Oonko nyt sit ihan hirveen KAMALA äiti?

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Laitoin ruokaa lapsille ja keskimmäinen sitten kerkes ottaa punajuurisalaatti rasian. Reilu puolpurkkia oli sitä jälellä ja tääpä meni ja kippas kaiken lautaselleen ja sotki ruokaansa!
Meinasin hiukan suuttua ja sanoin hälle sitten että ja sit kanssa syöt sen lautasen ihan täysin tyhjäksi kun piti tollain mennä tekemään!!

Nyt kiukuttelee pöydänääressä että on pahaa se ruoka ja suuta kipristää ja kaikkee. Käskin istumaan pöydässä niin kauan ennenkuin se sotku on syöty! Minähän sanoin että siitä ei tule hyvää kun 200g vetää punasalaattia sekaan |O :headwall:

Oon nyt varmaan ihan hirviö kun käsken istumaan pöydän ääressä ja kärsiä tekostensa seuraukset :kieh:

Oon kuulema ihan tyhmä ja ääliö ja ilkeemielinen kun pakotan syömään possujen ruokaa :D
Niin, minähän sen ruuan sotkin :whistle:
ihan typerää.... kuuluu vaan keittiöstä!
Istukoot nyt siellä! Ja punajuurisalaattia ei tähän taloon enää osteta!

6v. Ja näyttää näykkivän sotkemaansa ruokaa!
Kohta se on otettava pois tuolta kun täytyy lähteä liikenteeseen.

Jaa että saa sotkea ruokansa ja todeta okei en syökkään, eipähän muutkaan saa sitä salaattia, lällällää, ja poistua paikalta! Pitäsköhän vielä silittää päätä :headwall:

Sama rangastus olis meillä. Tietää että ei saa tehä ja uhallaan/tieten tahtoen tekis niin kyllä istuis siinä kunnes söis.
Juu ja ihan siitä syystä että ymmärtää tekojensa syyt ja seuraukset

No mä olen vielä kamalampi. 1v8kk täräyttää aina maitonsa lattialle..mä nakkasin sille rätin käteen että mister on hyvä ja pyyhkii sotkunsa. Siinä hän sit lattialla kontillaan pyyhki jälkiään...Oli aika herttasen näköstä ja ihan innolla oli pyyhkimässä =)

Ruoka ei ole kidutusväline... tai ei ainakaan saa olla. Jos ei mene alas ja on yrittänyt riittävän ajan, se ei mene alas tulematta ylös.

Joku muu rangaistus olisi parempi. Ruokailun kuuluu olla miellyttävää.

Yhteistyössä