Palstan ykköset eri asioissa?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Madam on hyvä ja etsii tämän kirjan antikvariaatista, sieltä löytyy resepti Venäjän keisarin kiiskikeittoon!

Kohta 3?
Kun kerran osasit suositella niin olet ilmeisesti kalamiehenä syönyt edes suomalaisen keisarillisen m1ehen kalastamaa kiiskikeittoa? Jos niin oliko hyvää?

Mulla on jäänyt väliin.🤷‍♀️

Noh, en sentään ole purkkapillu!🤗
(enää😬)

• Haha
Reactions: m1es
Kun kerran osasit suositella niin olet ilmeisesti kalamiehenä syönyt edes suomalaisen keisarillisen m1ehen kalastamaa kiiskikeittoa? Jos niin oliko hyvää?

Mulla on jäänyt väliin.

Noh, en sentään ole purkkapillu!
(enää)
Totta kai olen valmistanut ja syönyt kiiskikeittoa, tosin simppukeitto on ehkä vielä hiukkasen parempaa. Olo oli kuin Venäjän keisarilla, maistui herkulliselta. Jos tulee sinulla ajankohtaiseksi, voin antaa pari käytännön vinkkiä helpottamaan kokkausta.

Purkkapilluna saisit "willejen" huomion.... ;)

• Haha
Reactions: Lispetti
Takaisin alkuperäiseen ketjun aiheeseen, onnellisin saattaa olla @setis - ei valita vaan kertoo onnellisuudestaan.

Kuvituskuva Setis-tyyppiseen onnellisuuden lähteeseen, Emily 34 v. Filippiineiltä etsii miestä

Kyllä olisi tosiaan puuduttavan tylsää elämää ilman lämmintä ja iloista tuttavuutta neitokaiseni kanssa. Kohta lähdetään ulkoilemaan, mukaan tulee eräs tuttavani.

Jos olisin ihan täyssinkku, voisin ottaa yhteyden upeaan Emilyyn 😊

Yhteistyössä