K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipee:jolle ei kelpaa terveydenhoitajan puhelimitse kirjoittama lappu, niin mites sitten toimitaan? :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi on kyllä työnantajalta todella epäoikeudenmukaista.
Mä ottaisin mielummin palkattoman kuin riskeeraisin.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Teilläkö ei saa olla kolmea päivää poissa omalla ilmoituksella? Jos ei, niin soitat esimiehellesi ja kerrot tilanteen. Eiköhän sieltä joustoa löydy. Haet sen saikkulapun sitten kun paremmin pystyt, jos nyt sitä ylipäätään edes tarvitset. Kyllä mä olen omien alaisteni kanssa tuossa tilanteessa joustanut, eikä tätä luottamusta kukaan ole tähän mennessä käyttänyt väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Mulla kanssa oli työnantaja jolle ei kelvannut puhelimitse saatua todistusta (mukamas). Mutta kyllä mä vain soitin ja palkka tuli. Mistä ne sen tietää, onko soitettu vai käyty paikanpäällä?
Alkuperäinen kirjoittaja luottamusmies:Että sellaista lakitietoa tällä kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja luottamusmies:Että sellaista lakitietoa tällä kertaa![]()
Olipa todella laadukasta lakitietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta miten ihmeessä voi mennä lääkäriin jos lentää molemmista päistä niin, että kun kumartuu oksentamaan, niin samalla tulee ripulit housuun vaikka miten yrittäisi pidätellä?
Mulla on ainakin ollut joskus niin kamala mahatauti että en olisi autoon asti päässyt kävelemään, ennen kuin olisi ollut vesiripuli housussa. Ei silloin kertakaikkiaan voi poistua kotoa, kun ei uskalla edes mennä kauas vessasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta miten ihmeessä voi mennä lääkäriin jos lentää molemmista päistä niin, että kun kumartuu oksentamaan, niin samalla tulee ripulit housuun vaikka miten yrittäisi pidätellä?
Mulla on ainakin ollut joskus niin kamala mahatauti että en olisi autoon asti päässyt kävelemään, ennen kuin olisi ollut vesiripuli housussa. Ei silloin kertakaikkiaan voi poistua kotoa, kun ei uskalla edes mennä kauas vessasta.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:aika kökkö homma...soitat ambulanssin ja menet sillä =D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta miten ihmeessä voi mennä lääkäriin jos lentää molemmista päistä niin, että kun kumartuu oksentamaan, niin samalla tulee ripulit housuun vaikka miten yrittäisi pidätellä?
Vaatikaa taksi työnantajalta. Mielellään vielä kunnon ripulit taksiin, työnantajan piikkiin se menee kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Ei se esimies pure. SOITTAKAA SILLE! Ja sen jälkeen SOITATTE lääkärille. Ei kukaan lähde tuossa kunnossa yhtään minnekään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta sehän siinä juuri on, että mä en ainakaan uskaltaisi niin huonossa kunnossa itse ajaa, taksiin en ikimaailmassa kehtaisi mennä jos olisin niin kipeä että ripulit tulisi housuun ja bussikaan ei ehkä olisi kovin miellyttävä vaihtoehto...Miten silloin voidaan pakottaa lääkäriin???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja gab:Ei se esimies pure. SOITTAKAA SILLE! Ja sen jälkeen SOITATTE lääkärille. Ei kukaan lähde tuossa kunnossa yhtään minnekään.
Ei, esimies ei todellakaan pure. Mutta ei myöskään päätä yrityksen sairaslomakäytännöistä.