H
huumorii huumorii
Vieras
Siis oikeesti tää on elämää tärkeämpi kysymys. Eli kumpi pää on päätön. Ylä vai ala?? Ja se on hölmö joka leikistä suuttuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:Vaiko kenties olka-, kyynär- tai kantapäätön?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?
Alkuperäinen kirjoittaja huumorii huumorii:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?
En mä kiusaa. kirjoitinkin että kun tuossa yhdessä ketjussa ollut esillä, niin mietin että mikä pää puuttuu. ajattelin hieman keventää kun tuo yks ketju kävi kuumana. Suututtaa ei ollut tarkoitus. ja anteeks jos näin kävi.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja huumorii huumorii:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?
En mä kiusaa. kirjoitinkin että kun tuossa yhdessä ketjussa ollut esillä, niin mietin että mikä pää puuttuu. ajattelin hieman keventää kun tuo yks ketju kävi kuumana. Suututtaa ei ollut tarkoitus. ja anteeks jos näin kävi.
huumorik ivaa =)
viime yönäkin täällä oli huisin hauskaa![]()
jo joku kehitteli musta ja päättömästä miehestä romanssi![]()
ei kaikilla ole tosiaan huumoria
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tänään oli vielä yksi monisivuinen ketju siitä kun päätön ratsumies on mies!
Ihmiset ei osaa ajoissa kurkata profiileja..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:joku muuten väitti että ollan naimisissakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei mitään liittoa mielellään, mikä toi kp liitto oikeen on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no eihän sinussa nyt mitään vikaa ole, mut jos silti jätetään väliin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ensimmäistä kertaa nauran oikeesti täällä ruudun takana, .
äkkiäpäs on renkaita vaihdeltu kun on "tunnettu" vissiin kaikki 24 tuntia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
me ollaan kuules kaksi aivan eri henkilöä
aivan täysin tuntemattomia toisilleen
minkäs sille voi jos osaa lukea ja vastata toisen viestiin huumoriin =)
ja täällä tasan joku tietää kuka /mikä/ketä olen en ainakaan päätön ratsumies eikä hän minä.
että näin !!!![]()