Maria

  • Viestiketjun aloittaja Fantasiatar
  • Ensimmäinen viesti
Fantasiatar

Istuin bussissa ja manasin sen pysähtelyä jokaisella eteen tulevalla pysäkillä. Maria oli soittanut ollessaan matkalla kämpillemme, hän oli kertonut olevansa mustelmilla, kuulemma pienen kolarin seurauksena. Hänen äänensä oli ollut kivulias, joka oli saanut minut huolestuneeksi. Mikä kolari, eihän Marialla ollut edes autoa tai fillariakaan. Tunsin Marian niin pitkältä ajalta, että hän ei pikkuasioista valittaisi joten hänellä oli varmaan kamala olo.

Viimein hyppäsin bussista pysäkillä, josta oli lyhyt kävelymatka asunnollemme. Syksyinen sade vihmoi vettä niskaani edetessäni lähes puolijuoksua asunnolle.

Olimme olleet kavereita Marian kanssa yläasteelta lähtien. Vaikka olin itse vuotta vanhempi niin olimme löytäneet sitä sielujen sympatiaa heti Marian aloitettua yläasteella.

Tohkeissani avasin oven ja juoksin Marian huoneeseen. Maria nukkui vuoteessaan huopaan kääriytyneenä. Punaisenruskea tukka ja kalpeat kasvot näkyivät peiton alta. Riisuin siinä seisoessani kastuneen takin yltäni ja vein sen kylppäriin heittäen sen huolimattomasti pesualtaan päälle.

Meillä oli kaksio, - kahden hengen opiskelijasolu. Kummallakin oli oma huone ja iso yhteinen keittiö sekä aulan ja eteisen yhdistelmä. Minä opiskelin kasvatustieteitä ja Maria oli löytänyt tiensä teologisesta tiedekunnasta. Minulla oli alkanut jo kolmas vuosi ja Marialla toinen tänä syksynä. Meillä oli paljon yhteisiä harrastuksia jopa musiikin ja ruuan suhteen olimme samanlaisia. Jopa syntymäpäivämme olivat peräkkäisinä päivinä helmikuussa, minä täyttäisin 22 ja Maria 21.

Miksihän minä näitä tällaisia pohdin, huomasin ajattelevani, kun laitoin vesipannun lämpiämään. Tein muutaman voileivän, sillä tuskin Maria mitään oli syönyt.

Astelin Marian huoneeseen ja kyykistyin hänen sänkynsä vierelle. Kosketin kädelläni Marian otsaa ja poskia. - Ehh.., hei Iiris, Maria sanoi avaten silmänsä. - No, hei.., mitä sulle on sattunut?, kysyin huolestuneena. - Ei täs mitään kauheaa. yksi vanha pappara ajoi pyörällään päälleni. Yritin väistää ja pappa osui kylkeeni ja kaaduin katuun lyöden olkapääni. Maria nosti huovan päältään pois ja näin kantositeen vasemman käden puolella. Maria oli käynyt terveyskeskuksessa jonne he olivat menneet pyöräilijäpapan tilaamalla taksilla.

Kiedoin käteni ystäväni päälle jota halasin varovasti. Tunsin lämmön virtaavan Mariasta lävitseni ja painoin hetken mielijohteesta suukon tämän poskellle. - Noh. en minä tähän kuole.. on vain kurja olo, Maria sanoi yrittäen nousta jalkeille. - Odota, minä autan sinua.

Nostin Maria istumaan ja jalkeille. Marialla oli vain sukkahousut ja neulepusero yllään. Tummat sukkahousut olivat tiiviisti Marian yllä. Jäin tuijottamaan ystäväni vartaloa oudon tunteen vallatessa mieleni. Jouduin nielaisemaan muutaman kerran. Kerroin keittäväni teetä ja voileivät olin jo tehnyt valmiiksi, ajatellen ystävänikin tarvitsevan suolaista. - Käyn ensin vessassa ja tulen sitten, Maria sanoi poistuen vessaan. Olimme jo niin tottuneet toisiimme, että Maria ei edes sulkenut ovea perässään. Laittaessani kuppeja pöytään muistin heittäneeni takkini huolimattomasti kuivumaan kylpyhuoneesen.

