Pelottaa...

  • Viestiketjun aloittaja Cesilia
  • Ensimmäinen viesti
Cecilialle
Sen kummemmin perustelematta, mutta "ihmistuntijana" voin sanoa, että kun suhteenne tulee "luvalliseksi", jos siis esimerkiksi molemmat eroatte puolisoistanne ja menette yhteen tämän uuden miehenne kanssa, niin se suhde ei tule kovin kauan kestämään. Se kestää tasan niin kauan, kuin siinä on kielletyn hedelmän maku ja siitä koko asiassa on nyt kyse.

lienee minunkin aika osallistua keskusteluun, kun minun haamunikin on jo mukana:) luepas Cesilia oikein ajatuksella tämä edellinen vastauksesi, niin huomaat, että sinun ajattelukykysi ei ole tässä suhdesopassa enää lainkaan edes uskottavaa. ota etäisyyttä itseesi ja koeta kerätä ylpeytesi rippeet ja lopeta uskottelemasta itsellesi miten hyvä ja oikein toimiva olet.

Vaikuttaa siltä, että miehesi ja toinen mies tuntevat toisensa, joten yksi näkökanta suhteiden tuomassa sotkussa on myös näiden miesten välinen yhteys ja asema, olkoon se sitten millä tasolla tahansa. Toinen mies on pettynyt sinuun , kun paljastit suhteesi miehellesi.

Toinen "hauska" piirre sinussa on se, että sinä annoit tällä sivusuhteella miehellesi mahdollisuuden korjata teidän suhde. Tulee mieleeni pettäjien kliseet, missä he pettävät, koska haluavat antaa lapsilleen rakastavan ja hyvätuulisen vanhemman.

sama toistuu mielestäsi toisen miehen perheessä, jossa vaimo saamahdollisuuden korjata heidän suhteensa.

Sinä olet teillä se ihminen, joka päättää avioliiton kohtalosta ja sen päätät siten, jos miehesi osaa antaa sinulle puuttuvat elementit suhteesta?

Ehkä sinä kiristät omilla lapsillasi miestäsi, ajattelet, että miehelläsi ei ole muuta mahdollisuutta, kuin hyväksyä sinun peli, jotta hän voisi pitää perheen ehjänä. Toivottavasti itsekin ymmärrät miten likaista peliä harrastat monessa perheessä ja monissa ihmissuhteissä. Toimintasi on laskelmoivaa, jollakin tapaa käärmemäisen pistävää. Minä ainakin toivon miehellesi rohkeutta ottaa sinusta ero ja hakea lasten kotia ja huoltajuutta itselleen, sitten sinä saisit jatkaa omaa likaista peliäsi ihan itseksesi perheesi menttäneenä ja omaan ilkeyteesi langenneena.
 
Viimeksi muokattu:
Voi
se juuri menee. Eikös ap juuri tuossa aiemmin kirjoitellutkin, etä kun vaan saisi se mies hommattua sen hotellin... heh.. Kompuroit omiiin fantasioihisi Cesilia -rukka. (Ikävää vain, että siinä saattaa satuttaa tosi monia.) Vaan mitäpä sinä heistä..
 
Repomies
Sen kummemmin perustelematta, mutta "ihmistuntijana" voin sanoa, että kun suhteenne tulee "luvalliseksi", jos siis esimerkiksi molemmat eroatte puolisoistanne ja menette yhteen tämän uuden miehenne kanssa, niin se suhde ei tule kovin kauan kestämään. Se kestää tasan niin kauan, kuin siinä on kielletyn hedelmän maku ja siitä koko asiassa on nyt kyse.

Tiedän aika monta suhdetta, jotka ovat alkaneet niin, että toinen on ollut vielä toisessa suhteessa. Suurin osa on kestänyt myös "luvallisuuden" jälkeen. Myös omani. Tosi kuitenkin on, että olisi parempi ensin päättää vanha liitto, ennen kuin alkaa uuden.
 
Viimeksi muokattu:
luulisi
Tiedän aika monta suhdetta, jotka ovat alkaneet niin, että toinen on ollut vielä toisessa suhteessa. Suurin osa on kestänyt myös "luvallisuuden" jälkeen. Myös omani. Tosi kuitenkin on, että olisi parempi ensin päättää vanha liitto, ennen kuin alkaa uuden.
Että tuollaiset salasuhteet kestävät senkin vuoksi, että ei ole enää varaa menettää kasvojaan, kun taas epäonnistuu ja sitten niissä roikutaan milloin missäkin on off suhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Suhteeni tähän kakkosmieheen on melko sekava. Kuten olen alusta asti maininnut, olemme sekaisin toisistamme aina halutessamme. Haluammeko nyt yhtä aikaa? Vai onko tässä taas jotain säätöä? Jos olisimme vapaita molemmat, en ehkä kuitenkaan olisi valinnut häntä - tai tilanne olisi huomattavasti vaikeampi minulle, koska sitten mun pitäisi päättää jotain. Nyt voin roikottaa tätä ilmassa ja pitää haavekuvia pilvissä. Nimenomaan haavekuvia, sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä, millaiseksi todellinen yhteiselämämme muodostuisi. Tai, no joo on, koska tunnen miehen. Kaljaa kuluu, väkivaltainen ei ole, ei henkisesti eikä fyysisesti, keskustelukykyinen on ja erittäin syvällinen ja tunteva. Mitenkähän hänen potenssinsa melko ylipainoisena sitten toimisi? Toisaalta ikuinen haavekuvani seksuaalisesta miehestä on iso... Vieläkään emme ole päässeet hotelliin. Mies himmailee. Minä luulen, että pelkää nimenomaan seksuaalisuuttaan silmissäni. Vaikken kyllä ole siitäkään varma. Varsinkin, kun joku parikytvuotta nuorempi oli vokotellut puolisen vuotta häntä. Äh. Onpa tämä taas vaikeaa.
 
