Palstan ykköset eri asioissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka on palstan älykkäin?'
Kuka kaunein?
Kuka rikkain?
Kuka onnellisin?
Kuka suvaitsevaisin?
Kuka menestynein?
Kellä on eniten valtaa?

Tässä pitäisi kyllä tietää näitä nimimerkillisiä kirjoittajia ja aika hyvinkin, että voisi vastata. Ja aika vähän täällä niitä taitaa olla? Itse ainakin huomannut vain ne yhdet ja samat käynneilläni.

Älykkäin? Vastauksiensa perusteella sanoisin, että AivanSama. Hän osaa perustella näkökulmansa ytimekkäästi ja avata asioita laaja-alaisestikin. Huumoria unohtamatta. Selkeäsanainen. Terävä.

Kaunein? Vaikea sanoa, koska en ole nähnyt yhtäkään. Mutta jos vastauksista pitäisi jotain päätellä, niin mielestäni roosaruusa. Hän antaa itsestään tasapainoisen, hyvin maanläheisen kuvan.

Rikkain? Miten tuokin määritellään? Jos puhutaan fyysisestä rahasta, niin ainakin nikki Setis on mainostanut omaisuuksiaan. Mikä puolestaan antaa henkisiltä rikkauksiltaan taas hyvin köyhän vaikutelman. Mutta ehdottomasti roosaruusa on rikas, koska hän vaikuttaa olevansa rikas sekä henkisiltä voimavaroiltaan kuin myös balanssissa talouspolitiikkansa kanssa.

Onnellisin? Tähänkin roosaruusa. Hänestä olen saanut kirjoituksistaan kuvan, että elämänsä on kaikilla leveleillä balanssissa ja osaa nauttia jokaisesta päivästään.

Suvaitsevaisin? Roosaruusa. Ja Algoma.

Menestynein? Ja taas tähän, että millä mittapuulla mitataan? Jos omaisuudella, niin suurinta pröystäilyä siitä on pitänyt Setis. Mutta jos aivan muuta, niin roosaruusa ja AivanSama. Heillä kummallakin vaikuttaisi olevan nousujohtoista menestystä niin työelämässäkin kuin perhe-elämässä sosiaalisine suhteineen.

Eniten valtaa? Ja taas, että millä tavalla? Kirjoitustensa perusteella, kun ovat pyrkineet niin kovin kontrolloimaan muiden kirjoituksia ja siten luulemaan mahtisuuksiaan, niin voisi laittaa, että Echo ja Setis. Sitten jos tarkastelee vastauksien asiapuolia, niin AivanSama, m1es ja osin krutkin.
 
se oli tosi sitkeä tyyppi ja se odotti että pitkä odotus ja väsytys tuottaa lopulta toivomansa saaliin
mitä vaikeempi ni sen kiinnostavampi
Ihme juttuja taas.
Kyllä se oli niin että eukot tyrkyttivät ihan itse iseään hänelle. Tämä herra ei mitään palstamammoja metsästänyt tai ylipäätään ketään!

Voisiko nyt millään käydä mielessä, että hän nyt on vain niin hyvä tyyppi, että hänen kanssaan haluttiin olla ystävinä kuten Roosa ja minä,
ja jotkut halusivat enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Ihme juttuja taas.
Kyllä se oli niin että eukot tyrkyttivät ihan itse iseään hänelle. Tämä herra ei mitään palstamammoja metsästänyt tai ylipäätään ketään!

Voisiko nyt millään käydä mielessä, että hän nyt on vain niin hyvä tyyppi, että hänen kanssaan haluttiin olla ystävinä kuten Roosa ja minä,
ja jotkut halusivat enemmän.
miehet yksin tajusi mitä se kokoajan vonkasi
ja ilmeisen onnistuneesti
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Epämääräisyyteni on monia syitä, en ala luettelemaan kaikkia. Muuten kirjoitan tätä viestiä vielä ensiviikonloppunakin.

Olkoot esimerkiknä vaikka joku uutinen. Tarkoituksena olisi siis käydä keskustelua jonkun artikkelin pohjalta. Epämääräisyyden tarkoitus on siis se, että keskustelijat perehtyvät aiheeseen ennen ku alkavat keskustelemaan siitä.

Lehtiartikkeleissa on usein sellainen ongelma, että niissä on otsikointi väärin eli ne voivat usein antaa asioista väärän kuvan, riskinä on se, että lukija muodostaa mielipiteensä otsikon perusteella, monet kun ovat sellaisia, että lukevat vain otsikot.

En provosoidu
Olisikos joku mieleen liittyvä kaksisuuntaisuus?
vastausta ootellahan
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Lehtiartikkeleissa on usein sellainen ongelma, että ne on otsikointi väärin eli ne voivat usein antaa asioista väärän kuvan, riskinä on se, että lukija muodostaa mielipiteensä otsikon perusteella, monet kun on sellaisia, että lukevat vain otsikot.
Ei juttuja ole otsikoitu väärin, vaikka otsikko antaisi itse jutusta väärän kuvan, vaan otsikoilla muokataan lukijoiden ajatuksia lehden linjan mukaisiksi.

Otsikon tehnyt toimittaja on eri henkilö kuin leipätekstin kirjoittanut toimittaja.
 

Yhteistyössä