Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

mymmyryy löytyisköhän yrkeille sellainen kodittomien yrkkien yhdistys.. :x

(.) neuvolassa kaikki muuten hyvin, mutta mulla verenpaine tehnyt tepposet ja noussut liian korkealle, se on aina ollut normaali mut nyt huitelee sellaisissa lukemissa et joudun aloittaa lääkityksen, kunhan ei myrkytystä vaan tulisi tms. hoidettavissa oleva asia silti tuli itku kun lähdin neuvolasta, sain myös ajat synnytysvalmennukseen ja synnärille tutustumiseen.
täällä siis mielimaassa myös vaikka kaikki periaatteessa hyvin :'( :'( :'(

TIISTAI 16.12.2008

KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 13/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 19/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 23/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 37/29.............yk6......1.haaveissa.......

MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

jennuli no voi kökkö, että RR on koholla. Mutta hyvin kaikki menee, elä sinä murehdi :hug: :hug:

Mä täällä syön jäisiä mansikoita ja juon tuoremehua, että sais jotain pysymään sisällä. Mä en tahdo tiputukseen :eek: . Torstaina eka neuvola, kolmannen kerran reilun vuoden sisällä samat paperit täytetään ja samat löpinät. Mutta onneksi se täti on mukava :heart: Ja mä tiedän, että se kyselee taas pään vointia noitten km:jen takia ja sitten taas itketään :'( .

Onneksi tuo verenpaine on hoidettavissa. Minulla kanssa oli raskauden loppuvaiheessa vähän koholla, mutta ei niin paljoa, että olisi tarvinnut lääkitystä. Sitten mulla oli ns. polipaineet. Äippäpolilla käydessä oli paineet korkealla, mutta neuvolassa normaalit. Taisi olla jotain jännitystä.

Ensi viikolla olisi sitten tärppipäivät. Saa nähdä kuinka käy. Ollaan koko porukka flunssassa.

KESKIVIIKKO 17.12.2008

KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 14/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 20/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 24/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 38/29.............yk6......1.haaveissa.......

MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

höm, mitähän kaikkea sitä pitikään kirjottaa..mulla on nykyään pää jatkuvasti ihan tyhjä :kieh:
jennuli kiitos, ja kiva kun olet taas palannut mukaan keskusteluun kunnolla :hug: ja jaksuja paineiden kanssa, mulla myös aiemmissa lopussa paineet nousseet, lääkitystä ei kuitenkaan ole tarvinut aloittaa, toivotaan ettei myrkytystä tule :)
mymmis :hug: ja mäkin voisin ton ykän lahjottaa, onneks se on jo niin paljon vähentynyt että aamuisin yleensä kun nousee ylös niin laatta lentää mut muuten ei ole kuin satunnaisesti huono olo :x
tuulialle tsemput tärppipäiville!

IHANAA; postissa saapui mulle henkkamaukan äippäfarkut, omat kun ei enää mahdu jalkaan niin nyt saa silti farkkuja pitää :D en ole aiemmin raskinut ostaa vaikka molemmissa odotuksissa niistä olen haaveillut mutta nyt ostin itselleni joululahjaksi.. ja voi vitsi että on hyvät jalassa.

umayya + siiri 14+2

Moikka!

Meille tulee vauva! Siellä se nyt jo hidas Hämäläinen köllötteli ja syke oli oikein vahva. Viikot tänään vasta 6+3, joten sen takia ei näkynyt viimeksi. Voi vitsi mä oon onnellinen!

Kiitokset kaikille myötäelämisestä, kyllä se elämä taas voittaa!

Mansikkatee ja Hippuli

mansikkatee tuhannesti onnea :heart: :heart:

jennuli jaksamista sinne! Onneks alkaa olla odotus jo loppusuoralla :hug:

Jouluinen halaus muillekin :hug:

