Pelottaa...

  • Viestiketjun aloittaja Cesilia
  • Ensimmäinen viesti
dirlindaa
Niin tuttu tarina. Miehesi tekee mitä haluat. Ylläri, että seksielämä ei oikein luista ja jännitys suhteen ulkopuolelta tuntuu hyvältä. Sanoppas miehellesi, että voisi olla Mies eikä koiranpentu. Jos ei tuo 30 vuotta vanha "rakkaus" olisi ollut ajatuksissasi koko elämääsi, niin niitä ihastuksia olisi tullut joitain muita kohtaan. Ihan taatusti...
 
Cesilia
Taas uusi käänne. Kävi ilmi, että nykyinen vaimonsa on sekopää. Eli, jos mahdollinen suhteemme hänelle paljastuisi, hän sotkisi kaikkien elämät. Tekisi kaikkensa tuhotakseen suhteet omiin lapsiinsa nykyiseltä mieheltään, tekisi kaikkensa tuhotakseen suhteet nykyisen miehen omiinkin lapsiin, tekisi kaikkensa tuhotakseen minun suhteeni nykyiseen mieheeni ja niin eespäin...

Ihmiset on kyllä omituisia. Ne vaan haluaa rikkoa ja hajottaa. Lisää. Mitä enemmän, sen parempi.
 
Hei!
Voi, sinua pikku Cesilia.. niin sitä vaan syvennetään suhdetta toisen mieheen ja lasten isään ja samalla varmaan syvennät omaakin parisuhdettasi miehesi kustannuksella. Voiko enää itsekkäämpää ihmistä olla? ai niin, sinähän tässä olet halunnut ajatella vain kaikkien parasta ja hyvää. Pesänrikkoja. Älä koskaan kasva aikuiseksi.
 
Cesilia
Kerroin miehelleni, että olen viritellyt suhdetta toiseen mieheen, ja myös sen, etten vielä ole mennyt seksiin asti. Kerroin myös, että mies on vanha tuttavani. Miehelläni ei kuitenkaan ole aavistustakaan toisen miehen henkilöllisyydestä. Sitä en paljasta koskaan.

Mieheni sanoi, että jotain on arvaillut eikä tunnu hyvältä, mutta siinä kaikki. Ei kysellyt sen enempää.

Kerroin toiselle miehelle, mitä olin kertonut miehelleni. Tämä mies katsoi olevansa loukkaantunut ja petetty enkä enää ole hänen luottamuksensa arvoinen. Sanoin, että toivoisin hänen suhteensa vaimoonsa olevan niin hyvä, että voisi kertoa tällaisista "seikkailuvirityksistä", jotta myös hänen vaimollaan olisi mahdollisuus korjata suhteestaan puuttuva juttu. Sen mahdollisuuden halusin miehelleni antaa. Jotain selvästikin puuttuu - muutenhan en tällaiseen olisi ryhtynytkään. Eikä tämä toinen mies. Mutta sellaista mahdollisuutta hänellä ei ole; avioliitto kuulemma päättyisi siihen paikkaan.

Minun avioliitollani on nyt mahdollisuus, koska mieheni tietää, että jokin minulta puuttuu. Suhteen viritystä toiseen mieheen en ole lopettanut enkä sellaista edes miehelleni luvannut.
 
Voi
sinua sentään... peset siis kätesi siitä, että olet kertonut miehellesi toisen miehen vikittelystä, jota edelleen aiot jatkaa... Koska teidän suhteessanne ( sinun ja miehesi) sillä ei tunnu olevan merkitystä, samaa ET voi mennä sanomaan vikittelyn kohteena olleen miehen parisuhteesta. Hän haki jotain, mutta hänen vaimonsa ei välttämättä ole hakenut itselleen mitään, jonka vuoksi ymmärrän oikein hyvin petettyä puolisoa. Sinä et, koska koet olevasi oikeutettu touhuamaan kaikenlaista, etkä ymmärrä lopettaa edes perheen hajoamisen ( eikä kyse välttämättä ole vain avioerosta, vaan paljon pitempi aikaisista ja hyvin monia satuttavista ja haavoittavista/ tuhoavista) asioista. Olet edelleen mielestäni erittäin itsekeskeinen, keskenkasvuinen ja ajattelematon muita kohtaan. Sinulle romanssi saattaa olla kiva lisä pieneen itsekeskeiseen elämääsi, mutta tämän miehen perheelle se on väistämättä tuhoisa! Olet itsekäs ja HÖLMÖ!
 
järkyttynyt
Eli tiedät, että teollasi voit rikkoa melkoisen lauman ihmisiä ja ihmissuhteita. Sivumiehen suhteet vaimonsa lapsiin, jotka ovat heidän kahdenvälisiään suhteita, lasten ja miehen. Sivumiehen suhteet omiin lapsiinsa, samoin. Siis monen ihmisen maailmasta suhteen isään ja isäpuoleen. Täysin asiaan ulkopuolisten lasten, ja kuitenkin menet sisään heidän elämäänsä ja rikot. Millä oikeudella?????????

