oonko mä nyt ihan hirveen huono äiti?!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kun tuossa suutahin lapsille kun eka haluavat syliin ja siinä aletaan sit kiipeileen ja rimpuileen ja muutenki häsyään.. ni sanoin että en huoli enää syliin muuta kun sillon jos siinä istutaan sievästi eikä kolluuteta minua eikä kiikuta harteille!!! mua vaan niiiiin ärsyttää kun tullaan syliin rimpuileen ja kisuaan!!! |O |O toinen mikä ärsyttää on rääkyminen.. ja selittäkää mulle tääkin! pistin lapsilta lelu laatikot pois ja jätin vain duplot.. koska ne hemmetin lelut vaan levitetään ympäri huonetta ja sitten kun sinne ei enää mahu leikkiin ni levittäydytään muualle taloon. no niin, siis otin kaikki lelut pois ja sanoin että sitten kun oletta kirjat kerännyt takas hyllyyn ni saatta hakea kaksi lelua takasin. siis mikä siinä oli taas niin vaikeeta?! poika koitti väkisin hakea niitä leluja, koskemattakaan niihin kirjoihin jolloinka mä jouduin taas suutahtaan sille että ei leluja ennen kun kirjat on hyllyssä!! helpommallahan se olis päässyt kun olis vaan keränny ne hemmetin kirjat hyllyyn!!! ei se oo niin vaikeeta!!! vai onko?!?! :headwall: :headwall: tää on taas tällanen päivä.. :o :ashamed:
 

Yhteistyössä