Palstakansa, kertokaa mielipiteenne: mikä näistä ratkaisuista olisi viisain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olisin suoraan vaan kotona vielä ensi syksyyn asti ja syksyllä tekisin PALKALLISENA harjoittelun ja siitä suoraan työelämään.

onko tuollasta vaihtoehtoa ?
Saattaapa ollakin :). Jos syksyllä vaan löytyy työpaikkoja mun alalta (ei niiden kai pitäis kadota minnekään, mutta mistäpä sen tietää). Eli ekat 5 viikkoa tekisin töitä epäpätevänä ja palkasta lähtisi sen takia 5% pois, sitten hakisin harjoittelun hyväksiluetuksi ja saisin paperit kouraan ja jatkaisin töitä pätevänä.

Ei itse asiassa yhtään hassumpi ajatus. Kiitti vaan, pakka on entistä enemmän sekaisin :D

Saattaapa ollakin :). Jos syksyllä vaan löytyy työpaikkoja mun alalta (ei niiden kai pitäis kadota minnekään, mutta mistäpä sen tietää). Eli ekat 5 viikkoa tekisin töitä epäpätevänä ja palkasta lähtisi sen takia 5% pois, sitten hakisin harjoittelun hyväksiluetuksi ja saisin paperit kouraan ja jatkaisin töitä pätevänä.

Ei itse asiassa yhtään hassumpi ajatus. Kiitti vaan, pakka on entistä enemmän sekaisin :D

mä itse tein aikanaan noin - ja sama ala :)
toimi mun mielestä hyvin .jotenkin ite pidin tärkeenä,että olen työmarkkinoilla heti kun olen valmistunut ja se jalka ei vain jää siihen oven rakoon, vaan jopa pujahdan samantein ovesta sisään :)
en tiedä miten olisin saanut töitä ,jos olisin palannut takas kotiin.. mulla aukeni ura hyvin ja tällä hetkellä olen maailman parhaassa työpaikassa :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä