Päätön Ratsumies, kumpi pää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huumorii huumorii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Vaiko kenties olka-, kyynär- tai kantapäätön?

Epistä nyt tuli noin monta vaihtoehtoo. ja mähän en nuku ennenkuin tää pulma on selvitetty. Ja onko vielä muita päitä että menis oikein visaiseksi? Ja saaks tästä palkinnon jos joku arvaa oikein.

 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

Just kiitti nyt ei vaivaa enää. olet ollut tossa esillä tosa yhdessä ketjussa. ja alkasi sitten vaivaamaan tää juttu. No ei vaivaa enää. nyt voin hyvillä mielillä mennä koisiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?


En mä kiusaa. kirjoitinkin että kun tuossa yhdessä ketjussa ollut esillä, niin mietin että mikä pää puuttuu. ajattelin hieman keventää kun tuo yks ketju kävi kuumana. Suututtaa ei ollut tarkoitus. ja anteeks jos näin kävi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huumorii huumorii:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?


En mä kiusaa. kirjoitinkin että kun tuossa yhdessä ketjussa ollut esillä, niin mietin että mikä pää puuttuu. ajattelin hieman keventää kun tuo yks ketju kävi kuumana. Suututtaa ei ollut tarkoitus. ja anteeks jos näin kävi.

huumori kivaa =)
viime yönäkin täällä oli huisin hauskaa :D
jo joku kehitteli musta ja päättömästä miehestä romanssi :laugh:
ei kaikilla ole tosiaan huumoria
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja huumorii huumorii:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
hei minä juuri taustalle tulleena, mikäs täällä nyt menossa kun te nyt tuota päätöntä miestä kiusaatte =) jo kahdessa ketjussa ?


En mä kiusaa. kirjoitinkin että kun tuossa yhdessä ketjussa ollut esillä, niin mietin että mikä pää puuttuu. ajattelin hieman keventää kun tuo yks ketju kävi kuumana. Suututtaa ei ollut tarkoitus. ja anteeks jos näin kävi.

huumorik ivaa =)
viime yönäkin täällä oli huisin hauskaa :D
jo joku kehitteli musta ja päättömästä miehestä romanssi :laugh:
ei kaikilla ole tosiaan huumoria


nyt putosin. Kenellä ei siis ollut huumoria. Ja oliko joku eilinen ketju huumorintajuton. Mun ei ollut tarkoitus sekoitta pakkaa mitenkään. Oli ensimmäinen ja viiminen aihe päättömästä.

Juu ja oli vissiin tylsä toi mun aloitus. Huumorintajua kun on niin erilaista. Ehkä jonkun mustan alotuksena se olis ollut hauska, ehkä.

Hyvää yötä nyt nukkumatti korjaa omansa. ZZZZZZZZZZ
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tänään oli vielä yksi monisivuinen ketju siitä kun päätön ratsumies on mies!
Ihmiset ei osaa ajoissa kurkata profiileja..

:laugh: mä luulin jo aikoja sitten että päätönmies ja jätkä ovat moöemmat miehiä, kunnes joku ketju valaisi että jätkä nainen ja päätön mies =)
että en profiileja katsonut
et tekevälle sattuu... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ensimmäistä kertaa nauran oikeesti täällä ruudun takana, .
äkkiäpäs on renkaita vaihdeltu kun on "tunnettu" vissiin kaikki 24 tuntia :laugh:



virtuaalisti olettekin voineet tuntea sen 24 tuntia. mutta 24 tuntia enemmän livenä? :) = leveä hymy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



me ollaan kuules kaksi aivan eri henkilöä
aivan täysin tuntemattomia toisilleen
minkäs sille voi jos osaa lukea ja vastata toisen viestiin huumoriin =)
ja täällä tasan joku tietää kuka /mikä/ketä olen en ainakaan päätön ratsumies eikä hän minä.
että näin !!! :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä :laugh:


:laugh:

joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.



me ollaan kuules kaksi aivan eri henkilöä
aivan täysin tuntemattomia toisilleen
minkäs sille voi jos osaa lukea ja vastata toisen viestiin huumoriin =)
ja täällä tasan joku tietää kuka /mikä/ketä olen en ainakaan päätön ratsumies eikä hän minä.
että näin !!! :laugh:


juupa en sitä tarkoittanutkaan että olisitte mixaantuneet? mutta tarkoitin että olisit voinut olla päällinen ratsutar, enkä tarkoita nyt tuhmaa.

ja selitykset sivulla 10, kymmenenä kopiona ja sitä rataa.

ja elekee ottako tätä vakavasti, en itsekkään ota.

 

Yhteistyössä