Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Ja mä usein unohdin sen ruuan jälkeisen..
Saako kysyä, mistä syystä sulla nuo mittaukset?
Mulla tais olla kaikki mahdolliset syyt, sokerirasituksessa häikkää, aiemmissa raskauksissa verensokerissa häikkää, ylipaino ja yli 4.5kg lapsi
"Jouduin" sokerirasitukseen, koska neuvolan mielestä se ois hyvä tsekata, vaikka pissa on ollut aina puhdas, liikapainoa ei ole juurikaan (ehkä max. 2kg ), painonnousu ja kohdunkasvu ok, yksikään lapsista ei oo painanut edes 4kg syntyessään... mutta niin vaan rasituksessa oli paastoarvo ja tunnin arvo koholla :/
Mutta nyt nää kotimittaukset on olleet ihan ok... Ei kertaakaan yli raja-arvojen.