Palstan ykköset eri asioissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täällä oli aiemmin parikin oikein vonkuvaa vonkujaa.

Sitä, onko toi yks harmaa joku heistä vai joku naisista joka ei saanut toisesta edellä mainitusta sitä mitä oletti muiden saavan, en oo pystynyt päättelemään.

Mut ilmeisen syvästi joku on loukkaantunut ku jaksaa aina vaan ja taas uudestaan...
No oli kyllä! Ja niitä oli useita!😁

Mä luulen, että hän ei saanut haluamaansa huomiota tai olisko jopa saanut lemput?🤔Mutta, on outoa jos vielä NÄIN monen vuoden jälkeen VIELÄKIN kiukuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Niin, eivät meidän rekisteröityneiden miesten kommentit ole mitään erityistä ihastusta ole palstan naisten joukossa herättäneet, olemmehan ilmaisseet liikaa kiinnostusta vääriin naisiin.* Harmaissa eli vierailijoissa saattaa olla muutama Lissulta vonkaaja, mutta sekin taitaa olla enimmäkseen läppää.
On muuten yllättävää, kuinka usein vierailija-nimimerkki ryhtyy muistelemaan palstatapahtumia paljastaen että on ilmeisesti aiemmin ollut rekisteröitynyt. Mikä nykyisin mahtaa heitä pelottaa?

*Kuinka moni on huomannut, että palsta on kansainvälisesti ajan hermolla? Täällä käydään tavallaan omia Passport Bro-keskusteluja
Passport bros indeed! Ja kohta ootte Setiksen kanssa napalankoja!😂
 
vierailija
No sinä et häntä tunne irl joten kenen luulet uskovan noita höpsöjä juttujas?
Mie muistan, et joskus olisit sanonut (voin olla väärässä), että oot tosiaan hedlessin tavannut, mutta ei sun puolelta synkannut siinä mielessä. Voin vain arvaille, että hänen puoleltaan olis synkannut. Mutta saatan sekoittaa sen toisen osapuolen, en kyllläkään sua....
 
Mie muistan, et joskus olisit sanonut (voin olla väärässä), että oot tosiaan hedlessin tavannut, mutta ei sun puolelta synkannut siinä mielessä. Voin vain arvaille, että hänen puoleltaan olis synkannut. Mutta saatan sekoittaa sen toisen osapuolen, en kyllläkään sua....
Voi ei. Olet kyllä huvittavan läpinäkyvä.😂

Pitäisiköhän sinun päästää irti jo? Tuo ei voi olla kovin terveellistä.
 
Kuka on palstan älykkäin?'
Kuka kaunein?
Kuka rikkain?
Kuka onnellisin?
Kuka suvaitsevaisin?
Kuka menestynein?
Kellä on eniten valtaa?

Eihän näitä tietää voi, mutta mitäs itse arvelisit. Mustista nikeistä vain, nykyisistä tai vanhoista.
Kuka on älykkäin. No höh, itse en ainakaan kilpaile tuossa sarjassa.
Kaunein? En ole ketään noista nähmyt, joten pitänee pysytellä sen kauneuden arvioinnissa, joka jutuistansa on luettavissa. Esiin nousee kaksi nimeä, roosa ja lissu. Heidän teksteistään on usein luettavissa suuri rakkaus ja se jos mikä on kaunista.
Rikkain? Jälleen pitää ottaa tekstit syyniin. Ilmaisun rikkaus löytyy tarvittaessa Roosalta, mutta valitettavan harvoin hän käyttää sitä täällä. Myös Ellu pääsee parhaillaan melko lähelle.
Onnellisin? Taas pari nimeä, Roosa, varsinkin talvisaikaan ja Ekko parhaimmillaan.
Suvaitsevaisin? Tuota on vähän vaikea sanoa, meillä kaikillahan on ne omat akilleenkantapäämme.
Menestynein? Menestynein missä...?
Eniten valtaa? No tietystikin se on Ekko, hänhän käyttää useinmiten Jumalan valtaa.
Mutta loppukevennyksenä, palstan huvittavimmat ovat ilman muuta Setis ja Kilttimies. kumpikin tavallaan.
 
vierailija
Täällä oli aiemmin parikin oikein vonkuvaa vonkujaa.

Sitä, onko toi yks harmaa joku heistä vai joku naisista joka ei saanut toisesta edellä mainitusta sitä mitä oletti muiden saavan, en oo pystynyt päättelemään.