Ja vielä rikot miehesikin, ulkopuolinen hänkin, mutta joutuu maksamaan.

Sinunlaisiasi ei todella saisi olla olemassa. Itsekäs, ajattelematon, käsittämätön hirviö. Täysi paska!
 
Cesilia
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;11136710:
Eli tiedät, että teollasi voit rikkoa melkoisen lauman ihmisiä ja ihmissuhteita. Sivumiehen suhteet vaimonsa lapsiin, jotka ovat heidän kahdenvälisiään suhteita, lasten ja miehen. Sivumiehen suhteet omiin lapsiinsa, samoin. Siis monen ihmisen maailmasta suhteen isään ja isäpuoleen. Täysin asiaan ulkopuolisten lasten, ja kuitenkin menet sisään heidän elämäänsä ja rikot. Millä oikeudella?????????

Ja vielä rikot miehesikin, ulkopuolinen hänkin, mutta joutuu maksamaan.

Sinunlaisiasi ei todella saisi olla olemassa. Itsekäs, ajattelematon, käsittämätön hirviö. Täysi paska!
no, tuota hmmm.... en ole tässä yksin. Meitä on neljä. Mieheni ei tietääkseni ole pettänyt minua, mutta meillä on sopimus, että, jos näin olisi, siitä ei kerrottaisi. Joten en tiedä. Toisen miehen vaimo on pettänyt miestään. Toinen mies ei ole pettänyt (vielä) vaimoaan. Minä en ole pettänyt (vielä) miestäni. Mutta yksin minä en tässä sopassa ole. Meitä on jopa NELJÄ!!!!
 
järkyttynyt
no, tuota hmmm.... en ole tässä yksin. Meitä on neljä. Mieheni ei tietääkseni ole pettänyt minua, mutta meillä on sopimus, että, jos näin olisi, siitä ei kerrottaisi. Joten en tiedä. Toisen miehen vaimo on pettänyt miestään. Toinen mies ei ole pettänyt (vielä) vaimoaan. Minä en ole pettänyt (vielä) miestäni. Mutta yksin minä en tässä sopassa ole. Meitä on jopa NELJÄ!!!!

Aivan sama teille aikuisille, vaikka miestäsi käykin sääliksi. Minä puhuin LAPSISTA!! Tämän sivumiehen ja lastensa ja muuten läheisten lasten keskinäisistä väleistä!

Kirjoitit, että jos vaimo saa tietää, hän rikkoo nuo ihmissuhteet. Mutta sinä olet silti syy, ja kun nyt tiedät, että noin käy, niin jos jatkat, olet SYYLLINEN!!!!

Olet syyllinen siihen, että lapset saavat elinympäristökseen pyörremyrskyn ja menettävät välinsä läheiseen ihmiseen. Ja vain sillä on väliä. Aikuiset tehkööt mitä tekevät, vielä jotenkin, mutta täysin viattomat lapset älkööt menettäkö läheistä ihmissuhdetta ja elinympäristön edes jotain rauhaa jonkun täysin vieraan ulkopuolisen idiootin takia. He kärsivät siitä vuoskymmeniä ja syyttään!

Teitä on niin monta kun kuvioon kuuluu lapsia. Ja aikuiset sitten vielä lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ceslia
Tällä toisella miehellä ei ole alaikäisiä lapsia. Vain aikuisia. Kerroin sen jo tuolla aiemmin. Älä, no, vaahtoa! Kerää itsetuntosi rippeet ja jatka eteenpäin.


Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;11136750:
Aivan sama teille aikuisille, vaikka miestäsi käykin sääliksi. Minä puhuin LAPSISTA!! Tämän sivumiehen ja lastensa ja muuten läheisten lasten keskinäisistä väleistä!

Kirjoitit, että jos vaimo saa tietää, hän rikkoo nuo ihmissuhteet. Mutta sinä olet silti syy, ja kun nyt tiedät, että noin käy, niin jos jatkat, olet SYYLLINEN!!!!

Olet syyllinen siihen, että lapset saavat elinympäristökseen pyörremyrskyn ja menettävät välinsä läheiseen ihmiseen. Ja vain sillä on väliä. Aikuiset tehkööt mitä tekevät, vielä jotenkin, mutta täysin viattomat lapset älkööt menettäkö läheistä ihmissuhdetta ja elinympäristön edes jotain rauhaa jonkun täysin vieraan ulkopuolisen idiootin takia. He kärsivät siitä vuoskymmeniä ja syyttään!

Teitä on niin monta kun kuvioon kuuluu lapsia. Ja aikuiset sitten vielä lisäksi.
 
Voi
sentään, kuinka saatat Ceslia :D:D olla naiivi...vaikkakin yleensä silloin kun ihminen hermostuu, se näkyy myös tekstissä, joillain " ei vaahtoavilla" esim. huolimattomina kirjoitusvirheinä. :D :D
Tietoinen perheenrikkoja sinä OLET joka tapauksessa, jos jatkat toimintaasi, niin kuin tuossa juuri kerroit tekeväsi. Tiedät riskit, mutta et piittaa niistä, koska se ei kosketa sinun hyvinvointiasi.
 
järkyttynyt
Vakavissasiko Cecilia ajattelet, että vain yksi kirjoittaja tällaisella palstalla voisi olla järkyttynyt toimistasi?

No on ymmärtääkseni mies. Minä olen tietääkseni nainen. Niin varmaan moni muukin itsekkyyttäsi ja itsekeskeisyyttäsi paheksuva täyspäinen ihminen.
 
Cesilia
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;11137317:
Vakavissasiko Cecilia ajattelet, että vain yksi kirjoittaja tällaisella palstalla voisi olla järkyttynyt toimistasi?

No on ymmärtääkseni mies. Minä olen tietääkseni nainen. Niin varmaan moni muukin itsekkyyttäsi ja itsekeskeisyyttäsi paheksuva täyspäinen ihminen.
Hmh. Mitä väärää olen nyt tehnyt? Sun ja "no":n mielestä? Ja kaikkien niiden muiden?
 
järkyttynyt
Hmh. Mitä väärää olen nyt tehnyt? Sun ja "no":n mielestä? Ja kaikkien niiden muiden?
Etkös tuota pettämistä kuitenkin suunnittele? Olet varattu, miehelläsi ei ole asiasta hyvä olla, toinen mies on varattu, hänen vaimonsa kuulemma tulisi suorastaan hulluksi. Itse kirjoitit juuri, että vaimo rikkoisi myös muita ihmissuhteita ja tekisi monelle ikävän olon. Ja silti jatkat. Ei kai sille voi hurraata huutaa kukaan! Sinun vallassasi on pahoittaa monen ihmisen mieli tai olla pahoittamatta eli lopettaa tapailu. Ja silti jatkat. Eihän se ole kuin itsekkyyttä muiden olon kustannuksella. Ei siinä ole mitään, mitä muiden pitäisi voida arvostaa. Sinä mietit vain omaa oloasi ja kyseessä on kuitenkin lähinnä muiden olo. Kun et sinä mieti muita, me mietimme. Jonkun pitää.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Toinen mies on nyt päätymässä ehkä eroon vaimostaan. Minä haluan kuitenkin selvittää olisiko minun perheelläni ja avioliitollani vielä tulevaisuutta. Aloitan aamun niin, että päätän katella mieheni minulle tuomia arvoja. Saako hän minut päivittäin nauramaan? Saako hän minut päivittäin kaipaamaan? Saako hän minut päivittäin uskomaan? Saako hän minut päivittäin kantamaan itseni? Saako hän minut päivittäin haluamaan?
 
järkyttynyt
Toinen mies on nyt päätymässä ehkä eroon vaimostaan. Minä haluan kuitenkin selvittää olisiko minun perheelläni ja avioliitollani vielä tulevaisuutta. Aloitan aamun niin, että päätän katella mieheni minulle tuomia arvoja. Saako hän minut päivittäin nauramaan? Saako hän minut päivittäin kaipaamaan? Saako hän minut päivittäin uskomaan? Saako hän minut päivittäin kantamaan itseni? Saako hän minut päivittäin haluamaan?

Saatko sinä hänet? Se on sinun sarkasi.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
onko ketään kotona?!? Minulle, minulle, minulle, vastuu onkin nyt siis sinun miehelläsi, joka ei ole sinua pettänyt tietääksesi, hoitaa sinun hoitamaton avioliitto kuntoon. Sinä olet pelastunut ja sinun liittosi on pelastumassa (kirjoitit). Mutta, kuinka lienee tämän toisen miehen asiat ?Eivät kuulu sinulle, mielestäsi ilmeisestikään... ja oletko oikeasti sitä mieltä, että olet oikeutettu jatkamaan sekoilujasi sinne suunta, toisen perheen kustannuksella. Olet joko todella alkeellinen tai sitten läpeensä itsekäs. Muutoin, se mitä olet tuossa edellä kirjoittanut siitä, kuinka vähän välität tämän ns. rakastajasi tilaanteesta, osoittaa sen, että pidät häntä ainoastaan vain leikkikaluna. Että se siitä syvenevästä suhteesta. Olet surkea provo! :D
 
