Paljonko omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakkomennä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jassoo, vai että omaa aikaa, no sitäpä ei minulle paljoa suoda enkä sitä oikeestaan kaipaakkaan, mies tekee pitkiä työpäiviä ja vapaa ajan rakentaa taloa, joskus meen ihan yksi kauppaan tai vaan kuopuksen kanssa, mutta muutén nuo kaksi tytöntylleröä on aina mukana kaikkialla, ei niistä haittaa ole.
Noh on nuo välillä mummin luona jotta saadaan miehen kanssa olla kahdestaan.

Käyn kerran viikossa viittomakielen kurssilla, ja vielä ainakin se riittää, välillä tuntuu että siinäkin on liikaa... En oikeastaan kaipaa pois kotoa... Tietty silti suunnitelmissa on menoja, jolloin omatuntoa parantaa että mies on tytön kanssa kotona... Ennen joulua vielä vietetään miehen kanssa iltaa kaksin, ollaan meinaan jo leffaliput ostettu ja odotellaan tässä sitä leffaa joka on pakko nähdä... :heart:

Moi!

Olet oikeassa kaalimaankakara, jokainen tekee kuin parhaaksi nakee. Asustellaan miehen tyontakia ulkomailla, eli olen kotona joka tapauksessa (poika 1v 8kk). Nyt tunnen pienta omantunnon tuskaa kun laitettiin poika puolipaiva kindaan ja jaa itkemaan kun lahden :( Mut tanaa hoitaja sanoi ettei se itkenyt lahdettyani kuin hetken ja ryhmassa leikkii oikein mukavasti :)

Mutta nama kolme aamupaivaa viikossa on sit mulle, nyt aloitan kieliopinnot, jotka olisi mahdottomia tuon pipanan kanssa. Ja kuten talla(kin) viikolla, mieheni on tyoreissussa koko viikon eli ollaan pipanan kanssa 24h vrkssa yhdessa, kun ei isovanhemmatkaan ole talla puolen palloa. Tarviin siis todella jotain henkireikaa.

Kesalla Suomilomalla otetaankin sitten kaikki irti liikenevasta hoitoavusta. Pari kuhertelu yota hotellissa, miehen tyoreissulla ja yhteinen 4 paivan loma pariisissa. Tuolla taas jaksaa ensikesaan, kun ei siis taalla paasta koskaan yhdessakaan ilman pipanaa mihinkaa. Onneksi joitain menoja vuorotellaan :)

Eli nauttikaa innokkaista hoitajista, se ei ole aina itsestaanselvyys ;)

Oma aika, mitä se on???

Oi teitä onnellisia! Tosin itsestä se on varmaan aika paljon kanssa kiinni. Meillä poika 6kk, ja hoidan häntä melkein 24x7... Alussa kävin puolen tunnin lenkillä kerta viikkoon. Kerran olin kaverin läksiäisissä 2h ja kerran luokkakokouksessa 4h kun isoäiti vahti. Nyt on ollut puhe, että pääsisin jumppaan kerta viikkoon, mutta kun mies on aina myöhään töissä. Viime lauantaina mun piti päästä, mutta mies lähtikin kaverinsa kanssa tietokoneostoksille. Siitä kyllä keskusteltiin...

Mutta mitä teet, kun ei ole hoitajia...