää lisätä listaan:ROFLMAO: Terveisin #66.
 
vierailija
Ai että! Tuli ihan vanhat palsta-ajat mieleen.

Kiitos muistutuksesta! Nyt jaksan aivan varmasti lisätä analliseksikommentin useammin. :X3:
Ja sekö on sitten keskustelemista aiheesta?
Jos kyseessä ei ole anaaliseksi niin silloin tuollainen kommentointi on vain typerää. Ehkä haluatkin sellaisen kuvan itsestäsi, mene ja tiedä, ja tokihan keskustelu rönsyilee mutta jos aiheena on vaikka kuinka saada punajuuritahran pois vaatteesta niin ihan turha on tulla siihen huutelemaan että " en tiedä mutta persepano unohtaa senkin ongelman", eikö.
 
vierailija
Ai onko se huumoria kun isketään vähäpukeisten naisten kuvia jokaiseen viestiin? Minusta se on mautonta. :unsure:
Ihan samaa mieltä.
Kuten sanottu - muutaman kerran se jaksaa hymyilyttää, sen jälkeen se tympii. Ja karkoittaa keskustelusta.

Ärsyttäminen ja toisen ajattelutavan haastaminen on muuten taitolaji. Huonosti tehtynä se laittaa keskustelijat hiljaisiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Ihan samaa mieltä.
Kuten sanottu - muutaman kerran se jaksaa hymyilyttää, sen jälkeen se tympii. Ja karkoittaa keskustelusta.

Ärsyttäminen ja toisen ajattelutavan haastaminen on muuten taitolaji. Huonosti tehtynä se laittaa keskustelijat hiljaisiksi.
Ärsyttämisessä ja toisen ajatuksen haastamisessa tuloksen pitäisi ehkä olla se, että toinen ajattelee uudella tavalla, ei välttämättä ajattele, että haastaja on pöljä. Ehkä se olisi myös sitä, että toista haastetaan, eikä omaa pätemistä?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Tuossa on varmaan pointtia. Tosin voit olla kohdistetumpi myös nimimerkkisi takia. Itse mietin nimimerkkiä, muta kun huomasin, miten täällä nimimerkit juttelee ja miten niistä jutellaan, niin luovuin ajatuksesta. On helpompi olla harmaana massana, kuin kohdistetun hyökkäyksen kohteena.
No jaa, on mustana olemisesta muutoin hyötyä. Se että näkyy kun itselle on vastattu, on hyvä toiminto, ja yksityisviestit. :) Eli rekkautumaan vaan. (y)

Yks hyvä syy rekkautua: yleensä mustat kohtelevat muita mustia nätisti.
 

Yhteistyössä