Palstalaiset joista PIDÄT?

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Vartooja ai laav juu :heart:
Oi, mii laav juu tuuuuuu :heart: :heart:
Mihin unohtu kolmenkimppa??
Voi kamala, anteeks :ashamed:
Niin ja eikös se OnniKeijukin (vai mikä se nikki nyt olikaan :ashamed: ) pitäny ottaa orgioihin mukaan :LOL:
Emmää muista.
 
Minä olen perusteellinen, ja kerron myös miksi tykkään.

Rukoilijasirkka on yksi harvoista palstalaisista, joka ihan oikeasti keskustelee ja argumentoi. Eihän sellaisesta voi olla tykkäämättä. Ravitettavalla on mainio huumorintaju, hyvinmuotoiltuja ajatuksia ja hyvä ulosanti. Scarlett pitää puolensa ihailtavalla tavalla, kadehdin taitoa olla alistumatta ja antamatta periksi. Scarlettilla on myös kiinnostavia juttuja. Aurinkokunta on taitava kirjoittaja, kirjan julkaisua vaan odotellaan. Pastorin harmaantuminen oli menetys, keskustelijana Pastori on vailla vertaa. Lunatic on käynyt hellämieliseksi viime aikoina, mutta entistä terävyyttäkin on vielä silloin tällöin näkyvissä. Lunatic on mainio provoilija ja kommentoi mieleenpainuvasti myös asiallisiin keskusteluihin. Viblsp on voittamattoman huumorintajuinen ja reilu palstailija. Emilyn ja Sörhis tuovat palstalle mukavasti säpinää. Viime vuosikymmenen vesimelonit on ylivoimaisesti hauskin palstailija. Olen nauranut ihan kipeänä vvv:n jutuille. Harmaana kirjoitteleva v iskee arkaan paikkaan, ja on banaaliudessaan hurjan hauska. v sanoo sen, mitä kenenkään ei koskaan pitäisi sanoa ääneen, eli selvää stand up -ainesta siis. Heilan jutut säväyttävät takuuvarmasti. Tykkään myös Ishtarin jutuista, ne hivelee mun huumorintajua. Ruusa on luottopalstailija, kirjoittaa aina ne ajatukset jotka itse haluaisin kirjoittaa, jos vain osaisin. Mirena04 ja Rouva Jack Sparrow saa pisteitä Ville Valo -päivityksistä.

Ja anteeksi että tykkään sellaisistakin joka ei tykkää minusta. Aina ei mee nallekarkit tasan. :ashamed:

Kyllä mä tykkään aika monista muistakin, mutta en mainitse erikseen kun en muista miksi tykkään.
 
tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
aurinkokunta
scarlett
ruusa
tossuliini
peppari
mirena04
turkilmas
ravistettava
tytsi

ja monia muita.. ei vaan kaikkien nikit muistu mieleen =)
kiitos nöppönen, mäkin tykkään susta, en vaan muistanut sun nikkiäsi ulkoa, sori. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
aurinkokunta
scarlett
ruusa
tossuliini
peppari
mirena04
turkilmas
ravistettava
tytsi

ja monia muita.. ei vaan kaikkien nikit muistu mieleen =)
kiitos nöppönen, mäkin tykkään susta, en vaan muistanut sun nikkiäsi ulkoa, sori. :heart: :heart:
:D sehän on ihan todettu et lapset syö äidin muistia. mulla on ainakin niin laho pää ettei kaikkia voi mitenkään muistaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Rukoilijasirkka, Nyynä (on viimeaikoina hurmannut minut :D), miracle, myymä, toiveilija82, näitä on. :) :heart:

muoks. Matami-Mutkulan vois lisätä, kiva uus tuttavuus :)
Double-D, mitäs tässä vois ennää sanua :D :hug:
Kukapa ois uskonu et meki tultais juttuun lopulta :LOL: :hug:
no niimpä :LOL: :D

 

Yhteistyössä