3
3 v
Vieras
Mitä te viette ekana päivänä? Siis varavaatteet, mutta mitä? Alushousut, sukkahousut (?), varahousut tai hame tai mekko, varapaita? Mitä muuta? Tossut, juomapullo, tuleeko muuta mieleen?
Viettekö heti ekana aamuna kaikki sadevaatteetkin, vaikka huomisen pitäisi olla lämmin, aurinkoinen päivä (22 astetta)?
Mitä ulkohousuksi? Kyseessä 3 v tyttö. Jos on mekko tai hame, niin pitääkö olla housut ulos hiekan takia?
Viettekö heti ekana aamuna kaikki sadevaatteetkin, vaikka huomisen pitäisi olla lämmin, aurinkoinen päivä (22 astetta)?
Mitä ulkohousuksi? Kyseessä 3 v tyttö. Jos on mekko tai hame, niin pitääkö olla housut ulos hiekan takia?