no
Suhteeni tähän kakkosmieheen on melko sekava. Kuten olen alusta asti maininnut, olemme sekaisin toisistamme aina halutessamme. Haluammeko nyt yhtä aikaa? Vai onko tässä taas jotain säätöä? Jos olisimme vapaita molemmat, en ehkä kuitenkaan olisi valinnut häntä - tai tilanne olisi huomattavasti vaikeampi minulle, koska sitten mun pitäisi päättää jotain. Nyt voin roikottaa tätä ilmassa ja pitää haavekuvia pilvissä. Nimenomaan haavekuvia, sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä, millaiseksi todellinen yhteiselämämme muodostuisi. Tai, no joo on, koska tunnen miehen. Kaljaa kuluu, väkivaltainen ei ole, ei henkisesti eikä fyysisesti, keskustelukykyinen on ja erittäin syvällinen ja tunteva. Mitenkähän hänen potenssinsa melko ylipainoisena sitten toimisi? Toisaalta ikuinen haavekuvani seksuaalisesta miehestä on iso... Vieläkään emme ole päässeet hotelliin. Mies himmailee. Minä luulen, että pelkää nimenomaan seksuaalisuuttaan silmissäni. Vaikken kyllä ole siitäkään varma. Varsinkin, kun joku parikytvuotta nuorempi oli vokotellut puolisen vuotta häntä. Äh. Onpa tämä taas vaikeaa.
No niin, olet sitten alkanut ajattelemaan.

"Jos olisimme vapaita molemmat, en ehkä kuitenkaan olisi valinnut häntä - tai tilanne olisi huomattavasti vaikeampi minulle, koska sitten mun pitäisi päättää jotain."

kielletty hedelmäkö kiinnostaa, mutta ei muuten?

"Mies himmailee. Minä luulen, että pelkää nimenomaan seksuaalisuuttaan silmissäni. "

Ehkä ajattelet tuossa kohtaa väärin ja kuvittelet, että mies olisi valmis pettämään puolisoaan ja tuhoamaan suhteensa häneen. Onhan se imartelevaa miehen mielestä, jos nainen on aktiivinen. Helppo nainen ei ole oman arvonsa tuntevalle miehelle, mikään saavutus.

" Äh. Onpa tämä taas vaikeaa."

Tämä viittaa provomielialaan. Harmi, kun joudut olemaan noin puutteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
No niin, olet sitten alkanut ajattelemaan.

"Jos olisimme vapaita molemmat, en ehkä kuitenkaan olisi valinnut häntä - tai tilanne olisi huomattavasti vaikeampi minulle, koska sitten mun pitäisi päättää jotain."

kielletty hedelmäkö kiinnostaa, mutta ei muuten?

"Mies himmailee. Minä luulen, että pelkää nimenomaan seksuaalisuuttaan silmissäni. "

Ehkä ajattelet tuossa kohtaa väärin ja kuvittelet, että mies olisi valmis pettämään puolisoaan ja tuhoamaan suhteensa häneen. Onhan se imartelevaa miehen mielestä, jos nainen on aktiivinen. Helppo nainen ei ole oman arvonsa tuntevalle miehelle, mikään saavutus.

" Äh. Onpa tämä taas vaikeaa."

Tämä viittaa provomielialaan. Harmi, kun joudut olemaan noin puutteessa.
Millainen on provomieliala?

Millaista puutetta tarkoitat? Saanhan kuitenkin mieheltäni seksiä aina, kun haluan.

Tiedän, että mies on valmis pettämään puolisoaan kanssani. Suhdetta puolisoonsa ei ole valmis tuhoamaan - ainakaan niin kauan kuin minä olen aviossa nykyisen mieheni kanssa.

Minä en ajatellut ryhtyä tälle miehelle vaikeaksi vain pelaamisen takia. Miksi pitäisi? Okei, jos en ole saavutus hänelle, en sitä sitten ole. Itsetuntoni kestää sen.
 
Viimeksi muokattu:
Crossfit81
Haluaisin nähdä millainen nössö aisankannattaja sinulla on kotona kun katselee tuollaista huorausta. Oikea mies antaisi naiselle kenkää samantien kun tämä sooloilee toisen kanssa. Jumalauta mitä touhua, aikuiset ihmiset vielä...
 
Hohhoijaa!
Millainen on provomieliala?