Mut ilmeisen syvästi joku on loukkaantunut ku jaksaa aina vaan ja taas uudestaan...
turhaa arvailla
hän jakoi rajusti mielipiteet sen mukaan miten kohteli muita palstalaisia
pääsääntösesti jahtasi naisia ja .ittuili miehille
oli eräs häneen ihastunut nainen jota kohteli äärimmäisen julmasti
säälin syvästi kohtaloaan
hedlessin takia poistuin täältä pitkäksi aikaa
oli helpotus kun huomasin hävinneen kokonaan eräänä päivänä
kertokaa niistä kamalista sisäpiiriläisten riidoista joihin hän oli syypää
en halua koskaan mitään muuta kuin huomioimattomuutta kaltaisistaan inhottavista ja julmista ihmisistä enkä kuulunut minkään asian vonkaajiin
henkilö jätti ikävät traumat kuten huomaatte
onneksi ei vaikuta täällä enää
kiitos
 
se oli tosi sitkeä tyyppi ja se odotti että pitkä odotus ja väsytys tuottaa lopulta toivomansa saaliin
mitä vaikeempi ni sen kiinnostavampi

Höpöhöpö.


Mutta ystävänä kylläkin sitkeä. Käytiin tossa muutama vuosi sitten kahvilassa kun olin duunissa sielläpäin. Kuuluu ehdottomasti niihin joiden kanssa on ihan samanlaista jutella useankin vuoden kuluttua vaikkei ois kuin viestitelty silloin tällöin.
 
vierailija
se oli tosi sitkeä tyyppi ja se odotti että pitkä odotus ja väsytys tuottaa lopulta toivomansa saaliin
mitä vaikeempi ni sen kiinnostavampi
Juu ja kun on monta väsytettävää, niin aina silloin tällöin lohkeaa. Ja onhan se mahtava tunne kun joskus jopa vuosien työn jälkeen nainen lankeaa. Naisilla on ne heikot hetkensä, niitä kannattaa kyllä väijyä.

Sitten jos vaan yhtä piirittää, niin homma menee helposti epötoivoiseksi. Ja epätoivon naiset vaistoaa ja sitten on mahddotonta saada sitä pivvua. Mutt kun on 10-20 piiritettävää, niin säilyy mieli virkeänä ja tietää, että jostain sitä lohkeaa kummiskin. Toki vaimo tai vakipano auttaa tässä asiassa. Jos ei oo pakko saada, niin saa pakosta.
 
Keitä tuossa miitissä oli vielä nykyään kirjoittavista? Ja koska tämä oli?
Se oli joskus 2000-luvun puolivälissä tai loppupuolella.


Eikä ole sen ajan ihmisiä täällä pahemmin näkunyt. Ainakaan kirjautuneina.


Ja selvennykseksi vielä, ihan varmuuden vuoksi, että kyse oli tavallisista illanistujaisista. Mitään kimppaseksijttuja ei ollut. Vaikka, tosin, kerran meillä oli joku seksiväline-esittelijä käymässä. Ostin silloin kivan käsintehdyn piiskan joka sit myöhemmin jäi Wäiskille kinky-pippaloihin ku unohduin tuijottelemaansoman transumiehen silmiin...
 
turhaa arvailla
hän jakoi rajusti mielipiteet sen mukaan miten kohteli muita palstalaisia
pääsääntösesti jahtasi naisia ja .ittuili miehille
oli eräs häneen ihastunut nainen jota kohteli äärimmäisen julmasti
säälin syvästi kohtaloaan
hedlessin takia poistuin täältä pitkäksi aikaa
oli helpotus kun huomasin hävinneen kokonaan eräänä päivänä
kertokaa niistä kamalista sisäpiiriläisten riidoista joihin hän oli syypää
en halua koskaan mitään muuta kuin huomioimattomuutta kaltaisistaan inhottavista ja julmista ihmisistä enkä kuulunut minkään asian vonkaajiin
henkilö jätti ikävät traumat kuten huomaatte
onneksi ei vaikuta täällä enää
kiitos

Sulla siis on tietoa henkilöstä vain toisten kertoman kautta.

Mulla, Echolla ja Lissulla omaḱohtaisia kokemuksia.


Kumpaakohan tässä sit uskoisi? Kyl on kinkkinen kysymys!
 
vierailija
Juu ja kun on monta väsytettävää, niin aina silloin tällöin lohkeaa. Ja onhan se mahtava tunne kun joskus jopa vuosien työn jälkeen nainen lankeaa. Naisilla on ne heikot hetkensä, niitä kannattaa kyllä väijyä.

Sitten jos vaan yhtä piirittää, niin homma menee helposti epötoivoiseksi. Ja epätoivon naiset vaistoaa ja sitten on mahddotonta saada sitä pivvua. Mutt kun on 10-20 piiritettävää, niin säilyy mieli virkeänä ja tietää, että jostain sitä lohkeaa kummiskin. Toki vaimo tai vakipano auttaa tässä asiassa. Jos ei oo pakko saada, niin saa pakosta.
Juurikin noin se toimi
Viherrakentaja ei vaan tajua sen vonkaajan tarkoitusperiä ja luuli pikkutyttömäisesti olevansa se ainoa josta oli kiinnostunut
 
vierailija
Sulla siis on tietoa henkilöstä vain toisten kertoman kautta.

Mulla, Echolla ja Lissulla omaḱohtaisia kokemuksia.


