Palstalaiset joista PIDÄT?

no minä harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kaikista pidän. Joskus on ihanan rentouttavaa saada käydä ylikierroksilla ja riehaantua jonkun mielipiteistä, niin hyvässä, kuin pahassa. :D
voisin heti sanoa ketä nyppii mutta muutoin kivoja on liian paljon tähän pinottavaks.. :D :heart: mii laav juu oooll veri muts *PUUUUS*
 
Alkuperäinen kirjoittaja no minä harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kaikista pidän. Joskus on ihanan rentouttavaa saada käydä ylikierroksilla ja riehaantua jonkun mielipiteistä, niin hyvässä, kuin pahassa. :D
voisin heti sanoa ketä nyppii mutta muutoin kivoja on liian paljon tähän pinottavaks.. :D :heart: mii laav juu oooll veri muts *PUUUUS*
 
Turkilmas
Voi että! Musta on aina niin tyhmää sanoa näin ympäripyöreesti, mutta pakko se on... Mä kun tykkään NIIN monesta että turha alkaa luettelemaan. Musta täällä palstalla on vallan hurmaavia persoonia vaikka millä mitalla. Ja näitä hurmaavia persoonia on HUOMATTAVASTI enemmän kuin niitä mun mielestä vähemmän hurmaavia.

Ja sit on vielä sekin, että niin monen kanssa on eri asioita joista tykkään ja hurmaannut ja jotka on yhteistä. Voi mä niin tykkään vaan kaikista ihanista :heart: :heart: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
samat ku edelliseen ketjuun johon juuri vastasin. Hono,Nyynä, Peppari, Pintelin ekana mieleen
oi hani mieki tykkään siusta :hug: :heart: ja tähän vois vastata vielä litanian muitaki.... mie piän niin monista palstalaisista...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Niin paljon..

KKK
Lunatic
Nyynä ( montakohan läppistä jo pilannu purskauttelemalla kahvia)
Turkilmas
Jonsered
Keittiönoita
MySelene
DayLightDancer

etc etc.
miul ei oo läppäriä :snotty: :D ja siekii oot ihana :hug:
No näppistä sitten :D
ah, no sitäpä hyvinnii B)

 

Yhteistyössä