I
itkuiita...ko
Vieras
Mä olen alkanut epäilemään (monen vuoden yhteiselokokemuksella), että jutut perhe-elämään osallistuvista miehistä on urbaani legenda... mun ystäväperheissäkin miehen tärkein kotityö on sohvan paikallaan pitäminen, munien raapiminen, oluen juonti tai vaihtoehtoisesti sairaalloinen omasta kropasta huolehtiminen, tarkoittaa, että joka ilta omiin harrastuksiin saa kulumaan tuntikausia, siis todella tuntikausia aikaa... ai joo, on vielä yks ikinuori, joka vielä kahden lapsenkin (kaksoset) jälkeen bilettää lähes joka perjantai poikakavereiden kanssa baareissa... ja tietysti sitten nukkuu lauantait väsyä pois... mun ukko tekee hirrrrveesti töitä (vaativa työ, oikeesti) ja lopun aikaa makaa sohvalla, osallistuu lähinnä kertomalla, mitä olen jättäny tekemättä... ja oluesta tykkää niin paljon, että sitä pitää silloin tällöin kadota pariksi päiväksi kylille kiskomaan (rentoutumaan, nääs... kuulemma sekin miesten kesken yleistä, uskallan kyllä epäillä)... Ollaanko minä ja mun ystäväperheiden vaimot joku kaatopaikan kokoomakatalogi... Jos niitä osallistuvia, vastuullisia, vaimon huomioonottavia, hyvinkäyttäytyviä miehiä on olemassa, eikö niitä edes yhdelle tästä aika laajasta (8kpl)porukasta olis sattunu??? Me ollaan kuitenkin ihan tavallisia naisia... ei mitään uhrautuvaisia äititeresoja, vaan itsestämme huolehtivia, liikunnallisia, työssäkäyviä ihmisiä... joskus aluksi sitä yritti saada toista mukaan kotitöihin, mutta ei kai kukaan vuosikausia jaksa päätään seinään lyödä... kertokaas siskot, miksei veljetkin, olenko oikeassa vai ihan väärässä!