Palstalaiset joista PIDÄT?

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Rukoilijasirkka, Nyynä (on viimeaikoina hurmannut minut :D), miracle, myymä, toiveilija82, näitä on. :) :heart:

muoks. Matami-Mutkulan vois lisätä, kiva uus tuttavuus :)
Ooooh! :heart: SAaks mun listaan kans viel lisätä DaylightDancer :D
 
Rukoilijasirkka, ruusa, turkilmas.. ääh, niin monta nimimerkkiä ilahduttaa mua toisinaan, että en millään muistaisi kaikkia.

Joku on tosi empaattinen, joku toinen taas kärkevä ja hauska, toinen älykäs...
 
vakkari harmaana
Sama näköjään täällä, kuin oikeassakin elämässä. Kukaan ei mainitse, kukaan ei pyydä juhliin, kukaan ei kysy, missä olen.
Palstailen päivittäin, silti olen yhtä kiinnostava ja mieleenjäävä kuin kasa paskaa :(.
 
Täällä on hurjasti ihania ihmisiä. Ei kai täällä muuten jaksaisi roikkua niin usein. :whistle: :flower:

Jostain ihmeellisestä syystä Jonsered on viime aikoina saannut minut seuraamaan kirjoitteluaan hyvin tiuhaan. :)
 
Yleensä pidän kyllä lähes kaikista palstailijoista, minusta on kiva jos joku vähän välillä sekoittaa kuppiakin, mielipiteitä mahtuu maailmaan. Listasta tulisi hyvin pitkä jos kaikki erikseen mainitsisin. :D
 
Prof. Kaksimieli
Minä pidän teistä kaikista ihanan naiset, ja teen puolestanne ihan mitä vaan, hoidan lapsenne, kuiskin korvaanne kauniita sanoja, kokkaan ukoillenne, ulkoilutan koiraanne, käyn puolestanne anopilla, tiskaan valittamatta, kerron puhelimessa sinulle iltasadun, ihan mitä vain haluatte.
 
banned L
Kiitos niille jotka tykkäävät minusta, minäkin tykkään teistä.
Mutta teen nyt kumminkin pienen luettelon, niistä jotka muistan:

Scarlett
Jonsered
Visbl
Vili43
päätön
Olkinalle

:flower:
 

Yhteistyössä