Palstalaiset joista PIDÄT?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Prof. Kaksimieli:
Minä pidän teistä kaikista ihanan naiset, ja teen puolestanne ihan mitä vaan, hoidan lapsenne, kuiskin korvaanne kauniita sanoja, kokkaan ukoillenne, ulkoilutan koiraanne, käyn puolestanne anopilla, tiskaan valittamatta, kerron puhelimessa sinulle iltasadun, ihan mitä vain haluatte.
ei kiitos.
 
kielletty ei jouva
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Aurinkokunta, Nyynä, Jonsered, kielletty, Turkilmas, Tytsinkin juttuja lukee ihan mielellään:)

Onhan näitä muitakin, ei vaan tuu nikit mieleen..
Aww, Mumpsi :) Miekii siusta!

Turkilmas on jotenkin hellyyttävä, Nyynän toimesta pudonnut tuolilta useampaankin otteeseen ja KKK on niin ihanan naseva välistä että...!

Tuossa nyt muutamia, dataan toukka sylissä, joka torkahtelee ja haisee kuolemalta, joten ei jouva kaikkia erikseen muistamaan :)
 
Minä tykkään kaikista joiden kanssa olen jutellut muutenkin kuin pelkästään palstalla. Plääh,Hono,Ruusa,Tumpula, Bree, Nöppönen ja monet muut. Tykkään myös huumorintajuisista ihmisistä tyyliin Lunatic, VVmelonit jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof. Kaksimieli:
Minä pidän teistä kaikista ihanan naiset, ja teen puolestanne ihan mitä vaan, hoidan lapsenne, kuiskin korvaanne kauniita sanoja, kokkaan ukoillenne, ulkoilutan koiraanne, käyn puolestanne anopilla, tiskaan valittamatta, kerron puhelimessa sinulle iltasadun, ihan mitä vain haluatte.

Ooo. :eek:

Siivoatkin?

*rustaa tilauslomaketta, pikatoimitus, kiitos*
 
Kääk. Enhän mä millään kaikkia muista...mutta Nyynä, Hono, Nytkis, Turkilmas, Umbrella78, Katja87, Sangria, Savanna, Keittis, Heili Karjalasta ja CrystalBlue tulee ihan ekana mieleen.

Ja monia, monia muita.

*muoks* Miten mä unohdin Nöppösen ja Jonseredin, Ultramariinin ja Accran, Estun ja Tytsin... :ashamed:
 
Prof. Kaksimieli
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof. Kaksimieli:
Minä pidän teistä kaikista ihanan naiset, ja teen puolestanne ihan mitä vaan, hoidan lapsenne, kuiskin korvaanne kauniita sanoja, kokkaan ukoillenne, ulkoilutan koiraanne, käyn puolestanne anopilla, tiskaan valittamatta, kerron puhelimessa sinulle iltasadun, ihan mitä vain haluatte.

Ooo. :eek:

Siivoatkin?

*rustaa tilauslomaketta, pikatoimitus, kiitos*
tottakai siivoan, ja jos mies on ollut ilkeä sinulle niin käytän häntä tarvittaessa moppina. Aloitan yleensä keittiöstä, koska se on likaisin ja lopetan kylppäriin kun se on sellainen henk. kohtainen paikka monelle niinpä on ensin hyvä tehdä vaikutus muiden huoneiden siivoamisella niin ei tunnu kylppärin omistajasta niin ahdistavalta kun vieras menee sinne siivoamaan. Jos ei muuta tarvitse kuin siivota niin vähällä pääsen ;)
 
Mä luulin kerran tänään jo vastanneeni tähän, mutta en kai sitten..
Suurimmasta osasta, koska jos en pitäisi teistä rakkaat palstasisaret, mitä ihmettä mä tekisin täällä jokapäivä :eek: Kyllä mä tiedän olevani joskus outo, mutta en sentään masokisti :p ;)
 

Yhteistyössä