Palstan ykköset eri asioissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kamalaa 😱 Mistä hyvästä?

Ilmoititko poliisille? Uhkaaja saattoi olla löydettävissä?
No en ilmoittanut poliisille kun täällä palstalla mä sen sain uhkauksen yyveeboxiin.
Ilmoitin ylläpidolle tietenkin tyypin, että tyyppi ei pääse pelottelemaan ketään. Tyyppi sai bannit. Itseäni lähinnä huvitti.

Mutta tuossa just nähdään mitä oikeasti ärsyttävä voi saada aikaan.😬
 
  • Vau!
Reactions: setis
No en ilmoittanut poliisille kun täällä palstalla mä sen sain uhkauksen yyveeboxiin.
Ilmoitin ylläpidolle tietenkin tyypin, että tyyppi ei pääse pelottelemaan ketään. Tyyppi sai bannit. Itseäni lähinnä huvitti.

Mutta tuossa just nähdään mitä oikeasti ärsyttävä voi saada aikaan.
Niin, saada aikaan mieleltään sairaissa.

Eihän bannit sinällään mitään auta, ainahan voi perustaa uuden nikin.
 
Kuka on palstan älykkäin?
Tero Pekka Suvakki/Ärsyttävä Tyyppi

Kuka kaunein? Vanhoista palstalaisista Ciervo tai Björn, nykyisistä Lissu tietysti

Kuka rikkain? Jaa...en tiedä. Setis, Krut? Mullakin on joitain omistuksia.

Kuka onnellisin? Mä?

Kuka suvaitsevaisin? Roosa/m1es

Kuka menestynein? TPS? Setis? Krut, Kalamies?

Kellä on eniten valtaa? Täällä vai IRL?
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: setis
No en ilmoittanut poliisille kun täällä palstalla mä sen sain uhkauksen yyveeboxiin.
Ilmoitin ylläpidolle tietenkin tyypin, että tyyppi ei pääse pelottelemaan ketään. Tyyppi sai bannit. Itseäni lähinnä huvitti.

Mutta tuossa just nähdään mitä oikeasti ärsyttävä voi saada aikaan.
Mikä keskustelu sai aikaan tämän tappouhkauksen? Oliko oikea tappouhkaus vai tyyliä (huom! tämä ei ole tappouhkaus): "Vi*tu tekis mieli tappaa sut!" tms.

Minä olen tällä palstalla joskus saanut sähköpostiin jotain hieman epäasiallista viestintää. En kylläkään tappouhkausta.
 
  • Vau!
Reactions: setis
Mikä keskustelu sai aikaan tämän tappouhkauksen? Oliko oikea tappouhkaus vai tyyliä (huom! tämä ei ole tappouhkaus): "Vi*tu tekis mieli tappaa sut!" tms.

Minä olen tällä palstalla joskus saanut sähköpostiin jotain hieman epäasiallista viestintää. En kylläkään tappouhkausta.
Mulla luultavasti löytyy ne viestit vieläkin, mutta sääntöjä noudattaen en kopipastea niitä tähän. Siitä on jo vuosia, enkä muista edes tätä nikkiä nimeltä enää.

Kyllä siinä varsin suoraan uhkailtiin.

Olisiko ollut päihtyneenä, en tiedä. En ikinä kuullut tästä tyypistä enää sen jälkeen kun sai bannit.
 
vierailija
Mulla luultavasti löytyy ne viestit vieläkin, mutta sääntöjä noudattaen en kopipastea niitä tähän. Siitä on jo vuosia, enkä muista edes tätä nikkiä nimeltä enää.

Kyllä siinä varsin suoraan uhkailtiin.

Olisiko ollut päihtyneenä, en tiedä. En ikinä kuullut tästä tyypistä enää sen jälkeen kun sai bannit.
olikos se ollu nm pæætön ?

hekumoi usein v.vallalla
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Ja tämän vahvistan minä. Ihaan turha puhua paskaa ihmisestä joka ei enää käy palstalla ja näin voi puolustautua.
Hyvä, että korjasitte asian. Mulla oli hänestä sellainen kuva, että metsästi täällä vain pivvua. Ja saikin. Ja että vihasi kaikkia muita miehiä.

Tosin ite muistan, että hänen jutut oli mun mielestä aika tylsiä. Mut ei se kuspietä kestään tee...
 
vierailija
Hyvä, että korjasitte asian. Mulla oli hänestä sellainen kuva, että metsästi täällä vain pivvua. Ja saikin. Ja että vihasi kaikkia muita miehiä.

Tosin ite muistan, että hänen jutut oli mun mielestä aika tylsiä. Mut ei se kuspietä kestään tee...
puolittainen totuus
äläkä usko kaikkea mielistelijöiden juttuja
oli mukava anteliaille naisille vaan
yhtä ainakin pilkkasi todella rumasti harmaillen pitkään kun lähti riitelyiden jälkeen onneksi myöhemmin ilmeisesti kokonaan jäähylle

armoton pivvun jahtaaja
yhtään miesystävää ei sillä kukolla ollut
widduili kokoajan kilpailijoilleen
 
No ei!
Päätön on todella mukava mies. Hän on ollut meillä aikoinaan yökylässäkin.
Kaikki stalkkerien hölmöt jutut Päättömästä ovat ihan puutaheinää.
puolittainen totuus
äläkä usko kaikkea mielistelijöiden juttuja
oli mukava anteliaille naisille vaan
yhtä ainakin pilkkasi todella rumasti harmaillen pitkään kun lähti riitelyiden jälkeen onneksi myöhemmin ilmeisesti kokonaan jäähylle

armoton pivvun jahtaaja
yhtään miesystävää ei sillä kukolla ollut
widduili kokoajan kilpailijoilleen

Jaa niinko meinaat että palstamiehet ovat täällä kilpailemassa naisista?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
puolittainen totuus
äläkä usko kaikkea mielistelijöiden juttuja
oli mukava anteliaille naisille vaan
yhtä ainakin pilkkasi todella rumasti harmaillen pitkään kun lähti riitelyiden jälkeen onneksi myöhemmin ilmeisesti kokonaan jäähylle

armoton pivvun jahtaaja
yhtään miesystävää ei sillä kukolla ollut
widduili kokoajan kilpailijoilleen
No sinä et häntä tunne irl joten kenen luulet uskovan noita höpsöjä juttujas?🙄
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Jaa niinko meinaat että palstamiehet ovat täällä kilpailemassa naisista?
Niin, eivät meidän rekisteröityneiden miesten kommentit ole mitään erityistä ihastusta ole palstan naisten joukossa herättäneet, olemmehan ilmaisseet liikaa kiinnostusta vääriin naisiin.* Harmaissa eli vierailijoissa saattaa olla muutama Lissulta vonkaaja, mutta sekin taitaa olla enimmäkseen läppää.
On muuten yllättävää, kuinka usein vierailija-nimimerkki ryhtyy muistelemaan palstatapahtumia paljastaen että on ilmeisesti aiemmin ollut rekisteröitynyt. Mikä nykyisin mahtaa heitä pelottaa?

*Kuinka moni on huomannut, että palsta on kansainvälisesti ajan hermolla? Täällä käydään tavallaan omia Passport Bro-keskusteluja
 
Viimeksi muokattu:
en

ainoastaan hedlessi meinasi ja siksi vihasi kaikkia m1esnikkejä
Päätön ehti palstailla kanssani yhtäaikaisesti suhteelisen lyhyen ajanjakson. Mutta en kyllä muista päättömältä ainuttakaan vihamielistä kommenttia. Tosin silloin (kuten nytkin) ajoittain muistutin, että en ole palstalla naisseuraa etsimässä. Hänellä oli kai punainen piru avatar-hahmona?

Toivottavasti @Lispetti ja @-roosaruusa- osasivat pukeutua etiketin mukaan päättömän vieraillessa.
 
Niin, eivät meidän rekisteröityneiden miesten kommentit ole mitään erityistä ihastusta ole palstan naisten joukossa herättäneet, olemmehan ilmaisseet liikaa kiinnostusta vääriin naisiin.* Harmaissa eli vierailijoissa saattaa olla muutama Lissulta vonkaaja, mutta sekin taitaa olla enimmäkseen läppää.
On muuten yllättävää, kuinka usein vierailija-nimimerkki ryhtyy muistelemaan palstatapahtumia paljastaen että on ilmeisesti aiemmin ollut rekisteröitynyt. Mikä nykyisin mahtaa heitä pelottaa?

*Kuinka moni on huomannut, että palsta on kansainvälisesti ajan hermolla? Täällä käydään tavallaan omia Passport Bro-keskusteluja

Täällä oli aiemmin parikin oikein vonkuvaa vonkujaa.

Sitä, onko toi yks harmaa joku heistä vai joku naisista joka ei saanut toisesta edellä mainitusta sitä mitä oletti muiden saavan, en oo pystynyt päättelemään.

Mut ilmeisen syvästi joku on loukkaantunut ku jaksaa aina vaan ja taas uudestaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Oho, eiku…edellisessä kyselyssä kirjoitit kuinka minun kanssa on helppo olla samaa mieltä todella monesta asiasta.😬

Olen varmasti nykyään paljon muutakin kuin vastarannan kiiski, (lisää tähän kaikki rumat nimitykset) koska kyseenalaistan paljon. Minulla ei tee vaikeata kyseenalaistaa ”auktoriteettiakaan”. Enkä taivu mielipiteissäni ilman faktaa vaikka sosiaalinen paine olisi kuinka valtava. Voin kuitenkin tulla vastaan pohtimalla ja punnita vastakkaista mielipidettä, ehkä jopa hyödyntää lukemiani omaksumalla osia, ja olla taas kiitosten kera hiukan tietävämpi.

Kyseenalaistaminen asioissa ei ole pahitteeksi, useamman tulisi kokeilla sitä useammin. Kannattaa kyseenalaistaa myös itseään ja omia uskomuksia.
On ihan hyvä, että joku joukosta sanoo en mää, sen kuorossa hoetun ”mää mää:n” vastapainona. Se lisää ajatuksia, ja mikäs sen hedelmällisempää kuin laaja keskustelu asioista.🤩
Totta🐝
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä