Palstan ykköset eri asioissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Madam on hyvä ja etsii tämän kirjan antikvariaatista, sieltä löytyy resepti Venäjän keisarin kiiskikeittoon!



Kohta 3?
Kun kerran osasit suositella niin olet ilmeisesti kalamiehenä syönyt edes suomalaisen keisarillisen m1ehen kalastamaa kiiskikeittoa? Jos niin oliko hyvää?

Mulla on jäänyt väliin.🤷‍♀️



Noh, en sentään ole purkkapillu!🤗
(enää😬)
 
  • Haha
Reactions: m1es
Kun kerran osasit suositella niin olet ilmeisesti kalamiehenä syönyt edes suomalaisen keisarillisen m1ehen kalastamaa kiiskikeittoa? Jos niin oliko hyvää?

Mulla on jäänyt väliin.



Noh, en sentään ole purkkapillu!
(enää)
Totta kai olen valmistanut ja syönyt kiiskikeittoa, tosin simppukeitto on ehkä vielä hiukkasen parempaa. Olo oli kuin Venäjän keisarilla, maistui herkulliselta. Jos tulee sinulla ajankohtaiseksi, voin antaa pari käytännön vinkkiä helpottamaan kokkausta.

Purkkapilluna saisit "willejen" huomion.... ;)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Totta kai olen valmistanut ja syönyt kiiskikeittoa, tosin simppukeitto on ehkä vielä hiukkasen parempaa. Olo oli kuin Venäjän keisarilla, maistui herkulliselta. Jos tulee sinulla ajankohtaiseksi, voin antaa pari käytännön vinkkiä helpottamaan kokkausta.

Purkkapilluna saisit "willejen" huomion....
Tänks. 👍 Panen korvan taa.
 
Takaisin alkuperäiseen ketjun aiheeseen, onnellisin saattaa olla @setis - ei valita vaan kertoo onnellisuudestaan.

Kuvituskuva Setis-tyyppiseen onnellisuuden lähteeseen, Emily 34 v. Filippiineiltä etsii miestä

Kyllä olisi tosiaan puuduttavan tylsää elämää ilman lämmintä ja iloista tuttavuutta neitokaiseni kanssa. Kohta lähdetään ulkoilemaan, mukaan tulee eräs tuttavani.

Jos olisin ihan täyssinkku, voisin ottaa yhteyden upeaan Emilyyn 😊
 
vierailija
Kuka on palstan älykkäin?
-AivanSama, Ärsyttävä tyyppi, Koowee.
Ja m1es (tosin m1es copypasteaa niin paljon Googlesta, että välillä mietityttää, että mikä se tietämisen taso oikeasti on.)
Tietyissä asioissa m1ehellä on runsaasti tietoa.

Kuka kaunein?
-Ellu.

Kuka rikkain?
-Krut.

Kuka onnellisin?
-Minä.

Kuka suvaitsevaisin?
-Mörköäiti.

Kuka menestynein?
Latimeria, Krut ja Setis.

Kellä on eniten valtaa?
Tähän on vähän hankala vastata kun ei täällä käsittäkseni ole poliitikkoja tai korkeassa asemassa olevia virkamiehiä.
Ainakin eräs entinen pääministeri taitaa vaikuttaa palstalla.
 
  • Vau!
Reactions: setis
vierailija
Kuka on palstan älykkäin?'
Kuka kaunein?
Kuka rikkain?
Kuka onnellisin?
Kuka suvaitsevaisin?
Kuka menestynein?
Kellä on eniten valtaa?

Eihän näitä tietää voi, mutta mitäs itse arvelisit. Mustista nikeistä vain, nykyisistä tai vanhoista.
Vastaan vain sen perusteella mitä olen lukenut 20-luvulla. Plus sitten että pitää kirjoittaa tänne, ainakin vähän.

Kuka on palstan älykkäin?

Kirjoituksien perusteella vaikea sanoa. Täytyy myöntää, että ajattelen että se on joku mies. En oikein tykkää kaikista M1ehen jutuista, mutta kun keskittyy asiaan, niin usein hänellä on pointtia. Sama Ärsyttävässä Tyypissä, mutta kirjoittelee aika harvoin. TPS leuhki joskus täällä ÄO-määrällä, ehkä hänelläkin on jotain älyä. Aina se ei kirjoituksissa näy.

Kuka kaunein?

En ole kenenkään kuvaa nähnyt, Mutta ilmeisesti sitten Elena. Ja uskon kyllä, että Lispetti on kaunis. Mut varmaan moni muukin.

Kuka rikkain?

Ei kyllä hajua. Moni on varakas, etenkin miehistä.

Kuka onnellisin?

No tää nyt on niin suhteellinen käsite kanssa, että ei kertakaikkiaan pysty sanomaan. Mut jotenkin ehkä aattelen, että Roosa.

Kuka suvaitsevaisin?

RoosaRuusa kans tähän. Ei suvaitsevaisuus tarkoita, että ajattelee, että kaikki on ok. Mut ylipäätään täällä on todella epäsuvaitsevaista jengiä, hyvin luutuneita asenteita, joita jopa korostetaan. Ja nähdään jopa hyveinä.

Kuka menestynein?

Noo menestystä on kai montaa lajia, joten ehkä se sitten menee jonnekkin rikkaimman ja menestyneimmän väliin...

Kellä on eniten valtaa?

Ei taida kellään olla juuri lainkaan valtaa täällä. Kaipa se on niin, että sellaisilla ihmisillä ei ole aikaa tänne kirjoitella.
 

Yhteistyössä