postin kirjeen mitat L250xP400xpaksuus30. Mikä puoli on kirjekuoressa pituus ja mikä leveys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ttuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se kyllä ole ihan yksinkertaista. Mutta kannattaa piirtää sellainen valekirjekuoren viiva siihen pitkälle sivulle, ja katsoa että liimaa postimerkin samaan suuntaan.
 
Riippuu siitä miten päin pidät sitä. Postiin mennessä lähetys kannattaa antaa virkailijalle siten, että pitkä sivu on häneen päin. Muuten hän vioi luulla, että se pitkä sivu onkin lyhyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja llöölkkldd;29588505:
No kyllä oon tosissani. yrtän pakata noita vaatteita mut en tiiä kumpi puoli saa nyt olla pitempi.

Pitkä sivu ei saa siis olla lyhyempi kuin 250mm ja lyhyt sivu ei saa olla yli sen...
 
Sori olet aika älykääpiö, mutta jos tosissasi kysyt niin se L on leveys ja P on pituus. Ja koska L on selcästi P:tä lyhempi eli 250<400 on tuo pituus se pidempi sivu ja leveys se lyhempi. 400mm on 4cm.
 
[QUOTE="vvieras";29588887]Sori olet aika älykääpiö, mutta jos tosissasi kysyt niin se L on leveys ja P on pituus. Ja koska L on selcästi P:tä lyhempi eli 250<400 on tuo pituus se pidempi sivu ja leveys se lyhempi. 400mm on 4cm.[/QUOTE]

Oletko aivan varma tuosta että 400mm on 4cm?
 

Yhteistyössä