).( en tajua. Jotenki kävi ahistamaan. Kävin lukemassa helistimessä, että mitkä 19 asiaa kannattaa huomioida ennen raskautumista. Mä jotenki ahistuin siitä listasta, en tajua miks. Jotenki siinä taas tuli sellanen, et hirveen ylisuunniteltua ja tarkkaa tuo homma. En tiiä. Muutenki tuli tosi outo olo. Kyllä oon iteki jo hommannu foolihappoa varmuuden vuoks yms. mikä on ihan järkevää. Kävin gynellä ja papassa keväällä ja hammaslääkärissä oon käyny muutenki. Jotenki on vaan semmoi olo, et blaah. Miksei se vaan voi olla miehen ja naisen välinen rakkaus tai jotain ällöromanttista eikä semmosta tehtailua :LOL: Iteki ku luin sitä, ni oon miettiny ihan samoja kohtia, mut ku sen luki mustaa valkosella, ni semmonen ylenpalttinen suunnittelu alko ahistamaan. Sit, ku on ollu tossa pari tulehdusta, ni tuntuu, et paikat on ihan kuivat eikä seksi tunnu miltään parhaalta eikä sitä oikein tee mieli edes harrastaa :'( Kuulostanko ihan pimeeltä??? :ashamed:

mansikkatee :heart: :heart: onnea kovasti!!!!
umayya mullakin on parit farkut kaapissa odottamassa, mä odotan että pääsis ne vetään jalkaan...
tuulia paranemisia koko perheelle!! :hug: Tärppionnea :heart:
jennuli hyvältä se kontrolli näyttää. :hug:
jemppi :hug: :hug: älä lue tollasia. Mä en oo ikuna lukenu ja hmm*miettii* 6 kertaa onnistunut raskaaksi tulemaan :p :wave: . Joten, elä ressaa :hug:

(.) Mua ottaa päähän ja rankasti. Meillä töissä eräs työntekijä puhuu p*skaa musta (ja kyllä parista muustakin), mutta se on nyt ottanut mut hampaisiinsa. En ole hänelle mitään pahaa tehnyt, eikä hän ole lähimpiä työkavereita. Mikä tekee ihmisestä niin katkeran, että pitää toisia haukkua ja kiusata? Mä otan tämän asian esille esimiehen kanssa, kun näen hänet seuraavan kerran. Minusta ei tarvi pitää ja saa haukkua, mutta silloin kun vedetään valheisiin mukaan sivullisia( eli perhe), niin silloin suutun ja kovaa. Mä valvoin puolet viime yöstä ja mietin miten voisin itseäni ja perhettä puolustaa..
Mutta iloinen asia on se ettei oksua ole tänään vielä tullut. Huono olo on, mutta ei oksua :wave: .
Tänään on vähän energisempi olo, voisin pestä vaikka koneellisen pyykkiä :D

onnea mansikkatee!!! Mä arvasin et kaikki on hyvin! ;)

jennulille tsempitykset :hug: toivotaan että et tarttis lääkkeitä ja että ei ainakaan olis myrkytys!! Mut nekin on kaikki nyt hoidettavissa!! :hug:

Jemppi mä oon kans lukenu sen listan. :LOL: eipä kannata sitä sen kummemmin miettiä... pöhkö lista!! :hug:

mymmis no hittolainen pistä luu kurkkuun tuollaisille työkavereille!! :kieh:

Täällä on tänään pesty pyykkiä, siivottu ja tehty lasagnea. :p

EM ja Dodo 19+1 :heart:

Mansikkatee oikein paljon onnea sulle! Ihanaa kun kaikki on hyvin.

Mä kävin tänään yksityisellä gynellä, siellä ne ultras ja ei näkynyt kuin ruskuaispussi, mutta mies kysyi heti onko tuulimuna, niin sanoi että ei olisi, lääkäri epäili että viikot olis 5+2, en tiiä sit mistä sen heitti :) Mä jotenki arvasin että vielä ollaan aika alussa ku itsenäisyyspäivänä tein sen negatiivisen testin ja vasta 10. päivä plussasin, siitä se kait sen sitten laski jotenkin. No mulla on kahden viikon päästä ultra uudestaan, katotaan onko mitään tapahtunut siihen mennessä. Ei auta ku toivoa parasta!

Mansikkatee: Onnea! Hieno juttu teille, nyt vain tarrasukkia matkaan :heart:
Minttuli: kaikki varmasti hyvin ja siellä se pienikin on, näkyypi takuulla jo parin vk päästä :flower:

jennuli: Noista verenpaineista, mulla on aina olleet vähän korkeat, mut eilen neuvolas huiput (89/150 ja näin "alhainen" vasta kolmannella mittauksella), tänään oli kontrolli, paineet samoissa lukemissa. Nyt seurataan viikon välein, lääkityksestä puhuivat mulle kans, jos jatkaa nousua tai pysyy samana. Mitäs sun RR oli, kun määräsivät lääkityksen?