Outs! Nyt riittää..
Aloitan aamun niin, että päätän katella mieheni minulle tuomia arvoja. Saako hän minut päivittäin nauramaan? Saako hän minut päivittäin kaipaamaan? Saako hän minut päivittäin uskomaan? Saako hän minut päivittäin kantamaan itseni? Saako hän minut päivittäin haluamaan?
Siis kysytkö vakavissasi kenet? Hei kuule, olet parisuhteessa! Sen hoito kuuluu ihan sinulle. Toisen sarka, siis MIEHESI sarka on hänen asiansa, mutta sinun tehtäväsi on tehdä MIEHESI onnelliseksi. Siihen nimittäin rupesit ja halusit ja lupasit, kun menit hänen kanssaan avioon. Tai avoliittoon. Tai mihin vaan PARIsuhteeseen. Teidän kahden. Sinun tekemisesi ovat sinun murheesi, sinun tehtäväsi, siis miehesi onni. Ei sinun muuta tarvitse miettiä.
 
Viimeksi muokattu:
no
Kerroin miehelleni, että olen viritellyt suhdetta toiseen mieheen, ja myös sen, etten vielä ole mennyt seksiin asti. Kerroin myös, että mies on vanha tuttavani. Miehelläni ei kuitenkaan ole aavistustakaan toisen miehen henkilöllisyydestä. Sitä en paljasta koskaan.

Mieheni sanoi, että jotain on arvaillut eikä tunnu hyvältä, mutta siinä kaikki. Ei kysellyt sen enempää.

Kerroin toiselle miehelle, mitä olin kertonut miehelleni. Tämä mies katsoi olevansa loukkaantunut ja petetty enkä enää ole hänen luottamuksensa arvoinen. Sanoin, että toivoisin hänen suhteensa vaimoonsa olevan niin hyvä, että voisi kertoa tällaisista "seikkailuvirityksistä", jotta myös hänen vaimollaan olisi mahdollisuus korjata suhteestaan puuttuva juttu. Sen mahdollisuuden halusin miehelleni antaa. Jotain selvästikin puuttuu - muutenhan en tällaiseen olisi ryhtynytkään. Eikä tämä toinen mies. Mutta sellaista mahdollisuutta hänellä ei ole; avioliitto kuulemma päättyisi siihen paikkaan.

Minun avioliitollani on nyt mahdollisuus, koska mieheni tietää, että jokin minulta puuttuu. Suhteen viritystä toiseen mieheen en ole lopettanut enkä sellaista edes miehelleni luvannut.
lienee minunkin aika osallistua keskusteluun, kun minun haamunikin on jo mukana:) luepas Cesilia oikein ajatuksella tämä edellinen vastauksesi, niin huomaat, että sinun ajattelukykysi ei ole tässä suhdesopassa enää lainkaan edes uskottavaa. ota etäisyyttä itseesi ja koeta kerätä ylpeytesi rippeet ja lopeta uskottelemasta itsellesi miten hyvä ja oikein toimiva olet.

Vaikuttaa siltä, että miehesi ja toinen mies tuntevat toisensa, joten yksi näkökanta suhteiden tuomassa sotkussa on myös näiden miesten välinen yhteys ja asema, olkoon se sitten millä tasolla tahansa. Toinen mies on pettynyt sinuun , kun paljastit suhteesi miehellesi.

Toinen "hauska" piirre sinussa on se, että sinä annoit tällä sivusuhteella miehellesi mahdollisuuden korjata teidän suhde. Tulee mieleeni pettäjien kliseet, missä he pettävät, koska haluavat antaa lapsilleen rakastavan ja hyvätuulisen vanhemman.

sama toistuu mielestäsi toisen miehen perheessä, jossa vaimo saamahdollisuuden korjata heidän suhteensa.

Sinä olet teillä se ihminen, joka päättää avioliiton kohtalosta ja sen päätät siten, jos miehesi osaa antaa sinulle puuttuvat elementit suhteesta?

Ehkä sinä kiristät omilla lapsillasi miestäsi, ajattelet, että miehelläsi ei ole muuta mahdollisuutta, kuin hyväksyä sinun peli, jotta hän voisi pitää perheen ehjänä. Toivottavasti itsekin ymmärrät miten likaista peliä harrastat monessa perheessä ja monissa ihmissuhteissä. Toimintasi on laskelmoivaa, jollakin tapaa käärmemäisen pistävää. Minä ainakin toivon miehellesi rohkeutta ottaa sinusta ero ja hakea lasten kotia ja huoltajuutta itselleen, sitten sinä saisit jatkaa omaa likaista peliäsi ihan itseksesi perheesi menttäneenä ja omaan ilkeyteesi langenneena.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä