Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottorista
ja se selosti...ja selosti...ja selosti...
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint:
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint: