vierailija
Kiitos Echo, hienosti ilmaistu. Minä en ole uskovainen enkä seksuaalisesti ahdasmielinen, mutta koen sen häiritsevänä, jos ihmiset täällä tai tosielämässä avautuvat liiaksi intiimiasioistaan. Avautujat avautukoot keskenään, muut on jätettävä rauhaan. Jatkuva seksijuttujen tuputtaminen on seksuaalista häirintää!On täällä kautta aikain puhuttu kaksimielisiä. Vaikken uskovana kirjoittele usein niin, niin ymmärrän että tää on 99,9 % ei-uskovien palsta ja meno sen mukainen.
Mut on eri asia ajatella seksiä pakkomielteisesti ja tunkea sitä pakonomaisesti joka keskusteluun.
Se on ahdistavaa.
M1es toimii kuten itsensäpaljastelija pusikossa: "Vaikket pyytänyt mun munieni kattomista, niin mä pakotan sut kattomaan". Tai paula:"sä luet tietoiskun fosfaateista tai itket ja luet."
M1ehen mielestä seksi kuuluu freudilaisittain varmaan 90 %:een maailman asioista.
No mun mielestä Jumala kuuluu 101 %:een kaikista asioista koska hän omistaa kaiken -> pitäisikö mun laittaa joka ketjuun Jeesuksen kuva? Voisi olla aika ahdistunutta porukkaa sen jälkeen.
Joku Rättiskään, vaikka mitä ilmeisimmin nauttii pikaruuasta, ei lätkäise kebabin kuvia joka ketjuun, pointsit siitä hänelle.