On se PÄÄTÖN RATSUMIES kans... =O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottorista :whistle: ja se selosti...ja selosti...ja selosti... :whistle:
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint:
 
:laugh: on se hyvä että muillakin on levottomat unet.

Mä viime yönä olen vissiin kelannut menneitä tosi tiuhaan tahtiin. Vähän väliä olin hereillä ja unet tosi levottomia.
 
No, on täällä taas mammoilla melkoisen virikkeettömät elämät, kun pitää päivät pitkät palstoilla roikkua ja olla lääpällään johonkin virtuaali isään. Huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, on täällä taas mammoilla melkoisen virikkeettömät elämät, kun pitää päivät pitkät palstoilla roikkua ja olla lääpällään johonkin virtuaali isään. Huh.

nooh...jos se yhtään lohduttaa, ni mä oon lääpälläni kyllä ihan toiseen mieheen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onkos nyt muuten täysikuu? Minullakin oli sekavien unien takia levoton yö. Niissä ei kyllä seikkaillut yhtäkään palstalaista.

Olisiko?


Se, ja lepakot selittäisivät yhdessä huonosti nukutut yöt.

Tarkistin kalenterista, se näytti o-merkkiä huomiselle; eikö täydenkuun merkki ole musta pallo?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onkos nyt muuten täysikuu? Minullakin oli sekavien unien takia levoton yö. Niissä ei kyllä seikkaillut yhtäkään palstalaista.

Mistähän sen täydenkun näkis?

En mäkään palstalaisista ole unta nähnyt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onkos nyt muuten täysikuu? Minullakin oli sekavien unien takia levoton yö. Niissä ei kyllä seikkaillut yhtäkään palstalaista.

Mistähän sen täydenkun näkis?

En mäkään palstalaisista ole unta nähnyt.

Meidän seinäkalenterissa on ainakin kuu merkinnät, en vain ikinä muista miten päin ne tulkitaan.

 

Yhteistyössä