Ja kaikille muille mukavaa joulun odotusta!

Mirka rv. 24+4 (nyt muistin, kun pari pv neuvolas ravannut...)

mirka mulla oli 97/138... mutta lähtötaso niin paljon alempana että siksi siihen reagoitiin ja onhan toi alapaine aika korkea... mutta että huomenna oon taas viisaampi.

minttuli kaikki on hyvin uskon niin :hug:

kiitos kaikille tsemppauksista, pitäisi aina muistaa käyttää järkeä, mutta tässä tilassa tunteet niin pinnassa ja huoli tulee nopeasti, kun ei ole ollut mitään vastaavaa ennen.

mymmyryy tollaiset työkaverit pitäisi lailla kieltää, ja yleensäkin ihmiset jotka puhuu ja juoruaa perättömiä, tulee niin nopeasti pahamieli sellaisesta ja varsinkin jos siihen sotketaan n eitselle rakkaimmat ihmiset vielä mukaan.. puhu ihmeessä esimiehellesi.. :hug:

no hyviä öitä kaikille ja niin jemppi elä hyvä ihminen lue sellaisia listoja...

Hellou! Täällä ois VIHDOINKIN kp 1. (taas kerran)... |O |O

Ei taida mulla toimia clomit, ei tullut ovista ja olo on kyllä sen mukainen.. Meinasin kuolla äsken kokouksessa kun repii sisuksia niin pirusti!!! Yritä siinä nyt sit keskittyä ja olla normaalisti. (gyne sanoi mulle kerran et jos ei oo ovista niin menkat on siinä kierrossa kivuliaammat ja tais puhua totta kyllä.) No, tää kierto mennään viel clomeilla ja etitään ovista ja sitten jos ei onnaa niin siirrytään seuraavaan hoitomuotoon. :headwall:

Onneksi täällä on hyviäkin uutisia!!

Onnea Mansikkatee!! :flower:

Minttulille on peukut pystyssä!

julietta :hug: yritähän kestää..

(.) neuvolassa käyty, paineet oli jo paremmat 92/115, mutta koska alapaine edelleen päälle 90, aloitettiin lääkitys. käytiin hyvä keskustelu neuvolantädin kanssa, pissa oli onneksi puhdas, paino ei ole noussut ja vauva liikkuu ja sydämen syke hyvä, joten sanoi että ei ole mitään hätiä..
menen vielä aatonaattona käymään, eli kerran viikkoon käyn nyt neuvolassa. tippui kyllä harteilta taakka ja lääkitys varmasti helpottaa entisestään oloa.
no pikku itkut piti siellä silti tirauttaa, mutta sitä se on olla raskaana, nyt syömään ja pyykkien laittoon...

manskikkateelle onnea ja minttulillekin toivotaan parasta :flower: Täällä on taas alkuviikosta neuvolassa käyty, toinen meinasi kokoajan luikkia dopplerin alta pois :D Neuvolan täti kysyi puoliskolta kumpaan meistä on tullut kun sillä lailla remusi sielä mahassa. Syke oli 145. Kaikki arvot ym oli kunnossa ja kohdunpohjan ja lapsivedenmäärän kohdalle kirjottivat "Hyvin kasvanut" :LOL: Nyt sitten odotellaan ensiviikolla alkavaa talvilomaa, joulua ja 8.1 olevaa ultraa

humu & rölli 17+2

Omaa napaa pikaisesti ennen töihin rientämistä:
Eilen eka neuvola, ja oli ihan tuttua löpinää. Kaikki ok.
Puhuttiin myös np-ultrasta ja olin aiemmin vähän miettinyt etten menis koko ultraan, koska jotensakin se on vähän ahistavaa. No varasin sen eilen kuitenkin ja nyt koko viime yön näin sitten painajaisia, että taas keskeytynyt km todetaan siinä ultrassa. En sitte nukkunut kolmen jälkeen yhtään :headwall: . Että tällästä, nyt hammaspesulle ja sorvin ääreen :wave: :wave:

Yhteistyössä