Kumpaakohan tässä sit uskoisi? Kyl on kinkkinen kysymys!
nämä muutamat esimerkit osottaa minkä ympärillä sen ajatukset pyöri ja miten se sai naisia mukaan

Minua kiihottaa enempi Päätön. Olen 35 vuotias nainen.
 
vierailija
Sulla siis on tietoa henkilöstä vain toisten kertoman kautta.

Mulla, Echolla ja Lissulla omaḱohtaisia kokemuksia.


Kumpaakohan tässä sit uskoisi? Kyl on kinkkinen kysymys!
Mutta ilmeisesti joillakin muilla on myös omakohtaisia kokemuksia. Olen kyllä hieman yllättynyt jos Echo on tavannut hänet henk.koht. Koska mun mielestä Ekko sanoi joskus, että ei halua tavata ketään livenä. Mut ehkä erehdyin.

Jännä tämä Headless. Ihan aidosti voin sanoa, että syntynyt kusipäinen kuva monestakin syystä.

Eikö muka kuitenkin joitakin melkoisen monimutkaisia suhdekiemuroita ollut. Ja kyllä se aika ilkeästi täällä kirjoitteli. Vaikea uskoa, että mukava tyyppi semmosia kirjoittelisi. Mutta toisaalta jos jonkun asian takia päässä naksahtaa, niin voihan sekin olla mahdollista.

Ja mielestäni oli ihan legendaarista se, että ignoorasi ihan kaikki muut miehet. Lähinnä vähätteli tms.

Ja jos kaikki olisi ollut hänessä niin ok mitä esim. Roosa ja lissu väittää, niin miksi hänen viestit on poistettu täältä. Ja viestit joissa nikki mainitaan, ei mene läpi. Sangen hämärää sanoisin minä.
 
Mutta ilmeisesti joillakin muilla on myös omakohtaisia kokemuksia. Olen kyllä hieman yllättynyt jos Echo on tavannut hänet henk.koht. Koska mun mielestä Ekko sanoi joskus, että ei halua tavata ketään livenä. Mut ehkä erehdyin.

Jännä tämä Headless. Ihan aidosti voin sanoa, että syntynyt kusipäinen kuva monestakin syystä.

Eikö muka kuitenkin joitakin melkoisen monimutkaisia suhdekiemuroita ollut. Ja kyllä se aika ilkeästi täällä kirjoitteli. Vaikea uskoa, että mukava tyyppi semmosia kirjoittelisi. Mutta toisaalta jos jonkun asian takia päässä naksahtaa, niin voihan sekin olla mahdollista.

Ja mielestäni oli ihan legendaarista se, että ignoorasi ihan kaikki muut miehet. Lähinnä vähätteli tms.

Ja jos kaikki olisi ollut hänessä niin ok mitä esim. Roosa ja lissu väittää, niin miksi hänen viestit on poistettu täältä. Ja viestit joissa nikki mainitaan, ei mene läpi. Sangen hämärää sanoisin minä.
Echo sanoi KIRJOITELLEENSA,

Ja siihen aikaan sai, moderaattorilta pyytämällä, poistettua profiilinsa ja saman tien toki katosivat viestitkin. Ei ole lainkaan hämärää.
 
vierailija
Mutta ilmeisesti joillakin muilla on myös omakohtaisia kokemuksia. Olen kyllä hieman yllättynyt jos Echo on tavannut hänet henk.koht. Koska mun mielestä Ekko sanoi joskus, että ei halua tavata ketään livenä. Mut ehkä erehdyin.

Jännä tämä Headless. Ihan aidosti voin sanoa, että syntynyt kusipäinen kuva monestakin syystä.

Eikö muka kuitenkin joitakin melkoisen monimutkaisia suhdekiemuroita ollut. Ja kyllä se aika ilkeästi täällä kirjoitteli. Vaikea uskoa, että mukava tyyppi semmosia kirjoittelisi. Mutta toisaalta jos jonkun asian takia päässä naksahtaa, niin voihan sekin olla mahdollista.

Ja mielestäni oli ihan legendaarista se, että ignoorasi ihan kaikki muut miehet. Lähinnä vähätteli tms.

Ja jos kaikki olisi ollut hänessä niin ok mitä esim. Roosa ja lissu väittää, niin miksi hänen viestit on poistettu täältä. Ja viestit joissa nikki mainitaan, ei mene läpi. Sangen hämärää sanoisin minä.
MATCH!

Juuri näin ajattelevat ja kokevat varmaan kaikki hänen inhokkinsa. Osa pääsi hänen suosioonsa ja nyt ne harvat hykertelee täällä tyytyväisinä kehuten

Echo on selkeästi ja moneen kertaan sanonut vuosien aikana että hän ei halua tavata ketään livenä

Se nikki on huvittava tabu kun sen käyttö esti läpimenon ainakin jossain vaiheessa. Outoa tosiaan
 

Yhteistyössä