Millaista puutetta tarkoitat? Saanhan kuitenkin mieheltäni seksiä aina, kun haluan.

Tiedän, että mies on valmis pettämään puolisoaan kanssani. Suhdetta puolisoonsa ei ole valmis tuhoamaan - ainakaan niin kauan kuin minä olen aviossa nykyisen mieheni kanssa.

Minä en ajatellut ryhtyä tälle miehelle vaikeaksi vain pelaamisen takia. Miksi pitäisi? Okei, jos en ole saavutus hänelle, en sitä sitten ole. Itsetuntoni kestää sen.

olet itsekeskeisyyden huipentuma. Maailmassa on kyllä tärkeämpiäkin asioita, kuin sinun pikkuegosi ja alapääsi kutina.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Haluaisin nähdä millainen nössö aisankannattaja sinulla on kotona kun katselee tuollaista huorausta. Oikea mies antaisi naiselle kenkää samantien kun tämä sooloilee toisen kanssa. Jumalauta mitä touhua, aikuiset ihmiset vielä...
Tämä on ensimmäinen viesti tässä ketjussa, jota luin kymmeneen kertaan.

Ja pysähdyin miettimään. Joku on pielessä.
 
Viimeksi muokattu:
no
Tämä on ensimmäinen viesti tässä ketjussa, jota luin kymmeneen kertaan.

Ja pysähdyin miettimään. Joku on pielessä.
niin ja se joku on pielessä sinulla itselläsi; toivottavasti et laita vastuuta omasta käytöksestäsi miehellesi. Parisuhde perustuu luottamukseen, mutta virheen tehtyään on paljon kivempi etsiä syyllisiä muista ja siitä miten he eivät pitäneet minua kurissa ja nuhteessa.
miehelle on iso ratkaisu heittää puoliso pihalle, mutta kyllä sekin sieltä tulee, kunhan tarpeeksi ärsyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Sori
Olen menossa tapaamaan ihmistä, jonka kanssa olen ensimmäisen kerran ollut menossa treffeille kolmisen kymmentä vuotta sitten, mutta joka peruttiin, koska olimme molemmat sitoutuneita toisiin. Noin kaksikymmentä vuotta sitten meillä oli suhde. Silloin minä olin vapaa ja hän varattu. Kaikkiin moniin käänteisiin suhteemme loppui miehen eron tietämissä. Sen jälkeen olemme nähneet satunnaisesti ystävien juhlissa - ja kyllä minä tiedän, että välillämme on kihelmöinyt aina. Nyt olemme molemmat sitoutuneita ja silti olemme sopineet treffit täksi päiväksi. Minun aloitteestani.

Minua pelottaa ihan suunnattomasti!

Hän saa minut tuntemaan oloni lähellään aina varmaksi. Pystyisin hänen läheltään ihan mihin vaan. Hänen läheltään voisin ponnistaa kuuhun! Hän saa vaan ilmoittaa minulle treffipaikan ja muuttaa mieltään enkä reagoi kuin helpotuksen tunteella siitä, ettei minun tarvitse.

Minua pelottaa ihan suunnattomasti!
Kuulostaa sosiaaliselta sairaudelta.
 
Viimeksi muokattu:
Qjuu
Sen kummemmin perustelematta, mutta "ihmistuntijana" voin sanoa, että kun suhteenne tulee "luvalliseksi", jos siis esimerkiksi molemmat eroatte puolisoistanne ja menette yhteen tämän uuden miehenne kanssa, niin se suhde ei tule kovin kauan kestämään. Se kestää tasan niin kauan, kuin siinä on kielletyn hedelmän maku ja siitä koko asiassa on nyt kyse.
Älköööööt Suomimiehet peljätkö, täältä tulee Ceciliaaah, pelastamaan teidät väärinkohdellut hänen kaikkivoipaa oikeudenmukaisuuttaan ja hälläväljyyttäään tarvitsevat reppanaat.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Haluan kovasti selvittää tämän tilanteen niin, että katson yhden suhteen kerrallaan loppuun asti. En halua lapsilleni surua. En osaa elää valheessa enkä kaksoiselämää. Mitä muka saisin lopulta yhden vuorokauden hotellilomalta? Paitsi huonon omatunnon ja pahan mielen?

Miten teen sen? Ihan asiallisia käytännön neuvoja kaipaan. Miten pääsen yli näistä päivittäisistä tekstiviesteistä ja odotuksen huumasta? En voi sanoa tälle toiselle miehelle, että selvitä ensin, mitä haluat ja hommaa itsesi vapaaksi, koska en voi luvata, että olen vapaa sitten, kun hän on vapaa... Miten minä lopetan tän? Varsinkin, kun mies on tuttu ja aina yhteisten ystävien kautta elämässäni. Yhteinen ystävämme selostaa mulle hänen elämänsä käänteet joka kerta tavatessamme (tämä yhteinen ystävämme tietää suhteestamme silloin 20 vuotta sitten...) ja tapaamme näiden yhteisten ystävien luona pari kertaa vuodessa.

Ihan konkreettisia neuvoja siis, kiitos!
 

Yhteistyössä