Astuin puolittain auki olevasta ovesta sisälle juuri Marian noustessa seisomaan. Maria yritti yhdellä kädellä kiskoa housujaan ylös. - Annahan, kun autan sinua, kumarruin ottamaan kiinni sukkahousujen vyötäröstä. - Kyllä olen kömpelö, kun en saa edes housuja jalkaani. - No minä autan, sitähän varten ystävät ovat.

Näin Marian vasemmassa kyljessä isoja mustelmia ja kolhun jälkiä. Vein käteni hänen iholleen. Iho tuntui kuumalta kättäni vasten. - Onko kipeä?, kysyin katsellen samalla Marian lähes alastonta vartaloa edessäni. - Saat uskoa, että on.

Olin nähnyt Marian useinkin alastomana, mutta tämä kerta oli jotenkin erilaista. Kurkkuani puristi ottaessani uudelleen kiinni Marian sukkahousuihin. Hänen tumma häpykarvoituksensa oli silmieni tasolla, mutta peittyi sitten housujen alle. Tunsin Marian tuoksun nenässäni. Tajusin eroottisen tuoksun ja väreen leijuvan ilmassa. Käteni lähes tärisivät pitäessäni sukkahousuista kiinni. Marian pehmeä ja lämmin vatsa piti käsiäni paikallaan kuin magneetti.

Nostin katseeni kohti Marian kasvoja hämillisenä ja minua tuijotti yhtä hämillinen ilme takaisin. Kuin aika olisi pysähtynyt, kun jäimme tuijottamaan toisiamme.

- Tee on valmista.., tulin laittamaan takkini paremmin, selittelin tahmeasti.

Vihaisena itselleni nostin takin suihkukaapin seinustalla olevalle koukulle. Käännyin ja näin Marian poistuvan ja hänen pakaransa keinahtelivat kuin silmää iskien.

Joimme teetä hiljaisina. Lupasin hakea Marialle apteekista lääkärin määräämää särkylääkettä, koska terveyskeskuksessa saatu lääkitys ei vaikuttanut enää.

Apteekista tultuani annoin purkista kaksi pilleriä Marialle.

- Minkälainen päivä sinulla on huomenna? - Sellainen omaan tahtiin päivä, Maria vastasi. - Minä jään hoitamaan sinua, huomenna on muutenkin lyhyt päivä, koska on perjantai. - Olet sitten hupsu, kyllä minä täällä pärjään, Maria vastusteli, mutta tajusin hänen olevan mielissään.

Lääkkeet vaikuttivat Mariaan unettavasti ja hän nukahtikin pian. Kello oli vasta kuusi, enkä minä kyllä voisi nukkua vielä tähän aikaan. Tein muutaman sivun esseen valmiiksi ja ilta vierähti nopeasti sen parissa. Kävin suihkussa ja join kupillisen teetä ja laitoin Mariaakin varten valmiiksi mukin. Herättelin ystäväni unesta ja autoin hänet jaloilleen. Teensä juotuaan hän meni vessaan ja autoin häntä riisuutumaan sukkahousut.

- Haluatko käydä suihkussa, autan kyllä sinua. - Jos viitsisit, Maria pyysi istuessaan vielä pytyllä.

Varovasti otin kantositeen pois kättä tukemasta jotta voin riisua yläosan paljaaksi. Hitaan ja Marialle kivuliaan operaation jälkeen hän oli viimein alastoman ja avasin suihkun. Pidin suihkuletkua kädessäni Marian pestessä itseään kainaloista sekä jalkovälistä. Suihkutin nestesaippuaa hänen vartalolleen ja huuhtelin sitten lämpimällä vedellä Marian vatsaa sekä rintoja. Marian terve käsi pyyhki vartaloa enkä voinut olla huomaamatta kuinka kaksi nänniä kohosi korkeammalle pystyjen rintojen keskellä.

Olin täysin äimistynyt tunteesta joka riehui sisälläni. Kiihotuin selvästi Marian läheisyydessä. En ollut koskaan ajatellutkaan itseäni sellaisessa tilanteessa, että., huh.. mitä oikein ajattelenkaan havahduin suihkuttaessani Marian takamusta hänen käännyttyään minuun selin.

Marian vartalo oli kuin nuorella tytöllä yleensä. Emme olleet kumpikaan eturivin missiehdokkaita, mutta sen tiesin, että kumpikin saimme pojat juoksemaan perässämme. Emme olleet kokemattomia enää sillä saralla tai siis minä. Marialla ei ollut ollut poikaystävää, mutta se ei ollut kuitenkaan meille tärkeintä.., ainakaan tähän asti.

Suljin suihkun ja kuivasin Mariaa pyyhkeeseen. Kuin vahingossa koskin hänen vasempaan rintaansa. Pehmeä ja kimmoisa, kuin silkkiseen vaatteeseen olisin koskettanut. Totta kai olin omia rintojani kosketellut, mutta toisen kuten nyt Marian, tuntuikin aivan erilaiselta.

Pyyhe ympärillään Maria asteli huoneeseensa. Autoin paitulin hänen ylleen ja puhtaat alushousut jalkaan. Tuntui ihmeelliseltä koskettaa Marian reisiä ja vatsaa laittaessani housut hänen jalkaansa.

- Minä haen oman patjan tänne sun huoneeseen niin olen lähelläsi, jos tarvitset jotakin. - Olet kiltti Iiris. En jäänyt kuuntelemaan vaan hain vuodevaatteeni Marian huoneeseen ja petasin sänkyni hänen vuoteensa vierelle.

- Voi, tuossa olisi kiva nukkua, Maria sanoi siihen sävyyn, että hänkin haluaisi nukkua lattialla. - Onhan tuossa tilaa jos siirrän pöytää ja käännän patjani toisinpäin. Sovitaan sitten vierekkäin, ehdotin. Pian oli Mariankin vuode lattialla.

Autoin Marian patjalleen makuulle ja kellahdin hänen vierelleen sammutettuani valon huoneesta. Eteisessä paloi lamppu, jos joutuisimme lähtemään yöllä liikkeelle. Makasin Marian vierellä. Marialla oli vain osittain peite päällään, minun peittoni oli kokonaan sivussa päältäni.

Liimauduin aivan kiinni ystävääni ja laitoin aristellen käteni hänen päälleen. Kämmen oli rintojen välissä ja sormea liikauttamalla pääsin koskemaan jompaankumpaan rinnoista.

Ihmeellinen värinä kulki lävitseni kuunnellessani Marian hengitystä. - Hyvää yötä Maria, sanoin ja rohkaistuttuani kurkotin antamaan yösuukon ystäväni poskelle. - Iiris, ol.., muuta Maria ei saanutkaan sanotuksi. Hän oli kääntynyt juuri puoleeni ja huuleni osuivat osittain hänen huulilleen. - Oh.., anteeksi, en tarkoittanut. - Niin. et., Maria henkäisi vähintäin yhtä jännittyneesti kuin minäkin. - Herätä minut jos tarvitset jotakin..., sain viimein sanotuksi.

Emme puhuneet enää mitään ja tunsin kättäni vasten kiivaan hengityksen. Painoin pääni Marian tervettä olkavartta vasten. Yöpaitani oli noussut ylös ja paljas polvi oli vasten Marian polvea. Maria etsi peittoa paremmin päälleen ja autoin sen hänen peitoksi ja samalla jäin itsekin saman peitteen alle.

Kuunnellessani Marian tasaista hengitystä nukahdin hyvin pian itsekin.

Heräsin jostakin syystä kesken syvän unen. Maria urahti uudelleen ja tajusin hänen äänensä herättäneen minut.

Nousin ylemmäksi ja pyyhin ystäväni kasvoja hiestä kuivaksi kämmentäni vasten. Nousin hiljaa ylös ja lähdin hakemaan paperipyyhkeitä. Palatessani Maria oli potkinut peiton yltään ja hänen paljaat jalkansa näkyivät eteisen keltaisessa valossa. Yöpaita, jona oli tuo tavallista t-paitaa pidempi paituli, oli noussut ylös paljastaen reidet kokonaisuudessaan.

Kumarruin pyyhkimään ystäväni kasvoja hiestä kuivaksi enkä saanut hänen miellyttävää vartaloa mielestäni. Annoin suukon poskelle hetken mielijohteesta. Katsoin haaluisessa valossa kasvoja edessäni. Pakonomaisen tarpeen käskemänä painoin huuleni puolittain avoimille huulille.

Huulet olivat kuivat, mutta kiihottivat minua ihmeellisesti. Annoin pieniä lyhytkestoisia suukkoja Marialle. Huomaamatta käteni oli eksynyt noille pystyille rinnoille ja kankaan lävitse hieroin toista rintaa kevyesti.

- Iiris.., voih.., Maria avasi silmänsä. - En.., en.. yritin änkyttää jotakin enkä saanut sanotuksi ajatukset sekavina yhtään mitään. - Iiris.., olet.., en saanut selvää lopuista sanoista huultemme painuessa yhteen tiiviisti.

Tuntui kuin Iiris olisi painanut minua hiuksista itseään vasten, minä kyllä itsekin painoin huuleni alaspäin kohti Marian huulia.

Maailma katosi kokonaan välistämme. Pehmeät huulet vetivät minua puoleensa kielen kutittaessa huuliani. Kielemme tekivät tutkimusretken toistemme suuhun. Suuni oli niin avoinna kuin vain voi, kun Marian huulet imaisivat suutani rajuin liikkein itseensä kiinni. Yllätyin Marian myötäilystä täydellisesti.

Niinpä uskalsin antaa käsieni vaeltaa Marian vartalolla. Paljas pehmeä vatsa oli kiihottava ja saatuani toisen silkkisen rinnan käteeni tunsin olevani onneni kukkuloilla.

Puristelin ystäväni kimmoisia rintoja vuorotellen ja tunsin kovettuneen nännin sormissani.

Olin kuin unessa, kun suutelimme. En ollut koskaan kuvitellut tekeväni tätä naisen kanssa, mutta Marian loukkaantuminen oli saanut minussa jonkinlaisen tunnevyöryn aikaiseksi.

Minun piti varoa, etten satuttaisi Marian olkapäätä nostaessani hänen paitaansa ylemmäksi. Viimein onnistuin saamaan rinnat esille ja suutelin pystykästä ja pehmeätä rintaa. Kova nänni oli kuin viinimarja suussani.

Annoin huulteni ja kieleni vaeltaa paljaalla iholla. Pyöritin kieltäni eteen sattuvassa navassa. Alushousujen kumilanka kosketti leukaani ja mietin hetken ennen kuin uskalsin vetää housuja alemmaksi. Marian tumma karvoitus tuntui karhealta poskeani vasten. Hikinen ja ummehtunut makea tuoksu pisti nenääni voimakkaasti.

Vedin housut polviin ja kokonaan pois. Antautuneena minulle Maria levitti jalkansa vetäen polvet kevyeen koukkuun. Konttasin ystäväni reisien väliin ja ujon oloisesti painoin kasvoni edessä olevalle karvamättäälle.

Yllätyin Marian nostaessa lantiotaan ylöspäin. Rako avautui ja tunsin kosteuden huulissani ja kasvoissani melkoisen voimakkaana. Kuin salaa ujutin sormeni rakastettuni syliin. Samalla tajusin sen kiihkon joka Mariallakin oli. Sormeni suorastaan valahti hänen sisäänsä. Rasvaiset huulet puristivat sormeani.

Kiitin luojaa siitä, että oli näinkin hämärää, se jotenkin antoi minulle rohkeutta kosketella avoinna olevaa vaginaa. - Uhumm-mh.., Maria ynähti pyöräytettyäni kieltäni hänen limaisessa halkeamassa. Olin tuntenut kovettuneen ripukan kieltäni vasten. Marian vartalo kiehnäsi kasvojani vasten entistä kiivaammin.

Räpistelin ja hivelin kaksin käsin rakkaani avointa syliä pyörittäen kieltäni poimujen väleissä. Tunsin sisempien huulten olevan liukkaudesta niljaiset levittäessäni ystäväni syliä kuin simpukan kuorta. Upotin kieleni syvälle ja join rakkaani kirpeän makuista nektaria humaltuen siitä entistä enemmän. Tunsin kasvoillani kosteuden jäljet suudellessani puhdasta, neitseellistä syliä.

Otin pienen ripukan huuliini ja imin sitä pehmeästi.

- Iiris., voi ei., älä.. ei-ei.., Maria hakkasi jaloillaan minun kylkiäni kiihkossaan. Kieleni vaelteli Marian reisillä ja vatsalla palaten takaisin lempeä antavaan kohteeseen. Halusin enemmän kuin mitään antaa rakkaalleni sen onnen tunteen jonka vain pystyisin hänelle antamaan. - Aih-iihh.., ummh-uhh.., voimakas ääntely ja nyyhkytys täytti huoneen rajun orgasmin runnellessa ystäväni vartaloa. Maria yritti kääntyillä edestakaisin sivulta toisella kovan huohotuksen saattelemana.

Pimeähkön huoneen täytti hetken kuluttua kova hengitys noustessani ylös Marian reisien välistä. Otin paidan pois yltäni ja pyyhin siihen kasvoni kuivaksi. Jälleen kuin salaa riisuin alushousuni jalasta. Mietin miten minä saisin tehtyä itselleni. Maria ei pystyisi olemaan samassa asennossa kuin minä äsken.

Otin Marian käden käteeni ja ohjasin sen reisieni juureen. Hetken tunnustelun jälkeen sormet löysivät etsimänsä. Työntelin itseäni sormia vasten ja tunsin kuumien värähdysten liikahtelevan sisälläni. Kosketin rintaani ja tunsin kovat nännit sormiani vasten. Isommat rintani liikahtelivat kuin riemuiten Marian kosketusta jokaisen työntöliikkeen jälkeen. Minua kiihotti, kun tiesin Marian sormien olevan sisälläni, mutta toisaalta halusin häneltä enemmän.

Vetäydyin taaksepäin ja kontin Marian ylläpuolelle varoen hänen olkaansa. Laskeuduin hitaasti hänen kasvoilleen nojaten käsiini.

- Kulta., tee se minulle, pyysin ääni jännityksestä väristen. Marialle ei oikeastaan jäänyt vaihtoehtoa. Kostea sylini painui hänen kasvoilleen.

- Ähh-nhh.., ähisin nautinnosta hieroen itseäni rakkaani suuta vasten hänen kielensä pyöriessä sisälläni. Kuuma piiskansivallus kulki sähköiskun tavoin lävitseni.

Notkistin selkääni ja liikahdin aavistuksen verran. Marian kieli pyörähteli klitorikseni ympärillä nautittavasti. Luja puristus toisella reidelläni lisäsi nautintoani. Olin selkä luokilla tehden pientä liikettä Marian kasvoja vasten. Tunsin miten suorastaan valutin sisältäni nestettä rakkaani kasvoille. Kuulin Marian nieleskelevä aivan kuin minä olin tehnyt vain hetkeä aikaisemmin.

Kaikki ajantaju ja ymmärrettävyys katosi tajunnastani. Tajusin repiväni Marian hiuksia ollessani kääntyneen lähes kerälle maatessani hänen kasvoillaan.

- Vielä.., vielä-vielä., hoin koko ajan tuota samaa sanaa saadessani tähänastisen elämäni parasta orgasmia. Minua ei enää hävettänyt yhtään se, että valutin eritettäni Marian kasvoille melkoiset määrät.

Säpsähdin kuin hereille ja irrotin hampaat omasta käsivarrestani, jota olin purrut mitään tajuamatta.

Nostaessani jalkani Marian kasvojen yli häpeän tunne otti minut valtaansa. Mitä olin tehnytkään. Jäin istumaan Marian viereen ja tunsin hänen tuijotuksensa vartalollani.

- Anteeksi, en tiedä mikä minun oikein tuli, sain sanottua vaisulla äänellä.

Mitään vastaamatta Maria veti peiton ylleen tiiviisti. Liike ilmaisi ettei minulla olisi sen alle mitään asiaa.

Typertyneenä jäin istumaan patjalleni.


 

Yhteistyössä