Laitoin ruokaa lapsille ja keskimmäinen sitten kerkes ottaa punajuurisalaatti rasian. Reilu puolpurkkia oli sitä jälellä ja tääpä meni ja kippas kaiken lautaselleen ja sotki ruokaansa!
Meinasin hiukan suuttua ja sanoin hälle sitten että ja sit kanssa syöt sen lautasen ihan täysin tyhjäksi kun piti tollain mennä tekemään!!
Nyt kiukuttelee pöydänääressä että on pahaa se ruoka ja suuta kipristää ja kaikkee. Käskin istumaan pöydässä niin kauan ennenkuin se sotku on syöty! Minähän sanoin että siitä ei tule hyvää kun 200g vetää punasalaattia sekaan |O :headwall:
Oon nyt varmaan ihan hirviö kun käsken istumaan pöydän ääressä ja kärsiä tekostensa seuraukset :kieh:
Meinasin hiukan suuttua ja sanoin hälle sitten että ja sit kanssa syöt sen lautasen ihan täysin tyhjäksi kun piti tollain mennä tekemään!!
Nyt kiukuttelee pöydänääressä että on pahaa se ruoka ja suuta kipristää ja kaikkee. Käskin istumaan pöydässä niin kauan ennenkuin se sotku on syöty! Minähän sanoin että siitä ei tule hyvää kun 200g vetää punasalaattia sekaan |O :headwall:
Oon nyt varmaan ihan hirviö kun käsken istumaan pöydän ääressä ja kärsiä tekostensa seuraukset :kieh: