Perverssien takia palsta hiljenee

  • Viestiketjun aloittaja Ei kiinnosta!
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se kyllä vesitä keskustelua, jos sen ei anna häiritä. Jokainen keskustelu täällä tyrehtyy aikanaan ja uusia tulee. Sellaista se on.

Ymmärrän kyllä sen, että on vaikea kunnoittaa jotain sellaista mielipidettä, jossa ei näe järjen hiventäkään. Joidenkin ihmisten ajatusmaailmat vaan ovat niin erilaisia, että toista on vaikea ymmärtää. Sekin on ihan ok. Minä olen valinnut ympärilleni pitkälti minun kaltaisiani ihmisiä ja minulle toimii hyvänä muistutuksena se, että joku on täysin erimieltä kuin minä. Minä olen valmis muuttamaan mielipiteitäni, jos joku vaan pystyy perustelemaan riittävän hyvin sen, miksi minä ajattelen "väärin". Tällä palstalla minä en kaipaa kunnioitusta enkä minä kunnioita ketään. Kunnioitus ei ole mielestäni sellainen asia, joka kuuluu oletusarvoisesti kaikille ja kaikelle. Joskus joku vaan on niin hölmö ajatuksineen, ettei sellaista voi arvostaa millään tasolla.

Toki tällaisessa monenkirjavaisessa palstassa on yhtä monta kirjoittajaa ja mielipidettä. Kuitenkin olisi hyvä kiinnittää huomiota siihen miten ja millä tavalla keskustelee. Liika töksäyttäminen ja isottelukin tappaa keskustelun, toki joissakin kohtaa paikallaan jos haluaa pysyä aiheessa.
 
Toki tällaisessa monenkirjavaisessa palstassa on yhtä monta kirjoittajaa ja mielipidettä. Kuitenkin olisi hyvä kiinnittää huomiota siihen miten ja millä tavalla keskustelee. Liika töksäyttäminen ja isottelukin tappaa keskustelun, toki joissakin kohtaa paikallaan jos haluaa pysyä aiheessa.
En tiedä, mitä sinä tarkoitat töksäyttelyllä, mutta itse kannatan sitä, että asiat sanotaan suoraan ja selkästi sen kummemmin kaunistelmatta. Sellaisesta on kenekään turha loukkaantua.
 
r0s
M1es on ällöttävä. sillä ei ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään niin laittelee noita tissin tai perseiden kuvia.. joka ketjun pilaa seksillä ja seksi/nakukuvilla.

voi kun sille tajuttaisi antaa banni niin olisi palstakin 100% parempi.

Eiiih!

Se, miten M1es saa palstan naiset ärsyyntymään on melkis parasta antia täällä!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Koska SINUN mielestäsi jokin asia on jollain tavalla ja kaikkien muiden pitäisi sopeutua. Se on kyllä huomattu.
Ei se mikään minun mielipiteeni ole. Eikä sinun todellakaan tarvitse mihinkään sopeutua. Voit ihan itse valita miten asioihin suhtaudut. Jos asioista ei voida puhua asioina, vaan loukkaannutaan vääränlaisesta sanamuodosta tai kaunistelemattomuudesta, niin kyllähän se kaikesta aika hankalaa tekee.
 
On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.

Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."

M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.

Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä